Komunikaty PR

Puchate nowości od KillyS. Makijaż „miękki jak chmurka”

2021-12-01  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.21 MB )

Czy istnieje przyjemniejszy moment makijażu niż dotyk miękkiego jak chmurka pędzelka na skórze? Marka KillyS doskonale o tym wie, dlatego stworzyła nową serię Collagen Beauty Brush – delikatne, precyzyjne i idealnie wyprofilowane pędzle do makijażu, których syntetyczne włosie zostało wzbogacone kolagenem, aby służyły podczas codziennego rytuału przez długie lata.
 

Na rynku znajdziemy setki akcesoriów do nakładania makijażu. Wiele z nas gromadzi niezliczoną ilość aplikatorów, gąbek, szpatułek i innych przedmiotów, ponieważ nie jest łatwo znaleźć produkt, który prawdziwie nas zadowoli. Ilość dostępnych akcesoriów do makijażu sprawia, że często zdarzają się nam błędy przy pierwszym wyborze, a nasze półki uginają się pod ciężarem nietrafionych gadżetów. Czy nie łatwiej byłoby zrobić gruntowny remanent swojej toaletki i skompletować wyjątkowy zestaw pędzli, które (wszystkie razem i każdy z osobna) zaspokoją nasze indywidualne potrzeby i zadowolą zarówno poczatkujące, jak i profesjonalne pasjonatki makijażu?

Wyjątkowe, miękkie, precyzyjne i idealnie wyprofilowane pędzle do makijażu marki KillyS, powstały przede wszystkim po to, aby służyć Ci przez długi czas. Syntetyczne włosie, wzbogacone kolagenem sprawia, że pędzle są wyjątkowo trwałe i łatwe w utrzymaniu czystości. Z analiz przeprowadzonych przez Zespół marki Killys wynika, jak ważną rolę w doborze pędzla odgrywa jakość jego włosia.  Okazuje się, że coraz więcej z nas oczekuje trwałych i sprężystych pędzli, które zostaną w naszej kosmetyczce na dłużej. Nie lubimy zamian, także jeśli chodzi o akcesoria do makijażu. Tak narodził się pomysł wzbogacenia włosia kolagenem. – mówi Katarzyna Wilczak, specjalista ds. Marketingu Internetowego KillyS.

Pędzle świetnie radzą sobie przede wszystkim z sypkimi i prasowanymi kosmetykami do makijażu – jak puder, róż, rozświetlacz lub cienie do powiek. Kształt pędzli i struktura wzbogaconego kolagenem włosia pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu – bez nadmiaru i efektu smug. Co istotne, syntetyczne włosie użyte do produkcji pędzla jest całkowicie wegańskie i hipoalergiczne – i tu ważna informacja dla osób z nadwrażliwą skórą, skłonną do reakcji alergicznych - znacznie zmniejsza ryzyko podrażnień skóry.

Tym, co również wyróżnia pędzle Collagen Beauty Brush spośród wielu dostępnych na rynku, jest ich ponadprzeciętna trwałość i sprężystość – efekt innowacyjnego, wzbogaconego kolagenem włosia. Żadne inne pędzle nie zostaną w kobiecej kosmetyczce na tak długo! Zdecydowaliśmy się na kolagen, ponieważ jest znany od wielu lat jako składnik ujędrniający i uelastyczniający skórę. Dlaczego zatem nie wykorzystać go jako dodatku wzbogacającego włosie pędzli? Kolagen sprawia, że włosie staje się niezwykle sprężyste oraz delikatne, pędzle są trwalsze i towarzyszą nam dłużej w makijażowej przygodzie. – dodaje Katarzyna Wilczak.

Drewniana rączka oraz stylowe, designerskie wykończenie w odcieniu rose gold czynią produkt jednocześnie solidnym i bardzo estetycznym. Kształt i funkcjonalność pędzli zostały opracowane z pomocą doświadczonych makijażystek, których spostrzeżenia umożliwiły marce pełne dopasowanie produktu do oczekiwań przyszłych użytkowników. Pędzle dedykowane są osobom, które interesują się makijażem – śledzą trendy i chcą doskonalić swoje techniki makijażowe, używając akcesoriów wysokiej klasy. A także każdemu, dla kogo jakość powinna iść w parze z przystępną ceną. Każdy pędzel posiada krótki opis przeznaczenia, który stanowi doskonałą wskazówkę dla każdego, kto dopiero rozpoczyna przygodę z makijażem lub nie jest przekonany co do zastosowania produktu.   

Kolekcja Collagen Beauty Brush składa się z pędzla do pudru, ściętego pędzla do różu i bronzera, pędzla do rozświetlacza, dwóch pędzelków do makijażu oczu oraz dwóch do makijażu brwi i kresek – łącznie siedmiu (liczba doskonałości) wyjątkowych pędzli, które razem umożliwiają wykonanie pełnego, perfekcyjnego makijażu.

Cała kolekcja, jak i inne produkty marki KillyS dostępne są w regularnej dystrybucji w drogeriach sieci Rossmann, online oraz stacjonarnie.


Dossier produktów:

Cena zestawu to: 162 zł.
Każdy pędzel można kupić osobno.

Na zdjęciu widoczne kolejno:

  • Pędzel do pudru: pędzlem z naszej kolekcji idealnie nałożysz zarówno puder prasowany jak i sypki. Ma ultra miękkie włosie, które delikatnie muska Twoją twarz w trakcie wykonywania makijażu. Jego wygodny zaokrąglony kształt włosia, idealnie sprawdzi się w wykonaniu codziennego jak i wieczorowego makijażu.
    Cena: 35,99 zł
  • Pędzel do konturowania: ma delikatne ultra miękkie włosie o delikatnie ściętym kształcie. Dzięki temu idealnie konturuje owal twarzy, nałożysz nim każdy kosmetyk, zarówno sypki jak i prasowany.
    Cena: 33,99 zł
  • Pędzel do rozświetlacza: ultra miękkie włosie ma lekko spiczasty kształt i idealnie sprawdzi się w nakładaniu kosmetyków rozświetlających, dzięki czemu nadasz swojej cerze blasku i pięknie wykończysz każdy makijaż.
    Cena: 31,99 zł
  • Pędzle do makijażu oczu: kolekcja liczy 4 pędzle do kompletnego makijażu oczu. Wszystkie mają ultra miękkie włosie i 4 przeróżne kształty, dzięki czemu wykonasz kompletny makijaż oczu w mgnieniu oka.
    Cena: 29,99 zł

    O marce:

    Marka Killys to jedna z marek z bogatej rodziny marek branży beauty firmy INTER-VION, z siedzibą na ul. Łopuszańskiej 95 w Warszawie. Jesteśmy liderem rynku akcesoriów kosmetycznych w Polsce, częścią francuskiej grupy La Brosse & Dupont. Firma INTER-VION posiada bogate, ponad 30 letnie doświadczenie w branży akcesoriów makijażowych. Codziennie dostarczamy nasze produkty do super i hipermarketów, drogerii sieciowych oraz lokalnych, a także sklepów w Polsce i za granicą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij Biuro prasowe
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które
Uroda Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
2024-10-28 | 08:00

Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią

Czego potrzebuje Twoja skóra? W zależności od wieku, typu cery, trybu naszego życia i pory roku, każda z nas prawdopodobnie odpowie inaczej. Kosmetolodzy wskazują jednak na ABC potrzeb

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.