Komunikaty PR

Przygotuj się do lata z marką SHEIN! Rusza kampania „Save money, live in style”

2023-06-19  |  17:00

W jej ramach wprowadzona została specjalna promocja do -70% na elektronikę i produkty lifestylowe, które ułatwią nam przygotowanie się do nadchodzącego lata. Dzięki kampanii „Live in style, save money” każdy może cieszyć się stylowymi gadżetami i jednocześnie nie martwiąc się przy tym o budżet.

 

Przygotowania do lata pełną parą z marką SHEIN

Lato to ulubiona pora roku Polek. Korzystamy z ciepłej pogody i nadrabiany zaległości z zimy, sięgając po nową odzież, kosmetyki czy akcesoria domowe. Mając to na uwadze, marka SHEIN rusza z kampanią

„Save money. Live in style!”, w ramach której znajdziemy szeroki asortyment akcesoriów w przystępnych cenach i promocjach nawet do -70%. W ofercie znajdują się urządzenia, które pomogą zadbać o nasze ciała i włosy, takie jak elektryczne maszynki do golenia, trymery, masażery do twarzy i ciała suszarki, lokówki czy prostownice. A wszystko to by pozwolić sobie na chwilę relaksu podczas intensywnych dni. Takie letnie, szybkie chwile kojarzą się przede wszystkim z aktywnością fizyczną i sportem w związku z czym w kolekcji nie mogło zabraknąć akcesoriów do ćwiczeń, dzięki którym zadbamy o swoją kondycję na wakacyjne wyjazdy i szalone odkrywanie nowych miejsc.

 

Nie zapomnij o swoim otoczeniu

W kolekcji „Save money. Live in style!” znajdziemy produkty nie tylko z kategorii uroda i zdrowie, ale również urządzenia domowe, które pozwolą stworzyć przytulną i stylową przestrzeń w atrakcyjnych cenach. Bez względu na to, czy szukasz nowoczesnych i designerskich dodatków takich, jak stylowe komplety pościeli, dekoracyjne poduszki, miękkie koce i piękne dywany, czy praktycznych akcesoriów lub urządzeń elektronicznych, jak spieniacze do mleka, odkurzacze, odświeżacze powietrza, w kampanii „Save money. Live in style!” znajdziesz wszystko czego potrzebujesz jednocześnie oszczędzając.

 

SHEIN nie ogranicza się jedynie do urody i wyposażenia wnętrza. Marka wprowadziła kolekcję „Top-Rated Brands”, w której znajdziemy produkty takich marek jak Enchen, Lenovo, Reletech, Ugreen i K-Skin. A wśród nich szczoteczki soniczne, elektryczne golarki, suszarki i lokówki, słuchawki bezprzewodowe, a także szeroki wybór akcesoriów do telefonów i komputerów, jak ładowarki czy USB.

 

Zamówienia jeszcze szybciej, dzięki QuickShip

Wybrane produkty z oferty SHEIN „Live in Style, Save Money” dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeszłości paczki od SHEIN mogły docierać do klientów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki nowej opcji dostawy czas ten skrócony został o połowę. QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Kupujący mogą znaleźć produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN. Więcej informacji na temat QuickShip w Polsce można znaleźć na stronie https://pl.shein.com/campaigns/mallinfos.

 

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.