Komunikaty PR

Ptasie Mleczko® Peanut Butter powraca!

2020-10-27  |  16:00
Biuro prasowe

E.Wedel we współpracy z Żabką postanowił umożliwić konsumentom wybór jednego z trzech wcześniej dostępnych smaków kultowych pianek Ptasie Mleczko®, który powrócił do sprzedaży tylko w sklepach partnerskiej sieci. Decyzją użytkowników aplikacji Żappka, jesienią na półki sklepów Żabka trafi Ptasie Mleczko® Peanut Butter w białej karmelowej czekoladzie.

E.Wedel we współpracy z Żabką stworzył wyjątkową akcję w aplikacji Żappka. Celem działań było zaangażowanie konsumentów w wybór smaku pianek Ptasie Mleczko®, który powróci na półki sieci. Użytkownicy aplikacji mogli zagłosować na jeden z trzech, niedostępnych już w regularnej sprzedaży, wariantów smakowych: Kokosowy w białej czekoladzie, Peanut butter w białej karmelowej czekoladzie lub Mango shake w białej czekoladzie. Decyzją użytkowników aplikacji, zdobywając 42% głosów, wygrało Ptasie Mleczko® Peanut Butter. Wybór użytkowników wpisuje się w trend na słodko-słone przysmaki, które na stałe wpisały się w upodobania Polaków. Wariant będzie w sprzedaży już po raz trzeci. Wedlowskie pianki o smaku Peanut Butter zadebiutowały w limitowanej jesiennej edycji w roku 2018. Ponownie pojawiły się w szerokiej dystrybucji w roku 2019.  Tym razem smak będzie dostępny tylko w sklepach Żabka od października do wyczerpania zapasów.

Nasz sztandarowy produkt Ptasie Mleczko® posiada rzeszę wiernych wielbicieli, którzy z niecierpliwością czekają na nowe sezonowe smaki, ale też często tęsknią za niedostępnymi już wariantami. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i wspólnie z siecią Żabka przywrócić smak wybrany w głosowaniu. Cieszymy się, że mogliśmy zaangażować konsumentów w decyzje sprzedażowe – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager.

E.Wedel oraz Żabka są stałymi partnerami, projekt w aplikacji to niejedyna współpraca marek. Obecnie tylko w sklepach Żabkach znajdziemy nowe lody E.Wedel o smaku Sorbet Mango. Jego niezwykle soczyste, sorbetowe wnętrze, które w 66% składa się z przecieru mango, oblane zostało oryginalną wedlowską czekoladą białą. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Zakupy ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
2024-04-22 | 15:00

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.