Komunikaty PR

Przygotuj się do lata z marką SHEIN! Rusza kampania „Save money, live in style”

2023-06-19  |  17:00

W jej ramach wprowadzona została specjalna promocja do -70% na elektronikę i produkty lifestylowe, które ułatwią nam przygotowanie się do nadchodzącego lata. Dzięki kampanii „Live in style, save money” każdy może cieszyć się stylowymi gadżetami i jednocześnie nie martwiąc się przy tym o budżet.

 

Przygotowania do lata pełną parą z marką SHEIN

Lato to ulubiona pora roku Polek. Korzystamy z ciepłej pogody i nadrabiany zaległości z zimy, sięgając po nową odzież, kosmetyki czy akcesoria domowe. Mając to na uwadze, marka SHEIN rusza z kampanią

„Save money. Live in style!”, w ramach której znajdziemy szeroki asortyment akcesoriów w przystępnych cenach i promocjach nawet do -70%. W ofercie znajdują się urządzenia, które pomogą zadbać o nasze ciała i włosy, takie jak elektryczne maszynki do golenia, trymery, masażery do twarzy i ciała suszarki, lokówki czy prostownice. A wszystko to by pozwolić sobie na chwilę relaksu podczas intensywnych dni. Takie letnie, szybkie chwile kojarzą się przede wszystkim z aktywnością fizyczną i sportem w związku z czym w kolekcji nie mogło zabraknąć akcesoriów do ćwiczeń, dzięki którym zadbamy o swoją kondycję na wakacyjne wyjazdy i szalone odkrywanie nowych miejsc.

 

Nie zapomnij o swoim otoczeniu

W kolekcji „Save money. Live in style!” znajdziemy produkty nie tylko z kategorii uroda i zdrowie, ale również urządzenia domowe, które pozwolą stworzyć przytulną i stylową przestrzeń w atrakcyjnych cenach. Bez względu na to, czy szukasz nowoczesnych i designerskich dodatków takich, jak stylowe komplety pościeli, dekoracyjne poduszki, miękkie koce i piękne dywany, czy praktycznych akcesoriów lub urządzeń elektronicznych, jak spieniacze do mleka, odkurzacze, odświeżacze powietrza, w kampanii „Save money. Live in style!” znajdziesz wszystko czego potrzebujesz jednocześnie oszczędzając.

 

SHEIN nie ogranicza się jedynie do urody i wyposażenia wnętrza. Marka wprowadziła kolekcję „Top-Rated Brands”, w której znajdziemy produkty takich marek jak Enchen, Lenovo, Reletech, Ugreen i K-Skin. A wśród nich szczoteczki soniczne, elektryczne golarki, suszarki i lokówki, słuchawki bezprzewodowe, a także szeroki wybór akcesoriów do telefonów i komputerów, jak ładowarki czy USB.

 

Zamówienia jeszcze szybciej, dzięki QuickShip

Wybrane produkty z oferty SHEIN „Live in Style, Save Money” dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeszłości paczki od SHEIN mogły docierać do klientów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę. QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Kupujący mogą znaleźć produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN. Więcej informacji na temat QuickShip w Polsce można znaleźć na stronie https://pl.shein.com/campaigns/mallinfos.

 

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Polskie uczelnie nie są wolne od mobbingu. Środowisko akademickie pracuje nad dobrymi praktykami w polityce antymobbingowej

Według danych Państwowej Inspekcji Pracy problem mobbingu w polskich uczelniach na tle zgłoszeń z rynku wydaje się marginalny. Badania ankietowe pokazują jednak zupełnie inną skalę tego problemu w środowiskach akademickich. Okazuje się, że z mobbingiem zetknęło się 63,5 proc. pracowników uczelni i 55 proc. studentów. Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Śląski realizują projekt, którego celem jest zebranie najlepszych realizowanych przez szkoły wyższe praktyk i polityk antymobbingowych, a potem opublikowanie ich jako gotowe rozwiązania do wdrożenia na uczelniach.

Psychologia

Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności

Trener jest niezwykle zadowolony z ostatniego pobytu w Tajlandii. Wypoczął, pozbył się negatywnych emocji i naładował akumulatory, a jednocześnie zrealizował ciekawy projekt. Pełen energii wrócił do kraju, by podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Qczaj zaznacza, że teraz zupełnie inaczej spojrzał na ten kraj po tym, jak w jego życiu nastąpił przełom i wreszcie uwolnił się od nałogu alkoholowego.