Komunikaty PR

#PrezentujRozważnie, czyli świąteczna kampania marki Rhenium Exclusive Leathers

2023-12-18  |  17:00
Biuro prasowe

Rhenium Exclusive Leathers zaprezentowało efekty świątecznej kampanii #PrezentujRozważnie, w ramach której marka zachęca do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych. Tym samym zwraca uwagę, jak wiele upominków – choć przekazanych od serca – nie ma zastosowania w codzienności. W celu promocji inicjatywy wykorzystano narzędzia z obszarów influencer marketing, content marketing, a także promocję na kanałach w mediach społecznościowych firmy. 

W ramach kampanii #PrezentujRozważnie Rhenium Exclusive Leathers dzieli się z odbiorcami pomysłami na prezenty, które wzbogacą codzienność obdarowanych, będąc przede wszystkim dowodem przemyślanych decyzji zakupowych. 

 

Marka uświadamia m.in., jak ogromną wartość mają upominki przygotowane własnoręcznie, tym samym przypominając o magii wartości sentymentalnej, a także zachęca do kupowania jednego, wymarzonego prezentu wręczonego od kilku najbliższych osób. Ponadto przekonuje, aby nie bać się dialogu z bliską osobą lub pozostawienia metki, gdy nie jesteśmy pewni swojej decyzji. Przestrzega również przed niespodziankami w postaci domowych pupili ze względu na ogromną odpowiedzialność, jaka spoczywa na właścicielach czworonogów. Kampania ma związek wizją, która od początku działalności przyświeca Rhenium Exclusive Leathers. Firma hołduje przemyślnym decyzjom zakupowym, w ramach których kupujemy już nie tak często, jednak stawiamy na najwyższą jakość materiałów i wielosezonowość. W ramach inicjatywy zaangażowano twórców internetowych (influencer marketing), a także podjęto działania z obszaru content marketingu. Marka postawiła głównie na promocję w mediach społecznościowych.  

Więcej informacji na temat Rhenium Exclusive Leathers znajdziemy na stronie www.rhenium.store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze? Biuro prasowe
2024-07-25 | 14:00

Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze?

Ślubna pamiątka dla Młodej Pary -  czym kierować się przy wyborze? Wybór idealnej pamiątki ślubnej może być wyzwaniem, zwłaszcza gdy chcemy, by nasz prezent był
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Nauka

Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady

Dzisiejsi nastoletni single są bardziej zadowoleni z bycia stanu wolnego niż ich rówieśnicy 10 lat temu – wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Ich autorzy podkreślają, że może to być następstwem obserwowanych w ostatnich latach trendów, kiedy spada liczba małżeństw i są one zawierane przez coraz starszych ludzi. Bycie singlem stało się  bardziej normalne i akceptowalne w społeczeństwie. Większej satysfakcji ze stanu wolnego badacze nie stwierdzili jednak wśród starszych grup badanych.

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.