Komunikaty PR

Privé Revaux przedstawia nową kolekcję sygnowaną przez Olivię Culpo

2020-07-15  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Kultowa marka okularów Privé Revaux, która zadebiutowała w Polsce na początku czerwca, z dumą ogłasza kolejną gwiazdorską współpracę – tym razem z Olivią Culpo, amerykańską modelką i aktorką, byłą Miss Universe. Premiera kolekcji Privé Revaux x Olivia Culpo, która miała miejsce wczoraj na stronie eu.priverevaux.com powiększa asortyment marki o sześć nowych modeli okularów. Co ważne, współpraca ma również wymiar charytatywny. Każda sprzedana para okularów z kolekcji Olivii to dodatkowa para okularów optycznych, którą organizacja RestoringVision przekaże najbardziej potrzebującym.

“Nowa kolekcja Privé Revaux ma dla mnie niezwykle osobisty charakter, a podjęcie współpracy z organizacją charytatywną, która bezpośrednio wspomaga osoby najbardziej potrzebujące, było w tym wypadku jedynym słusznym rozwiązaniem” – powiedziała Olivia Culpo. “Świadomość, iż za każdą sprzedaną parę okularów przeciwsłonecznych, RestoringVision przekaże parę okularów optycznych osobie, która nie może sobie na nie pozwolić, jest dla mnie ogromnym szczęściem. Jestem bardzo podekscytowana, że mogę uczestniczyć w tworzeniu mody dostępnej dla wszystkich, która ma jednocześnie pozytywny wydźwięk i wspomaga najbardziej potrzebujących."

Kolekcja Privé Revaux x Olivia Culpo obejmuje sześć zachwycających modeli, inspirowanych wybitnymi kobietami ze świata mody, kina czy muzyki, z których każdy odpowiada niepowtarzalnemu stylowi Olivii:

  • The Audrey – na cześć Audrey Hepburn to ponadczasowe, subtelne oprawki w kształcie kocich oczu, w wyjątkowym stylu oversize z nutką dramatyzmu.
  • The Goldie — szerokie, pozbawione klasycznej ramki i wzbogacone detalami ze stali nierdzewnej dla uzyskania świeżego, opływowego wykończenia oprawki nadające figlarny look inspirowane stylizacją Goldie Hawn w początkowych scenach filmu „Dama za burtą”.
  • The Jackie – pięknie zaprojektowane okulary oversize w stylu kocich oczu z ostrą, wyrazistą linią, nawiązujące do stylu Jackie Kennedy.
  • The Jane & The Jane Blue-Light – uniwersalne, okrągłe oprawki z zakrzywionym mostkiem i prostą linią brwi, które idealnie podkreślą kształt twarzy to hołd w stronę Jane Birkin. Okulary są również dostępne w wersji Blue-Light, wzbogaconej o technologię blokowania światła niebieskiego.
  • The Janet – nowoczesne oprawki, które na pewno skradną światła fleszy, nawiązujące do stylu Janet Jackson.

 

Modele dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej obejmując kolory: czarny, brązowy, złoty, różowe złoto, indigo, zielony i srebrny. Każda para jest wykonana ręcznie i składa się z lekkiej, elastycznej ramy z octanu, dopasowanego cylindra i śrub powlekanych akulonem w celu zwiększenia ich trwałości, jak również z przeciwodblaskowej i wytrzymałej na zadrapania powłoki. Wszystko to za jedyne 228 zł za parę. Dodatkowo, wyłącznie dla kolekcji Privé Revaux x Olivia Culpo składane etui na okulary zostało dopasowane do stylu Olivii i wzbogacone o szare, eleganckie wnętrze ozdobione ekskluzywnym autografem nowej ambasadorki marki.

Współpraca z RestoringVision potrwa przez najbliższy miesiąc, do 14 sierpnia. Za każdą kupioną w tym okresie parę okularów z sygnowanej przez Olivię kolekcji, Privé Revaux przekaże parę okularów optycznych bezpośrednio do RestoringVision. Stąd będą one dystrybuowane do ośrodków zdrowia wspierających osoby najbardziej potrzebujące na terenie całych Stanów Zjednoczonych.

“Gdy pojawił się pomysł na wspólny projekt z Olivią Culpo i RestoringVision, nie zastanawialiśmy się ani chwili” – mówi założyciel Privé Revaux, David Schottenstein. “Olivia wyznacza trendy zarówno w życiu zawodowym jako filantropka, jak i na co dzień, jako ikona stylu. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że nasi klienci będą mieli możliwość jeszcze lepszego poznania stylu, talentu ale też wymiaru społecznego zaangażowania Olivii.”

Kolekcja Privé Revaux x Olivia Culpo to tylko 228 zł za parę. Dostępna jest ona online na stronie eu.priverevaux.com.  

O Privé Revaux Eyewear

Firma Privé Revaux Eyewear została założona, aby zawojować rynek okularów jako dostawca wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie. Została zbudowana w oparciu o  wspólną pasję do stylu i jakości przez przedsiębiorcę Davida Schottensteina wraz ze sławnymi wizjonerami Jamiem Foxxem, Hailee Steinfeld i Ashley Benson, a także dyrektorami kreatywnymi Robem Zangardi i Mariel Haenn. Z ponad 100 ręcznie wykonanymi i oprawami z polaryzacją od 169 zł każdy może być kimkolwiek. Aby uzyskać więcej informacji odwiedź eu.priverevaux.com. #ReframeYourself #PrivePeople

O RestoringVision

RestoringVision to organizacja non-profit zajmująca się dystrybucją nowych okularów optycznych do organizacji charytatywnych oraz grup pomagających osobom znajdujących się w niekorzystnej sytuacji materialnej w krajach rozwijających się. Od 2003 roku RestoringVistion dzięki współpracy z 1400 organizacjami pomogło ponad 15 mln ludzi w 130 krajach na całym świecie. Więcej informacji na stronie www.restoringvision.org

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest
Moda Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
2024-06-26 | 10:50

Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.