Komunikaty PR

Promocja Panasonic w Media Expert: soundbar w zestawie z TV taniej

2021-02-20  |  10:00
Biuro prasowe

W sieci Media Expert trwa właśnie wyjątkowa promocja. W jej ramach, w sklepie stacjonarnym oraz internetowym, można kupić w atrakcyjnych cenach telewizor Panasonic wraz z soundbarem. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

Na początku lutego, w sieci Media Expert ruszyła promocja, która upoważnia klientów sklepu do zakupu soundbaru Panasonic w zestawie z TV taniej. Promocja działa w sklepie internetowym mediaexpert.pl oraz w stacjonarnych punktach sprzedaży i obejmuje wybrane modele telewizorów, oferujące najwyższą jakość obrazu (TX-55HZ980E, TX-65HZ980E, TX58HX810E). Przy ich zakupie, klienci mogą dodać do koszyka przypisany do nich soundbar (SC-HTB600EGK, SC-HTB400EGK), aby móc cieszyć się nie tylko z rabatu w zestawie, ale również z realistycznych wrażeń kinowych, gwarantowanych przez najwyższej jakości sprzęt.

W celu skorzystania z promocji, należy dodać do koszyka telewizor objęty promocją oraz przypisany do niego soundbar. Następnie, po wpisaniu odpowiedniego kodu rabatowego, rabat na soundbar zostanie naliczony automatycznie, obniżając wartość́ produktu promocyjnego o daną kwotę̨. Promocja nie łączy się̨ z innymi promocjami, a ilość́ produktów dostępnych w ofercie jest ograniczona. Regulamin akcji jest dostępny na stronie: https://www.mediaexpert.pl/lp,9347-panasonic-soundbar-w-zestawie-z-tv 

Telewizory Panasonic HZ980 i 58HX810
Telewizor Panasonic OLED 4K HZ980 to nowy wymiar jakości obrazu, charakteryzującej się wiernym odwzorowaniem barw, głęboką czerpią i precyzją detali dzięki inteligentnemu procesorowi HCX Pro. Technologie Dolby Vision IQ i HDR10+ gwarantują dokładne odwzorowanie HDR w poszczególnych scenach. Jednocześnie technologia Dolby Atmos zapewnia realistyczny dźwięk, oferujący kinowe wrażenia.Telewizor LED 4K HX810 wyposażono natomiast w technologię HDR Bright Panel PLUS, pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4K. Dzięki technologiom dynamicznych metadanych HDR10+ i Dolby Vision oraz funkcji adaptacyjnego ściemniania podświetlenia, ten smukły telewizor przedstawia szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem. Urządzenie to gwarantuje doskonałą wydajność, dzięki wykorzystaniu procesora HCX i dostrojeniu obrazu przez specjalistę z Hollywood.

Soundbar Panasonic HTB600 i HTB400
Soundbar HTB600 zapewnia wrażenia kinowe dzięki technologii Dolby Atmos. Obsługuje również format DTS:X, zapewniając realistyczny dźwięk przestrzenny. Duży subwoofer generuje wysoką moc dźwięku i potężny bas, aby jego użytkownicy mogli cieszyć się prawdziwymi kinowymi wrażeniami we własnym domu. HTB400 zapewnia natomiast potężny bas dzięki podwójnym wbudowanym subwooferom zintegrowanym z obudową urządzenia. Maksymalnie uproszczona, dopasowana do telewizorów stylowa konstrukcja, podkreśli wystrój każdego wnętrza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.