Promocja Panasonic w Media Expert: soundbar w zestawie z TV taniej
W sieci Media Expert trwa właśnie wyjątkowa promocja. W jej ramach, w sklepie stacjonarnym oraz internetowym, można kupić w atrakcyjnych cenach telewizor Panasonic wraz z soundbarem. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Na początku lutego, w sieci Media Expert ruszyła promocja, która upoważnia klientów sklepu do zakupu soundbaru Panasonic w zestawie z TV taniej. Promocja działa w sklepie internetowym mediaexpert.pl oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży i obejmuje wybrane modele telewizorów, oferujące najwyższą jakość obrazu (TX-55HZ980E, TX-65HZ980E, TX58HX810E). Przy ich zakupie, klienci mogą dodać do koszyka przypisany do nich soundbar (SC-HTB600EGK, SC-HTB400EGK), aby móc cieszyć się nie tylko z rabatu w zestawie, ale również z realistycznych wrażeń kinowych, gwarantowanych przez najwyższej jakości sprzęt.
W celu skorzystania z promocji, należy dodać do koszyka telewizor objęty promocją oraz przypisany do niego soundbar. Następnie, po wpisaniu odpowiedniego kodu rabatowego, rabat na soundbar zostanie naliczony automatycznie, obniżając wartość́ produktu promocyjnego o daną kwotę̨. Promocja nie łączy się̨ z innymi promocjami, a ilość́ produktów dostępnych w ofercie jest ograniczona. Regulamin akcji jest dostępny na stronie: https://www.mediaexpert.pl/lp,9347-panasonic-soundbar-w-zestawie-z-tv
Telewizory Panasonic HZ980 i 58HX810
Telewizor Panasonic OLED 4K HZ980 to nowy wymiar jakości obrazu, charakteryzującej się wiernym odwzorowaniem barw, głęboką czerpią i precyzją detali dzięki inteligentnemu procesorowi HCX Pro. Technologie Dolby Vision IQ i HDR10+ gwarantują dokładne odwzorowanie HDR w poszczególnych scenach. Jednocześnie technologia Dolby Atmos zapewnia realistyczny dźwięk, oferujący kinowe wrażenia.Telewizor LED 4K HX810 wyposażono natomiast w technologię HDR Bright Panel PLUS, pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4K. Dzięki technologiom dynamicznych metadanych HDR10+ i Dolby Vision oraz funkcji adaptacyjnego ściemniania podświetlenia, ten smukły telewizor przedstawia szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem. Urządzenie to gwarantuje doskonałą wydajność, dzięki wykorzystaniu procesora HCX i dostrojeniu obrazu przez specjalistę z Hollywood.
Soundbar Panasonic HTB600 i HTB400
Soundbar HTB600 zapewnia wrażenia kinowe dzięki technologii Dolby Atmos. Obsługuje również format DTS:X, zapewniając realistyczny dźwięk przestrzenny. Duży subwoofer generuje wysoką moc dźwięku i potężny bas, aby jego użytkownicy mogli cieszyć się prawdziwymi kinowymi wrażeniami we własnym domu. HTB400 zapewnia natomiast potężny bas dzięki podwójnym wbudowanym subwooferom zintegrowanym z obudową urządzenia. Maksymalnie uproszczona, dopasowana do telewizorów stylowa konstrukcja, podkreśli wystrój każdego wnętrza.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.