Komunikaty PR

Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź

2024-05-08  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Port Łódź, mając na uwadze dobro i komfort wszystkich swoich klientów, z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego projektu “Ciszej”. Projekt ten został stworzony, aby wspierać osoby, dla których zakupy w dynamicznym środowisku centrum handlowego mogą stanowić wyzwanie. Do dyspozycji odwiedzających są wyciszające słuchawki oraz Strefa Ciszy. Projekt „Ciszej” jest realizowany we współpracy z Fundacją AutismTeam.

 

Zakupy w ciszy i spokoju

W ramach nowego projektu Port Łódź udostępnia swoim klientom słuchawki wyciszające, które można wypożyczyć bezpłatnie przy głównym wejściu do centrum, w Punkcie Informacyjnym. Słuchawki, dostępne w wersjach dla dzieci i dorosłych, pozwolą zrobić spokojne zakupy przy minimalizacji zewnętrznych bodźców. Proces wypożyczenia jest prosty i wygodny – wystarczy zdjąć słuchawki z wieszaka, nałożyć jednorazowe osłonki i cieszyć się zakupami w ciszy. Po zakończeniu wizyty, należy zdjąć ochronny materiał, nauszniki zdezynfekować i odwiesić słuchawki dla kolejnych użytkowników.

 

Oaza spokoju w centrum handlowym

Strefa Ciszy, zlokalizowana w Sali Ruda Pabianicka, to wyjątkowe miejsce, które stanowi enklawę spokoju w sercu tętniącego życiem centrum handlowego. Przestrzeń ta oferuje odizolowanie od zgiełku i pośpiechu, dając możliwość odetchnięcia w ciszy. Wyposażona w komfortowe fotele akustyczne i pufy sako, strefa ta zapewnia warunki do regeneracji sił. Przestrzeń ta została dodatkowo wzbogacona o indywidualne miejsca odpoczynku,. Delikatne, przyciemnione oświetlenie oraz naturalne światło dzienne tworzą atmosferę sprzyjającą relaksowi.

Strefa jest dostępna dla każdego, kto poszukuje chwili wytchnienia, w tym dla osób neuroatypowych i z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Dostępna jest w godzinach otwarcia Portu Łódź. Pamiętać należy, że strefa ta nie jest miejscem do rozmów, zabawy dla dzieci czy przechowywania bagażu, lecz azylem, w którym można na chwilę zatrzymać się i odpocząć w ciszy i spokoju.

 

Neuroróżnorodność – różnorodność w funkcjonowaniu mózgu

Projekt “Ciszej” wpisuje się w szersze zrozumienie neuroróżnorodności, czyli różnorodności w funkcjonowaniu mózgu i sposobie przetwarzania informacji. Neuroróżnorodność obejmuje szeroki zakres różnic w myśleniu, percepcji, zachowaniach i reakcjach emocjonalnych, co autorzy projektu uznają za ważny aspekt w tworzeniu przestrzeni przyjaznej dla wszystkich klientów.

Port Łódź jest zaangażowany w tworzenie miejsca, które jest dostępne i komfortowe dla wszystkich. Projekt “Ciszej” to kolejny krok w realizacji tej misji. Łódzkie centrum zaprasza do skorzystania z nowych rozwiązań i doświadczenia zakupów w atmosferze spokoju i komfortu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.