Komunikaty PR

Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą

2024-09-10  |  16:00
Biuro prasowe

Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą

  • Primark prezentuje nową kolekcję z okazji rocznicy współpracy z Ritą Orą.
  • Kolekcja urzeczywistnia kreatywną wizję artystki i pojawi się we wszystkich sklepach Primark na 17 rynkach od 10 września.

 

Primark wprowadza najnowszą kolekcję we współpracy z Ritą Orą, międzynarodową supergwiazdą i ikoną stylu. Zupełnie nowe stylizacje na jesień '24, prezentujące ponadczasowe modele i najważniejsze elementy garderoby kapsułowej, wpisują się idealnie w nadchodzące trendy. Nowa linia produktów, która nosi nazwę „Lazy Daze”, koncentruje się na stylach: kooky, retro „grandpa” oraz preppy i będzie dostępna we wszystkich sklepach od wtorku 10 września.

Przez ostatni rok współpracy z Ritą Orą Primark oferował klientom na całym świecie stylową modę, obuwie i akcesoria na każdy sezon. W kolekcjach znalazły się zarówno podstawowe elementy garderoby, jak i ikoniczne ubrania oraz akcesoria inspirowane unikalnym stylem artystki.

Nowa kolekcja oferuje wyraziste i świeże stylizacje, które wpisują się w charakterystyczne style kapsułowe: grandpa core i preppy. Wszystkie elementy tej linii idealnie łączą się ze sobą, dając duże pole do popisu przy tworzeniu outfitów. Grandpa core to szyk inspirowany brytyjskim stylem, obejmujący paletę ciepłych, neutralnych kolorów: odcieni drewna, akcentów leśnej zieleni i klasycznych deseni w kratę. Nostalgiczne, neutralne elementy, podejście stawiające przede wszystkim na wygodę, tradycyjne krawiectwo, sztruksowe spodnie, teksturowane dzianiny i swetry z wzorem w romby oferują idealną bazę, którą świetnie można połączyć z puchowym płaszczem lub trenczem w stylu retro, zarówno w stylizacjach damskim, jak i męskich.

W kolekcji znajdą się również elementy w stylu „preppy-pick-me-up” z nowoczesnym ukłonem w stronę kultowych stylizacji studentów z elitarnych amerykańskich uczelni. Bohaterem jest tutaj szary wieloczęściowy garnitur, w skład którego wchodzi blezer, luźne spodnie w kant, plisowana minispódniczka i dopasowana sukienka pinafore, którą można stylizować z popelinowymi koszulami i szpilkami „Mary Jane”.

Komentując najnowszą kolekcję, Rita Ora powiedziała: „Każda nowa kolekcja tworzona z marką Primark ekscytuje mnie bardziej niż poprzednia. Za każdym razem zapewniamy miłośnikom mody bardziej ewolucyjny wygląd, z charakterystycznymi elementami, które można dopasować do własnego stylu. Ostatni rok spędziłam na tworzeniu asortymentu ponadczasowych, modnych ubrań, które będą odpowiednie na każdą porę roku. Tym razem prawdopodobnie nikt nie spodziewałby się zobaczyć w mojej kolekcji tak charakterystycznych elementów. Ta współpraca z Primark pokazuje wszystko to, co kocham w modzie”.

Mary Lucas, dyrektorka handlowa Primark, dodała: „Odkąd po raz pierwszy nawiązaliśmy współpracę z Ritą w zeszłym roku, każda kolekcja podnosi poziom naszej oferty produktowej, oferując więcej produktów premium - od eleganckich ubrań na co dzień, przez wiosenne kwieciste printy, po oszałamiającą kolekcję festiwalową. Nasza relacja z Ritą to proces oparty na zaufaniu i współpracy, z której jesteśmy bardzo dumni, widząc jej ewolucję, zwłaszcza teraz, gdy świętujemy rok naszego partnerstwa”.

Jesienna kolekcja Presents Rita Ora będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 17 rynkach od wtorku 10 września.

Najnowsza kolekcja, do której kampanię nakręcono w studiu w Londynie, jest nadal ściśle współprojektowana przez Ritę wraz z zespołem Primark i stylizowana przez stylistkę Rity, Pippę Atkinson.

Klienci mogą również przeglądać pełną ofertę na stronie internetowej Primark i sprawdzać dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą wyszukiwarki stanów magazynowych, przed udaniem się do preferowanego sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.