Komunikaty PR

Przed Tobą zakup ogrodzenia? Sprawdź o co pytają inni klienci

2020-02-21  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.04 MB )

Cena, materiał, estetyka wykonania, gwarancja – to z pewnością najważniejsze z punktu widzenia inwestora aspekty towarzyszące wyborowi ogrodzenia posesji. Sugestie znajomych i informacje znalezione w internecie zawsze warto jednak skonsultować z fachowcami. Od wizyty w punkcie sprzedaży wiele więc zależy.

Ogrodzenie terenu posesji to z reguły pierwsza lub ostatnia inwestycja, na którą decydują się osoby budujące dom. Wszyscy znajdujący się w tej drugiej grupie muszą liczyć się z mocno nadszarpniętym budżetem i koniecznością szukania kompromisów. Trafiając do odpowiedniego dystrybutora mogą jednak dobrze spożytkować swoje pieniądze.

Cena cudów nie czyni

- Doświadczenie pokazuje, że coraz większe grono klientów dobrze przygotowuje się do zakupu ogrodzenia. Decyzję o jego wyborze poprzedzają dokładnym researchem i porównaniem dostępnych opcji oraz cen – wszystko, by znaleźć rozwiązanie, które w pełni ich usatysfakcjonuje. Walory ekonomiczne są niewątpliwie istotnym aspektem, ale zabezpieczenie naszej posesji powinniśmy potraktować jak inwestycję - przekonuje Daniel Przybylski, z firmy STA-BET, wyłączny dystrybutor systemów ogrodzeniowych firmy Plast-Met. – Oferując produkty najwyższej jakości jesteśmy w stanie dopasować je do wymagań i indywidualnych potrzeb klientów. Naszym nadrzędnym celem jest znalezienie rozwiązania, które łączy zalety ekonomiczne z tymi wynikającymi z pobudek pragmatycznych - dodaje. Rośnie świadomość inwestorów o tym, że wyższa cena idzie w parze z dokładnym wykonaniem, wyjątkowym designem i użyciem wysokiej jakości materiałów. Te zaś dają pewność, że ogrodzenie, które kupujemy, będzie służyć przez wiele lat. Warto więc stawiać na produkty, które oferują dystrybutorzy renomowanych producentów, za którymi stoi wieloletnie doświadczenie i ogromna wiedza.

Wsparcie ekspertów

Zakup ogrodzenia za pośrednictwem dystrybutorów to gwarancja bezpiecznej inwestycji. Na miejscu możemy bowiem liczyć na wsparcie wykwalifikowanych specjalistów, którzy doradzą nie tylko w zakresie doboru odpowiedniego typu ogrodzeń, ale i dodatkowych elementów, takich jak słupy, bramy czy automatyka. – To wiedza, z której warto czerpać. Klienci bardzo często przychodzą do nas po pierwszym rekonesansie rynku, mają już pewne rozeznanie i wstępne założenia, ale potrzebują konsultacji z fachowcem - radzi Daniel Przybylski. - Każdy projekt to osobista wizja, wiążąca się z innymi potrzebami. Naszą rolą jest znalezienie najlepszego z możliwych rozwiązań. Na bieżąco śledzimy trendy, dlatego też doradzamy klientom ogrodzenia, które podkreślą estetykę budynku i posesji. Staramy się w pełni sprostać pokładanym w nas oczekiwaniom – podkreśla. Za korzystaniem z usług dystrybutorów przemawia także fakt, że z reguły oferują oni większy wybór produktów, niż popularne markety budowlane.

Z gwarancją na piśmie

Choć wciąż w większości przypadków czynnikiem decydującym przy zakupie ogrodzenia jest cena, to grono świadomych klientów stale się powiększa. Dla nich bardziej istotne są takie elementy jak system gwarancyjny, kompleksowość usług czy szybkość procesu realizacji. Decydując się na zakup wysokiej jakości ogrodzenia, możemy liczyć na dłuższy okres użytkowania i większą odporność na działanie    niesprzyjających warunków atmosferycznych. To ważne aspekty, bo przecież ogrodzenie to spora inwestycja na długie lata. – W przypadku dużych, renomowanych firm o ugruntowanej pozycji możemy liczyć na dwa rodzaje gwarancji. Pierwszej udziela się na prawidłowe funkcjonowanie produktu i zwykle zamyka się w okresie 24 miesięcy. Druga dotyczy odporności antykorozyjnej i może obowiązywać nawet przez 10 lat. Podczas podpisywania umowy zwracajmy uwagę także na zapisy dotyczące innych świadczeń gwarancyjnych, a także tego, co się do nich nie zalicza – sugeruje ekspert.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.