Komunikaty PR

Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt - ruszyła kolejna edycja akcji Maxi Zoo

2023-10-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

To już dziewiąta edycja akcji i jednocześnie siódma, która jest realizowana wspólnie z Fundacją GOPR. We wszystkich sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym Maxi Zoo pojawiły się specjalne zawieszki z psią łapą. Dochód z ich sprzedaży będzie przeznaczony na rzecz psich ratowników GOPR. Akcja wystartowała 2 października i potrwa do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Współpraca Maxi Zoo z Fundacją GOPR trwa nieprzerwanie od 2017 roku. W ramach akcji „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” udało się dotychczas zebrać ponad 681 tysięcy złotych, które zostały przekazane na szkolenia oraz specjalistyczną opiekę dla psów GOPR.

Dziewiąta edycja wyjątkowej akcji

Od 2 października we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym pojawiły się dobrze znane klientom zawieszki z psią łapą. W wybranych sklepach stacjonarnych dostępne są również bransoletki. Koszt jeden sztuki to 10 złotych, a dochód z ich sprzedaży trafi do Fundacji GOPR. Pieniądze zostaną przeznaczone na opiekę, rehabilitację, sprzęt oraz specjalistyczne szkolenia dla psich ratowników. Akcja potrwa do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Zawieszka to doskonały przedmiot dla miłośników zwierząt. Można ją przypiąć do kluczy lub obroży pupila. To także dobry pomysł na wyjątkowy upominek.

Nieoceniona pomoc w górach - i nie tylko

Psy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego ratują ludzkie życia nieustannie od prawie 50 lat. Dzięki swoim wyjątkowym zdolnościom potrafią pracować w trudnych, niedostępnych dla człowieka terenach, które przeszukują nawet do 10 razy szybciej niż zespół ratowników. Psy czuwają nad bezpieczeństwem osób przebywających m.in. w górach. Szczególnie zimą, kiedy występuje zagrożenie lawinowe. Dzięki doskonałemu węchowi potrafią dużo szybciej zlokalizować potrzebującą osobę i zwiększają szansę powodzenia misji ratunkowej. Psi ratownicy GOPR, nie działają jednak wyłącznie na terenie gór. Biorą również udział w akcjach poszukiwawczych w gruzowiskach, pod ziemią oraz  zbiornikach wodnych w całej Polsce, a w razie potrzeby nawet za granicą.

Czworonożni ratownicy od jesieni ubiegłego roku wzięli udział w 75 akcjach poszukiwawczych na terenie całego kraju. Na dziś w szeregach GOPR pracują 33 psy ratownicze, z czego 3 z nich pozostają w stanie pozasłużbowym, a 9 psów jest w trakcie szkolenia. Zwiększanie liczby psów oraz treningi z najlepszymi specjalistami na świecie są możliwe dzięki środkom z akcji „Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt”. Dzięki temu z każdym rokiem możemy brać udział w coraz większej liczbie akcji, co przekłada się na wzrost skali pomocy GOPR. Cieszy nas kolejna edycja akcji z Maxi Zoo, która pozwoli nam dalej się rozwijać. – mówi Patryk Czermak, Przedstawiciel Komisji Szkolenia GOPR do spraw psów ratowniczych.

„Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt” to nasza coroczna akcja, którą od 7 lat realizujemy wspólnie z Fundacją GOPR. Kolejna edycja, podobnie jak poprzednie ma na celu niesienie wsparcia dla dzielnych psich ratowników, którzy czuwają nad naszym bezpieczeństwem. Cieszy mnie skala pomocy rosnąca z każdym rokiem. Klienci Maxi Zoo aktywnie biorą udział w akcji i chętnie sięgają po zawieszki i bransoletki z psią łapą. Dotychczas zebraliśmy łącznie prawie 700 tysięcy złotych. To bardzo duża kwota. Dzięki niej możliwy jest rozwój psów ratujących ludzkie życie. Często tylko one mogą udzielić pomocy i dotrzeć w trudno dostępne miejsca. Jeśli potrzebująca osoba znajdzie się pod lawiną, każda minuta jest na wagę złota. Dlatego tak istotny jest regularny trening i zwiększanie umiejętności psów będących fundamentem takich akcji ratowniczych. Zebrane środki pomagają utrzymywać czworonożnych ratowników w dobrej formie i dbać o ich zdrowie. Gwarantują im także profesjonalną opiekę. Cieszę się, że Maxi Zoo przyczynia się do rozwoju Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i pomaga tworzyć dobre warunki dla psich ratowników, które zwiększają umiejętności i są szczęśliwe. Wierzę, że tegoroczna edycja przyniesie kolejną rekordową kwotę wsparcia dla Fundacji GOPR. – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.   

Kluczowe są specjalistyczne treningi i stały rozwój

Dzięki akcji „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” możliwa jest kompleksowa, odpowiednia opieka nad psami, które służą w szeregach GOPR. Pies nie staje się ratownikiem, a cały czas nim jest. Co to oznacza w praktyce? Wymaga stałej pracy i treningów, które przygotowują go do kolejnych akcji. Im więcej godzin spędzi na placu treningowym ze swoim opiekunem, tym większa będzie jego skuteczność w terenie. To z kolei wiąże się z dużymi kosztami. Ratownicy wspólnie z czworonogami cały czas ćwiczą pod okiem międzynarodowych specjalistów, dzięki czemu nabywają większego doświadczenia i rozwijają umiejętności. Umiejętności psów są również regularnie weryfikowane podczas oficjalnych egzaminów, których zdawalność utrzymuje się na poziomie powyżej 90%. To możliwe dzięki setkom godzin szkoleniowych opłacanych ze zbieranych w akcji środków. Do treningu potrzebują specjalnego sprzętu, który również wymaga sporych nakładów finansowych. Do tego dochodzą koszty związane z utrzymaniem psów, takie jak specjalna dieta oraz opieka weterynaryjna. Dzięki corocznej akcji klienci Maxi Zoo pomagają nam gromadzić środki niezbędne do utrzymania psich ratowników, a także zapewnienia im najlepszego sprzętu oraz szkoleń. Tak przygotowane czworonogi mogą ruszać do każdej akcji ratunkowej, a GOPR staje się coraz lepiej rozpoznawalny na arenie międzynarodowej. Serdecznie dziękuję za współpracę oraz każdą kupioną zawieszkę i bransoletkę. – dodaje Roman Dziedzic, prezes zarządu Fundacji GOPR.   

 

Każdy, kto kupi specjalną zawieszkę lub bransoletkę przyczyni się do rozwoju oraz wsparcia psich ratowników z jednostek GOPR.  Zawieszki są dostępne w sklepach Maxi Zoo od 2 października do końca roku lub do wyczerpania zapasów. W wybranych sklepach pojawiły się również dedykowane akcji bransoletki z zeszłorocznych edycji. Szczegółowe informacje można znaleźć na https://www.maxizoo.pl/wspolnie-dla-zwierzat/.

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 101 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,
Zwierzęta Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
2024-07-19 | 01:00

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.