Komunikaty PR

Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa”

2024-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa” produkcji Disneya

  • Video stworzone na potrzeby kampanii zachęca do przekazywania ubrań
    i cieszenia się nimi przez długi czas.
  • Aby uczcić premierę kolekcji, Primark zorganizuje warsztaty dotyczące naprawy tekstyliów Love it for Longer w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

 

4 lipca 2024 – Z okazji 30. rocznicy premiery Króla Lwa, Primark nawiązał współpracę z Disneyem i wprowadził na rynek kolekcję odzieży oraz akcesoriów z wizerunkami bohaterów kultowej bajki. Po raz pierwszy w ramach tej współpracy wszystkie ubrania wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony*. Oznacza to, że elementy dekoracyjne takie jak guziki zostały usunięte, ułatwiając ich ponowne wykorzystanie do produkcji nowych włókien oraz artykułów. Dodatkowo wybrane produkty z kolekcji są również przeznaczone do odzysku, w celu otrzymania nowych tkanin.

Szczegółowe informacje na temat materiałów użytych do produkcji opisano na metkach poszczególnych produktów oraz pod linkem.

W związku z rozpoczęciem kampanii, przygotowano krótkie video promocyjne opowiadające historię przekazywanej dalej koszulki Primark z motywem Króla Lwa. Materiał ma na celu zachęcić tym samym do noszenia ubrań przez dłuższy czas, a kiedy chcemy się z nimi rozstać – do przekazywania ich dalej.

W asortymencie nowej kolekcji pojawią się najpopularniejsze postaci z Króla Lwa, takie jak m.in. Simba, Nala, Timon oraz Pumba, które będzie można znaleźć w ofercie odzieży damskiej, dziecięcej oraz akcesoriów. Produkty będą dostępne we wszystkich sklepach Primark**.

Aby uczcić premierę kolekcji, Primark organizuje warsztaty Love it for Longer w Londynie i Dublinie, aby zachęcić klientów do renowacji swoich ubrań. Warsztaty obejmą różnorodne techniki szycia, naprawiania i personalizacji odzieży.

„Wiemy, że nasi klienci uwielbiają Króla Lwa produkcji Disneya. Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek tę nową gamę wykonaną z materiałów pochodzących z recyklingu i pozyskanych w bardziej zrównoważony sposób. To działania w ramach ciągłego zaangażowania Primark w tworzenie zrównoważonej mody, w przystępnej cenie” – powiedziała Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark i dodaje:  

„Zawsze szukamy sposobów na zapewnianie niezapomnianych wrażeń w sklepach Primark, dlatego  cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach naprawczych Love it for Longer. Mają one na celu inspirowanie i zachęcanie ludzi do ponownego pokochania i odświeżenia swoich ubrań". 

Sonia Samra, Category Vice President, Disney EMEA stwierdziła: „Asortyment inspirowany Królem Lwem jest najnowszym w naszej długoletniej współpracy z Primark i cieszymy się, że możemy świętować wspólnie 30. rocznicę filmu. Jego tematyka, nawiązująca do wartości takich, jak rodzina, przyjaźń oraz odkrywanie siebie, są wciąż aktualne. Wierzymy, że po kolekcję sięgną zarówno fani tej kultowej animacji, ale również osoby, które dopiero niedawno zapoznały się z produkcją. Jesteśmy pewni, że każdy z nich znajdzie coś, co pokocha”.

Primark wszedł na rynek licencji ze swoją pierwszą gamą produktów Disneya w 2011 roku. Współpraca rośnie w siłę i rozwija się w wielu kategoriach, a Disney stał się nie tylko największym partnerem licencyjnym Primark, ale także ulubieńcem klientów.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak projektujemy ubrania z myślą o przyszłości, odwiedź naszą stronę.

* Dowiedz się więcej o włóknach w naszych produktach Primark Cares tutaj.

** Oferta produktowa może się różnić w zależności od sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.