Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa”
Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa” produkcji Disneya
- Video stworzone na potrzeby kampanii zachęca do przekazywania ubrań
i cieszenia się nimi przez długi czas. - Aby uczcić premierę kolekcji, Primark zorganizuje warsztaty dotyczące naprawy tekstyliów Love it for Longer w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
4 lipca 2024 – Z okazji 30. rocznicy premiery Króla Lwa, Primark nawiązał współpracę z Disneyem i wprowadził na rynek kolekcję odzieży oraz akcesoriów z wizerunkami bohaterów kultowej bajki. Po raz pierwszy w ramach tej współpracy wszystkie ubrania wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony*. Oznacza to, że elementy dekoracyjne takie jak guziki zostały usunięte, ułatwiając ich ponowne wykorzystanie do produkcji nowych włókien oraz artykułów. Dodatkowo wybrane produkty z kolekcji są również przeznaczone do odzysku, w celu otrzymania nowych tkanin.
Szczegółowe informacje na temat materiałów użytych do produkcji opisano na metkach poszczególnych produktów oraz pod linkem.
W związku z rozpoczęciem kampanii, przygotowano krótkie video promocyjne opowiadające historię przekazywanej dalej koszulki Primark z motywem Króla Lwa. Materiał ma na celu zachęcić tym samym do noszenia ubrań przez dłuższy czas, a kiedy chcemy się z nimi rozstać – do przekazywania ich dalej.
W asortymencie nowej kolekcji pojawią się najpopularniejsze postaci z Króla Lwa, takie jak m.in. Simba, Nala, Timon oraz Pumba, które będzie można znaleźć w ofercie odzieży damskiej, dziecięcej oraz akcesoriów. Produkty będą dostępne we wszystkich sklepach Primark**.
Aby uczcić premierę kolekcji, Primark organizuje warsztaty Love it for Longer w Londynie i Dublinie, aby zachęcić klientów do renowacji swoich ubrań. Warsztaty obejmą różnorodne techniki szycia, naprawiania i personalizacji odzieży.
„Wiemy, że nasi klienci uwielbiają Króla Lwa produkcji Disneya. Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek tę nową gamę wykonaną z materiałów pochodzących z recyklingu i pozyskanych w bardziej zrównoważony sposób. To działania w ramach ciągłego zaangażowania Primark w tworzenie zrównoważonej mody, w przystępnej cenie” – powiedziała Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark i dodaje:
„Zawsze szukamy sposobów na zapewnianie niezapomnianych wrażeń w sklepach Primark, dlatego cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach naprawczych Love it for Longer. Mają one na celu inspirowanie i zachęcanie ludzi do ponownego pokochania i odświeżenia swoich ubrań".
Sonia Samra, Category Vice President, Disney EMEA stwierdziła: „Asortyment inspirowany Królem Lwem jest najnowszym w naszej długoletniej współpracy z Primark i cieszymy się, że możemy świętować wspólnie 30. rocznicę filmu. Jego tematyka, nawiązująca do wartości takich, jak rodzina, przyjaźń oraz odkrywanie siebie, są wciąż aktualne. Wierzymy, że po kolekcję sięgną zarówno fani tej kultowej animacji, ale również osoby, które dopiero niedawno zapoznały się z produkcją. Jesteśmy pewni, że każdy z nich znajdzie coś, co pokocha”.
Primark wszedł na rynek licencji ze swoją pierwszą gamą produktów Disneya w 2011 roku. Współpraca rośnie w siłę i rozwija się w wielu kategoriach, a Disney stał się nie tylko największym partnerem licencyjnym Primark, ale także ulubieńcem klientów.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak projektujemy ubrania z myślą o przyszłości, odwiedź naszą stronę.
* Dowiedz się więcej o włóknach w naszych produktach Primark Cares tutaj.
** Oferta produktowa może się różnić w zależności od sklepu.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.