Komunikaty PR

Przed Tobą zakup ogrodzenia? Sprawdź o co pytają inni klienci

2020-02-21  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.04 MB )

Cena, materiał, estetyka wykonania, gwarancja – to z pewnością najważniejsze z punktu widzenia inwestora aspekty towarzyszące wyborowi ogrodzenia posesji. Sugestie znajomych i informacje znalezione w internecie zawsze warto jednak skonsultować z fachowcami. Od wizyty w punkcie sprzedaży wiele więc zależy.

Ogrodzenie terenu posesji to z reguły pierwsza lub ostatnia inwestycja, na którą decydują się osoby budujące dom. Wszyscy znajdujący się w tej drugiej grupie muszą liczyć się z mocno nadszarpniętym budżetem i koniecznością szukania kompromisów. Trafiając do odpowiedniego dystrybutora mogą jednak dobrze spożytkować swoje pieniądze.

Cena cudów nie czyni

- Doświadczenie pokazuje, że coraz większe grono klientów dobrze przygotowuje się do zakupu ogrodzenia. Decyzję o jego wyborze poprzedzają dokładnym researchem i porównaniem dostępnych opcji oraz cen – wszystko, by znaleźć rozwiązanie, które w pełni ich usatysfakcjonuje. Walory ekonomiczne są niewątpliwie istotnym aspektem, ale zabezpieczenie naszej posesji powinniśmy potraktować jak inwestycję - przekonuje Daniel Przybylski, z firmy STA-BET, wyłączny dystrybutor systemów ogrodzeniowych firmy Plast-Met. – Oferując produkty najwyższej jakości jesteśmy w stanie dopasować je do wymagań i indywidualnych potrzeb klientów. Naszym nadrzędnym celem jest znalezienie rozwiązania, które łączy zalety ekonomiczne z tymi wynikającymi z pobudek pragmatycznych - dodaje. Rośnie świadomość inwestorów o tym, że wyższa cena idzie w parze z dokładnym wykonaniem, wyjątkowym designem i użyciem wysokiej jakości materiałów. Te zaś dają pewność, że ogrodzenie, które kupujemy, będzie służyć przez wiele lat. Warto więc stawiać na produkty, które oferują dystrybutorzy renomowanych producentów, za którymi stoi wieloletnie doświadczenie i ogromna wiedza.

Wsparcie ekspertów

Zakup ogrodzenia za pośrednictwem dystrybutorów to gwarancja bezpiecznej inwestycji. Na miejscu możemy bowiem liczyć na wsparcie wykwalifikowanych specjalistów, którzy doradzą nie tylko w zakresie doboru odpowiedniego typu ogrodzeń, ale i dodatkowych elementów, takich jak słupy, bramy czy automatyka. – To wiedza, z której warto czerpać. Klienci bardzo często przychodzą do nas po pierwszym rekonesansie rynku, mają już pewne rozeznanie i wstępne założenia, ale potrzebują konsultacji z fachowcem - radzi Daniel Przybylski. - Każdy projekt to osobista wizja, wiążąca się z innymi potrzebami. Naszą rolą jest znalezienie najlepszego z możliwych rozwiązań. Na bieżąco śledzimy trendy, dlatego też doradzamy klientom ogrodzenia, które podkreślą estetykę budynku i posesji. Staramy się w pełni sprostać pokładanym w nas oczekiwaniom – podkreśla. Za korzystaniem z usług dystrybutorów przemawia także fakt, że z reguły oferują oni większy wybór produktów, niż popularne markety budowlane.

Z gwarancją na piśmie

Choć wciąż w większości przypadków czynnikiem decydującym przy zakupie ogrodzenia jest cena, to grono świadomych klientów stale się powiększa. Dla nich bardziej istotne są takie elementy jak system gwarancyjny, kompleksowość usług czy szybkość procesu realizacji. Decydując się na zakup wysokiej jakości ogrodzenia, możemy liczyć na dłuższy okres użytkowania i większą odporność na działanie    niesprzyjających warunków atmosferycznych. To ważne aspekty, bo przecież ogrodzenie to spora inwestycja na długie lata. – W przypadku dużych, renomowanych firm o ugruntowanej pozycji możemy liczyć na dwa rodzaje gwarancji. Pierwszej udziela się na prawidłowe funkcjonowanie produktu i zwykle zamyka się w okresie 24 miesięcy. Druga dotyczy odporności antykorozyjnej i może obowiązywać nawet przez 10 lat. Podczas podpisywania umowy zwracajmy uwagę także na zapisy dotyczące innych świadczeń gwarancyjnych, a także tego, co się do nich nie zalicza – sugeruje ekspert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.