Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa”
Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa” produkcji Disneya
- Video stworzone na potrzeby kampanii zachęca do przekazywania ubrań
i cieszenia się nimi przez długi czas. - Aby uczcić premierę kolekcji, Primark zorganizuje warsztaty dotyczące naprawy tekstyliów Love it for Longer w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
4 lipca 2024 – Z okazji 30. rocznicy premiery Króla Lwa, Primark nawiązał współpracę z Disneyem i wprowadził na rynek kolekcję odzieży oraz akcesoriów z wizerunkami bohaterów kultowej bajki. Po raz pierwszy w ramach tej współpracy wszystkie ubrania wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony*. Oznacza to, że elementy dekoracyjne takie jak guziki zostały usunięte, ułatwiając ich ponowne wykorzystanie do produkcji nowych włókien oraz artykułów. Dodatkowo wybrane produkty z kolekcji są również przeznaczone do odzysku, w celu otrzymania nowych tkanin.
Szczegółowe informacje na temat materiałów użytych do produkcji opisano na metkach poszczególnych produktów oraz pod linkem.
W związku z rozpoczęciem kampanii, przygotowano krótkie video promocyjne opowiadające historię przekazywanej dalej koszulki Primark z motywem Króla Lwa. Materiał ma na celu zachęcić tym samym do noszenia ubrań przez dłuższy czas, a kiedy chcemy się z nimi rozstać – do przekazywania ich dalej.
W asortymencie nowej kolekcji pojawią się najpopularniejsze postaci z Króla Lwa, takie jak m.in. Simba, Nala, Timon oraz Pumba, które będzie można znaleźć w ofercie odzieży damskiej, dziecięcej oraz akcesoriów. Produkty będą dostępne we wszystkich sklepach Primark**.
Aby uczcić premierę kolekcji, Primark organizuje warsztaty Love it for Longer w Londynie i Dublinie, aby zachęcić klientów do renowacji swoich ubrań. Warsztaty obejmą różnorodne techniki szycia, naprawiania i personalizacji odzieży.
„Wiemy, że nasi klienci uwielbiają Króla Lwa produkcji Disneya. Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek tę nową gamę wykonaną z materiałów pochodzących z recyklingu i pozyskanych w bardziej zrównoważony sposób. To działania w ramach ciągłego zaangażowania Primark w tworzenie zrównoważonej mody, w przystępnej cenie” – powiedziała Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark i dodaje:
„Zawsze szukamy sposobów na zapewnianie niezapomnianych wrażeń w sklepach Primark, dlatego cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach naprawczych Love it for Longer. Mają one na celu inspirowanie i zachęcanie ludzi do ponownego pokochania i odświeżenia swoich ubrań".
Sonia Samra, Category Vice President, Disney EMEA stwierdziła: „Asortyment inspirowany Królem Lwem jest najnowszym w naszej długoletniej współpracy z Primark i cieszymy się, że możemy świętować wspólnie 30. rocznicę filmu. Jego tematyka, nawiązująca do wartości takich, jak rodzina, przyjaźń oraz odkrywanie siebie, są wciąż aktualne. Wierzymy, że po kolekcję sięgną zarówno fani tej kultowej animacji, ale również osoby, które dopiero niedawno zapoznały się z produkcją. Jesteśmy pewni, że każdy z nich znajdzie coś, co pokocha”.
Primark wszedł na rynek licencji ze swoją pierwszą gamą produktów Disneya w 2011 roku. Współpraca rośnie w siłę i rozwija się w wielu kategoriach, a Disney stał się nie tylko największym partnerem licencyjnym Primark, ale także ulubieńcem klientów.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak projektujemy ubrania z myślą o przyszłości, odwiedź naszą stronę.
* Dowiedz się więcej o włóknach w naszych produktach Primark Cares tutaj.
** Oferta produktowa może się różnić w zależności od sklepu.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.