Przygotuj się do lata z marką SHEIN! Rusza kampania „Save money, live in style”
W jej ramach wprowadzona została specjalna promocja do -70% na elektronikę i produkty lifestylowe, które ułatwią nam przygotowanie się do nadchodzącego lata. Dzięki kampanii „Live in style, save money” każdy może cieszyć się stylowymi gadżetami i jednocześnie nie martwiąc się przy tym o budżet.
Przygotowania do lata pełną parą z marką SHEIN
Lato to ulubiona pora roku Polek. Korzystamy z ciepłej pogody i nadrabiany zaległości z zimy, sięgając po nową odzież, kosmetyki czy akcesoria domowe. Mając to na uwadze, marka SHEIN rusza z kampanią
„Save money. Live in style!”, w ramach której znajdziemy szeroki asortyment akcesoriów w przystępnych cenach i promocjach nawet do -70%. W ofercie znajdują się urządzenia, które pomogą zadbać o nasze ciała i włosy, takie jak elektryczne maszynki do golenia, trymery, masażery do twarzy i ciała suszarki, lokówki czy prostownice. A wszystko to by pozwolić sobie na chwilę relaksu podczas intensywnych dni. Takie letnie, szybkie chwile kojarzą się przede wszystkim z aktywnością fizyczną i sportem w związku z czym w kolekcji nie mogło zabraknąć akcesoriów do ćwiczeń, dzięki którym zadbamy o swoją kondycję na wakacyjne wyjazdy i szalone odkrywanie nowych miejsc.
Nie zapomnij o swoim otoczeniu
W kolekcji „Save money. Live in style!” znajdziemy produkty nie tylko z kategorii uroda i zdrowie, ale również urządzenia domowe, które pozwolą stworzyć przytulną i stylową przestrzeń w atrakcyjnych cenach. Bez względu na to, czy szukasz nowoczesnych i designerskich dodatków takich, jak stylowe komplety pościeli, dekoracyjne poduszki, miękkie koce i piękne dywany, czy praktycznych akcesoriów lub urządzeń elektronicznych, jak spieniacze do mleka, odkurzacze, odświeżacze powietrza, w kampanii „Save money. Live in style!” znajdziesz wszystko czego potrzebujesz jednocześnie oszczędzając.
SHEIN nie ogranicza się jedynie do urody i wyposażenia wnętrza. Marka wprowadziła kolekcję „Top-Rated Brands”, w której znajdziemy produkty takich marek jak Enchen, Lenovo, Reletech, Ugreen i K-Skin. A wśród nich szczoteczki soniczne, elektryczne golarki, suszarki i lokówki, słuchawki bezprzewodowe, a także szeroki wybór akcesoriów do telefonów i komputerów, jak ładowarki czy USB.
Zamówienia jeszcze szybciej, dzięki QuickShip
Wybrane produkty z oferty SHEIN „Live in Style, Save Money” dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeszłości paczki od SHEIN mogły docierać do klientów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę. QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Kupujący mogą znaleźć produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN. Więcej informacji na temat QuickShip w Polsce można znaleźć na stronie https://pl.shein.com/campaigns/mallinfos.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com
![Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1909366310,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.