Komunikaty PR

Premiera Pumpkin Spice Latte - kultowy napój od jutra w ofercie Starbucks!

2020-09-21  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mat. pras. ( 0.1 MB )

Wraz z pierwszym dniem jesieni do oferty kawiarni Starbucks na terenie całej Polski powraca ulubiony sezonowy napój, czyli Pumpkin Spice Latte – połączenie jesiennego aromatu dyni, rozgrzewających przypraw, aromatycznego espresso i puszystej bitej śmietany. Napój będzie dostępny w ofercie do wyczerpania zapasów.

Pumpkin Spice Latte od lat jest jednym z najbardziej wyczekiwanych sezonowych napojów. Jest to prawdopodobnie sprawka jej wyjątkowej receptury. Dzięki połączeniu rozgrzewających przypraw – cynamonu, gałki muszkatołowej i goździków – oraz rzadko spotykanego aromatu dyni, Pumpkin Spice Latte nęci zmysły gości i przyciąga zapachem, który jednoznacznie kojarzy się z jesienią i urokliwymi wieczorami przy kominku. W Polsce Latte o charakterystycznym smaku dyni dostępna jest m.in. w wersji z lodem (Iced Pumpkin Spice Latte) oraz w wersji wegańskiej z napojem roślinnym (sojowym, kokosowym, migdałowym lub owsianym) i bez bitej śmietany.

- Dla wielu naszych gości Pumpkin Spice Latte i jesień łączą się tak bardzo, że kiedy tylko pojawia się jedno, od razu spodziewają się nadejścia drugiego. W tym roku od początku września na naszych kanałach społecznościowych nie było dnia, aby goście nie dopytywali o datę premiery. Szczęśliwie udało nam się utrzymać ich w słodkiej niewiedzy do samego końca – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska. – Tegoroczna premiera Pumpkin Spice Latte w Polsce przypada na 22 września, czyli pierwszy dzień jesieni, aczkolwiek posiadacze karty lojalnościowej Starbucks Rewards mogli jej spróbować już od 15 września. Aby stać się posiadaczem karty, wystarczy zainstalować aplikację dostępną w Google Play i App Store.

Historia napoju

Połączenie kawy i dyni przez długi czas nie było takie oczywiste. Choć Starbucks istnieje od 1976 roku (wtedy w Seattle otwarta została pierwsza kawiarnia), prace nad recepturę Pumpkin Spice Latte marka rozpoczęła dopiero na początku 2003 roku, zaraz po udanym wprowadzeniu zimowych napojów sezonowych: na bazie mięty i ajerkoniaku. Zważywszy na dzisiejszą popularność napoju, pomysł był w pełni trafiony. Mimo upływu czasu i ponad 15 lat po debiucie, Pumpkin Spice Latte nadal króluje w sezonie jesiennym i skrada serca kolejnych gości, zachwycając swoim korzennym aromatem. Wyśmienicie komponuje się też z ofertą jedzeniową Starbucks, w której znajdują się m.in. aromatyczne ciasta (w tym intensywnie czekoladowy Royal Cake) i wytrawne kanapki na bazie charakterystycznych dla sieci bajgli i croissantów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.