#PrezentujRozważnie, czyli świąteczna kampania marki Rhenium Exclusive Leathers
Rhenium Exclusive Leathers zaprezentowało efekty świątecznej kampanii #PrezentujRozważnie, w ramach której marka zachęca do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych. Tym samym zwraca uwagę, jak wiele upominków – choć przekazanych od serca – nie ma zastosowania w codzienności. W celu promocji inicjatywy wykorzystano narzędzia z obszarów influencer marketing, content marketing, a także promocję na kanałach w mediach społecznościowych firmy.
W ramach kampanii #PrezentujRozważnie Rhenium Exclusive Leathers dzieli się z odbiorcami pomysłami na prezenty, które wzbogacą codzienność obdarowanych, będąc przede wszystkim dowodem przemyślanych decyzji zakupowych.
Marka uświadamia m.in., jak ogromną wartość mają upominki przygotowane własnoręcznie, tym samym przypominając o magii wartości sentymentalnej, a także zachęca do kupowania jednego, wymarzonego prezentu wręczonego od kilku najbliższych osób. Ponadto przekonuje, aby nie bać się dialogu z bliską osobą lub pozostawienia metki, gdy nie jesteśmy pewni swojej decyzji. Przestrzega również przed niespodziankami w postaci domowych pupili ze względu na ogromną odpowiedzialność, jaka spoczywa na właścicielach czworonogów. Kampania ma związek wizją, która od początku działalności przyświeca Rhenium Exclusive Leathers. Firma hołduje przemyślnym decyzjom zakupowym, w ramach których kupujemy już nie tak często, jednak stawiamy na najwyższą jakość materiałów i wielosezonowość. W ramach inicjatywy zaangażowano twórców internetowych (influencer marketing), a także podjęto działania z obszaru content marketingu. Marka postawiła głównie na promocję w mediach społecznościowych.
Więcej informacji na temat Rhenium Exclusive Leathers znajdziemy na stronie www.rhenium.store.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.