Ptasie Mleczko® Peanut Butter powraca!
E.Wedel we współpracy z Żabką postanowił umożliwić konsumentom wybór jednego z trzech wcześniej dostępnych smaków kultowych pianek Ptasie Mleczko®, który powrócił do sprzedaży tylko w sklepach partnerskiej sieci. Decyzją użytkowników aplikacji Żappka, jesienią na półki sklepów Żabka trafi Ptasie Mleczko® Peanut Butter w białej karmelowej czekoladzie.
E.Wedel we współpracy z Żabką stworzył wyjątkową akcję w aplikacji Żappka. Celem działań było zaangażowanie konsumentów w wybór smaku pianek Ptasie Mleczko®, który powróci na półki sieci. Użytkownicy aplikacji mogli zagłosować na jeden z trzech, niedostępnych już w regularnej sprzedaży, wariantów smakowych: Kokosowy w białej czekoladzie, Peanut butter w białej karmelowej czekoladzie lub Mango shake w białej czekoladzie. Decyzją użytkowników aplikacji, zdobywając 42% głosów, wygrało Ptasie Mleczko® Peanut Butter. Wybór użytkowników wpisuje się w trend na słodko-słone przysmaki, które na stałe wpisały się w upodobania Polaków. Wariant będzie w sprzedaży już po raz trzeci. Wedlowskie pianki o smaku Peanut Butter zadebiutowały w limitowanej jesiennej edycji w roku 2018. Ponownie pojawiły się w szerokiej dystrybucji w roku 2019. Tym razem smak będzie dostępny tylko w sklepach Żabka od października do wyczerpania zapasów.
Nasz sztandarowy produkt Ptasie Mleczko® posiada rzeszę wiernych wielbicieli, którzy z niecierpliwością czekają na nowe sezonowe smaki, ale też często tęsknią za niedostępnymi już wariantami. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i wspólnie z siecią Żabka przywrócić smak wybrany w głosowaniu. Cieszymy się, że mogliśmy zaangażować konsumentów w decyzje sprzedażowe – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager.
E.Wedel oraz Żabka są stałymi partnerami, projekt w aplikacji to niejedyna współpraca marek. Obecnie tylko w sklepach Żabkach znajdziemy nowe lody E.Wedel o smaku Sorbet Mango. Jego niezwykle soczyste, sorbetowe wnętrze, które w 66% składa się z przecieru mango, oblane zostało oryginalną wedlowską czekoladą białą.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.