Primark zobowiązuje się do utrzymania cen ponad tysiąca produktów dla dzieci

Primark zabezpieczy ceny ponad tysiąca podstawowych produktów dla dzieci dostępnych w jego ofercie, celem wsparcia finansów rodzin w obliczu rosnących kosztów życia.
Zobowiązanie do zamrożenia cen wielu artykułów z linii dziecięcej jest odpowiedzią na rosnącą presję odczuwaną przez setki rodzin w całym kraju. Od bielizny, przez t-shirty, po sukienki i dżinsy – tej jesieni Primark utrzyma niskie ceny wielu swoich najpopularniejszych produktów.
“Funkcjonowanie w obecnych warunkach ekonomicznych stanowi wyzwanie dla nas wszystkich, a ze szczególnie trudną sytuacją mierzą się rodziny, dla których kluczowe jest zadbanie o dzieci. Oferowanie klientom najlepszych wartości zawsze było ważne dla naszej marki, a dziś wydaje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Mamy nadzieję, że zabezpieczając poziom cen naszych podstawowych artykułów dziecięcych, takich jak*: koszulki z długim rękawem, bluzy, sukienki, dżinsy, bieliznę czy skarpetki, możemy choć w niewielki sposób pomóc rodzinom” – powiedział Maciej Podwojski, Kierownik ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w Primark.
Zobowiązanie do zabezpieczenia cen sprawi, że rodziny będą mogły zaopatrzyć się m.in. w wyżej wymienione artykuły przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego*.
Wiele produktów podlegających zamrożeniu cen posiada dodatkowo oznaczenie – Primark Cares, świadczące o wykonaniu asortymentu z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony. Dotyczy to m.in. koszulki dziecięcej z długim rękawem i dżinsów wyprodukowanych z bawełny pochodzącej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (Primark Sustainable Cotton Programme – PSCP), największej tego typu inicjatywy wśród wszystkich odzieżowych detalistów. W jej ramach rolnicy szkoleni są w zakresie uprawy bawełny, przy użyciu bardziej zrównoważonych metod rolniczych, co pomaga zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i poprawić ich źródła utrzymania.
*Niektóre artykuły objęte zabezpieczeniem cen mogą być dostępne w ograniczonych ilościach. Choć koszt większości produktów dla dzieci nie wzrośnie, to będą też miały miejsce pewne selektywne podwyżki cen. W tych przypadkach jednak, gdzie ulegną one zmianie, Primark będzie kontynuował swoje starania, by oferować klientom najlepsze wartości.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.