Komunikaty PR

PRIMARK WRAZ Z ILGA WORLD KONTYNUUJĄ WSPÓŁPRACĘ PRZY LETNIEJ KOLEKCJI „FEELING P

2021-06-09  |  12:00
Biuro prasowe

Primark i ILGA World, czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Transseksualnych i Interseksualnych, ponownie łączą siły w stworzeniu kolekcji ubrań i dodatków „Feeling Proud”. To limitowana linia produktów, dzięki którym każdy, bez wyjątku, może dołączyć do wspierania reprezentowanych przez Primark i ILGA World wartości – różnorodności i równości.

Kolekcja, która składa się z 36 elementów jest przeznaczona dla osób w każdym wieku i dla całej rodziny. Ceny zaczynają się od 15 PLN za produkt. Najciekawsze pozycje z kolekcji to zdecydowanie tęczowa sukienka, kimono i szorty z cekinowym nadrukiem arlekina. W ręce klientów marka oddaje także m.in. zdobioną dżinsową kurtkę w stylu disco ball czy koszulkę z nadrukiem emoji i pasujące do niej szorty. Kolekcja obejmuje również produkty skierowane do zwierząt domowych – np. płaszczyk dla czworonoga.

Kolekcja będzie dostępna w sklepach Primark od czerwca.

To już trzeci rok, w którym Primark współpracuje ze stowarzyszeniem ILGA World, które od ponad 40 lat opowiada się za równymi prawami człowieka bez względu na orientację seksualną, cechy płciowe oraz tożsamość i ekspresję płciową.

W ramach partnerstwa Primark przekaże 170 000 € na rzecz ILGA World w celu wsparcia ich pracy, jako międzynarodowego rzecznika praw osób LGBTIQ.

Darowizna pomoże w przeprowadzeniu badań, których celem jest zachęcanie rządów do uchylenia dyskryminującego ustawodawstwa oraz opracowanie sposobów, w jaki społeczności LGBTIQ mogą wspólnie dążyć do równości na całym świecie. Środki zapewnią również bezpośrednie wsparcie i zasoby dla przeszło 1 700 organizacji z ponad 160 krajów oraz terytoriów prowadzących kampanie na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych.

Osoby LGBTIQ na całym świecie świętują różnorodność. Uwielbiamy pokazywać nasze tęczowe kolory! Jednak w wielu krajach nadal jesteśmy karani za bycie sobą. Nasza miłość i tożsamość nie są rozpoznawane. Nie jesteśmy chronieni przed dyskryminacją społeczną oraz przemocą. Dzięki ciągłemu i hojnemu wsparciu Primark, ILGA World zwiększa globalne wysiłki na rzecz poprawy ochrony osób LGBTIQ na całym świecie. Zmiany są nie do zatrzymania, kiedy jesteśmy zjednoczeni – mówi Dyrektor Wykonawczy ILGA World, André du Plessis.

Z przyjemnością przedstawiamy kolejną kolekcję „Feeling Proud”, stworzoną wspólnie z ILGA World. To partnerstwo oraz wszystkie produkty z kolekcji są prawdziwym odzwierciedleniem naszego zaangażowania w integrację i równość. W sklepie Primark każdy znajdzie coś dla siebie. Nie możemy się doczekać, kiedy nasi klienci będą z dumą nosić te ubrania nie tylko podczas specjalnych okazji, ale i na co dzień – dodaje Dyrektor Produktowy Grupy Primark, Steve Lawton.

 

Pozostałe szczegóły dotyczące asortymentu, w tym zdjęcia ilustrujące kampanię, data premiery i lokalizacje sklepów, można znaleźć na stronie internetowej Primark.

 

Kontakt dla mediów:

Paulina Makuch

Grayling Poland

+ (48) 601 092 042

paulina.makuch@grayling.com

 

Martyna Antecka

Grayling Poland

+ (48) 601 575 117

martyna.antecka@grayling.com

 

 

Informacje o ILGA World

 

ILGA World to Międzynarodowe Stowarzyszenie Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Transseksualnych i Interseksualnych, które jest światową federacją przeszło 1 700 organizacji z ponad 160 krajów i terytoriów, prowadzących kampanie na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych. Założona w 1978 roku i zarządzana przez Zarząd 19 aktywistów reprezentujących globalną rodzinę. ILGA World to queerowa demokracja w akcji!

 

Informacje o Primark

 

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o najlepszym stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 380 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 13 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech, Słowenii i Polsce. Primark zatrudnia ponad 70 000 osób, a w roku obrotowym 2018/19 otworzył 15 sklepów, tworząc ponad 4 500 miejsc pracy i otrzymując ponad 42 000 podań o zatrudnienie w tych sklepach.

 

Primark działa nieco inaczej niż pozostali detaliści. Nie prowadzimy dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a nasze produkty sprzedajemy tylko w sklepach stacjonarnych. Nie posiadamy zatem sklepu internetowego ani rozbudowanej sieci dostaw. Staramy się oszczędzać na małych rzeczach, takich jak proste wieszaki i metki, co pozwala nam utrzymać koszty na niskim poziomie. Przez lata ciężko pracowaliśmy, by mieć pewność, że nasze produkty są wytwarzane w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem środowiska oraz zachowaniem uczciwych warunków pracy. Praca zespołu Primark ds. Etycznego Handlu i Zrównoważonego Rozwoju Środowiska, składającego się ze 120 ekspertów, pochodzących z kluczowych krajów, z których pozyskujemy surowce, obejmuje szeroki zakres zagadnień – od pozyskiwania bawełny, wpływu procesów produkcyjnych w fabrykach na środowisko naturalne – po sprawdzanie, czy standardy, których oczekujemy, są spełniane w naszym łańcuchu dostaw. Więcej informacji na temat etycznego handlu i programów zrównoważonego rozwoju Primark, można znaleźć na naszej stronie internetowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.