Komunikaty PR

PRIMARK WRAZ Z ILGA WORLD KONTYNUUJĄ WSPÓŁPRACĘ PRZY LETNIEJ KOLEKCJI „FEELING P

2021-06-09  |  12:00
Biuro prasowe

Primark i ILGA World, czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Transseksualnych i Interseksualnych, ponownie łączą siły w stworzeniu kolekcji ubrań i dodatków „Feeling Proud”. To limitowana linia produktów, dzięki którym każdy, bez wyjątku, może dołączyć do wspierania reprezentowanych przez Primark i ILGA World wartości – różnorodności i równości.

Kolekcja, która składa się z 36 elementów jest przeznaczona dla osób w każdym wieku i dla całej rodziny. Ceny zaczynają się od 15 PLN za produkt. Najciekawsze pozycje z kolekcji to zdecydowanie tęczowa sukienka, kimono i szorty z cekinowym nadrukiem arlekina. W ręce klientów marka oddaje także m.in. zdobioną dżinsową kurtkę w stylu disco ball czy koszulkę z nadrukiem emoji i pasujące do niej szorty. Kolekcja obejmuje również produkty skierowane do zwierząt domowych – np. płaszczyk dla czworonoga.

Kolekcja będzie dostępna w sklepach Primark od czerwca.

To już trzeci rok, w którym Primark współpracuje ze stowarzyszeniem ILGA World, które od ponad 40 lat opowiada się za równymi prawami człowieka bez względu na orientację seksualną, cechy płciowe oraz tożsamość i ekspresję płciową.

W ramach partnerstwa Primark przekaże 170 000 € na rzecz ILGA World w celu wsparcia ich pracy, jako międzynarodowego rzecznika praw osób LGBTIQ.

Darowizna pomoże w przeprowadzeniu badań, których celem jest zachęcanie rządów do uchylenia dyskryminującego ustawodawstwa oraz opracowanie sposobów, w jaki społeczności LGBTIQ mogą wspólnie dążyć do równości na całym świecie. Środki zapewnią również bezpośrednie wsparcie i zasoby dla przeszło 1 700 organizacji z ponad 160 krajów oraz terytoriów prowadzących kampanie na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych.

Osoby LGBTIQ na całym świecie świętują różnorodność. Uwielbiamy pokazywać nasze tęczowe kolory! Jednak w wielu krajach nadal jesteśmy karani za bycie sobą. Nasza miłość i tożsamość nie są rozpoznawane. Nie jesteśmy chronieni przed dyskryminacją społeczną oraz przemocą. Dzięki ciągłemu i hojnemu wsparciu Primark, ILGA World zwiększa globalne wysiłki na rzecz poprawy ochrony osób LGBTIQ na całym świecie. Zmiany są nie do zatrzymania, kiedy jesteśmy zjednoczeni – mówi Dyrektor Wykonawczy ILGA World, André du Plessis.

Z przyjemnością przedstawiamy kolejną kolekcję „Feeling Proud”, stworzoną wspólnie z ILGA World. To partnerstwo oraz wszystkie produkty z kolekcji są prawdziwym odzwierciedleniem naszego zaangażowania w integrację i równość. W sklepie Primark każdy znajdzie coś dla siebie. Nie możemy się doczekać, kiedy nasi klienci będą z dumą nosić te ubrania nie tylko podczas specjalnych okazji, ale i na co dzień – dodaje Dyrektor Produktowy Grupy Primark, Steve Lawton.

 

Pozostałe szczegóły dotyczące asortymentu, w tym zdjęcia ilustrujące kampanię, data premiery i lokalizacje sklepów, można znaleźć na stronie internetowej Primark.

 

Kontakt dla mediów:

Paulina Makuch

Grayling Poland

+ (48) 601 092 042

paulina.makuch@grayling.com

 

Martyna Antecka

Grayling Poland

+ (48) 601 575 117

martyna.antecka@grayling.com

 

 

Informacje o ILGA World

 

ILGA World to Międzynarodowe Stowarzyszenie Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Transseksualnych i Interseksualnych, które jest światową federacją przeszło 1 700 organizacji z ponad 160 krajów i terytoriów, prowadzących kampanie na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych. Założona w 1978 roku i zarządzana przez Zarząd 19 aktywistów reprezentujących globalną rodzinę. ILGA World to queerowa demokracja w akcji!

 

Informacje o Primark

 

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o najlepszym stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 380 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 13 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech, Słowenii i Polsce. Primark zatrudnia ponad 70 000 osób, a w roku obrotowym 2018/19 otworzył 15 sklepów, tworząc ponad 4 500 miejsc pracy i otrzymując ponad 42 000 podań o zatrudnienie w tych sklepach.

 

Primark działa nieco inaczej niż pozostali detaliści. Nie prowadzimy dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a nasze produkty sprzedajemy tylko w sklepach stacjonarnych. Nie posiadamy zatem sklepu internetowego ani rozbudowanej sieci dostaw. Staramy się oszczędzać na małych rzeczach, takich jak proste wieszaki i metki, co pozwala nam utrzymać koszty na niskim poziomie. Przez lata ciężko pracowaliśmy, by mieć pewność, że nasze produkty są wytwarzane w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem środowiska oraz zachowaniem uczciwych warunków pracy. Praca zespołu Primark ds. Etycznego Handlu i Zrównoważonego Rozwoju Środowiska, składającego się ze 120 ekspertów, pochodzących z kluczowych krajów, z których pozyskujemy surowce, obejmuje szeroki zakres zagadnień – od pozyskiwania bawełny, wpływu procesów produkcyjnych w fabrykach na środowisko naturalne – po sprawdzanie, czy standardy, których oczekujemy, są spełniane w naszym łańcuchu dostaw. Więcej informacji na temat etycznego handlu i programów zrównoważonego rozwoju Primark, można znaleźć na naszej stronie internetowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.