Premiera Pumpkin Spice Latte - kultowy napój od jutra w ofercie Starbucks!
Wraz z pierwszym dniem jesieni do oferty kawiarni Starbucks na terenie całej Polski powraca ulubiony sezonowy napój, czyli Pumpkin Spice Latte – połączenie jesiennego aromatu dyni, rozgrzewających przypraw, aromatycznego espresso i puszystej bitej śmietany. Napój będzie dostępny w ofercie do wyczerpania zapasów.
Pumpkin Spice Latte od lat jest jednym z najbardziej wyczekiwanych sezonowych napojów. Jest to prawdopodobnie sprawka jej wyjątkowej receptury. Dzięki połączeniu rozgrzewających przypraw – cynamonu, gałki muszkatołowej i goździków – oraz rzadko spotykanego aromatu dyni, Pumpkin Spice Latte nęci zmysły gości i przyciąga zapachem, który jednoznacznie kojarzy się z jesienią i urokliwymi wieczorami przy kominku. W Polsce Latte o charakterystycznym smaku dyni dostępna jest m.in. w wersji z lodem (Iced Pumpkin Spice Latte) oraz w wersji wegańskiej z napojem roślinnym (sojowym, kokosowym, migdałowym lub owsianym) i bez bitej śmietany.
- Dla wielu naszych gości Pumpkin Spice Latte i jesień łączą się tak bardzo, że kiedy tylko pojawia się jedno, od razu spodziewają się nadejścia drugiego. W tym roku od początku września na naszych kanałach społecznościowych nie było dnia, aby goście nie dopytywali o datę premiery. Szczęśliwie udało nam się utrzymać ich w słodkiej niewiedzy do samego końca – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska. – Tegoroczna premiera Pumpkin Spice Latte w Polsce przypada na 22 września, czyli pierwszy dzień jesieni, aczkolwiek posiadacze karty lojalnościowej Starbucks Rewards mogli jej spróbować już od 15 września. Aby stać się posiadaczem karty, wystarczy zainstalować aplikację dostępną w Google Play i App Store.
Historia napoju
Połączenie kawy i dyni przez długi czas nie było takie oczywiste. Choć Starbucks istnieje od 1976 roku (wtedy w Seattle otwarta została pierwsza kawiarnia), prace nad recepturę Pumpkin Spice Latte marka rozpoczęła dopiero na początku 2003 roku, zaraz po udanym wprowadzeniu zimowych napojów sezonowych: na bazie mięty i ajerkoniaku. Zważywszy na dzisiejszą popularność napoju, pomysł był w pełni trafiony. Mimo upływu czasu i ponad 15 lat po debiucie, Pumpkin Spice Latte nadal króluje w sezonie jesiennym i skrada serca kolejnych gości, zachwycając swoim korzennym aromatem. Wyśmienicie komponuje się też z ofertą jedzeniową Starbucks, w której znajdują się m.in. aromatyczne ciasta (w tym intensywnie czekoladowy Royal Cake) i wytrawne kanapki na bazie charakterystycznych dla sieci bajgli i croissantów.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.