Komunikaty PR

Rafał Maślak o sukcesie po konkursie Mister Polski

2023-11-10  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojtek Oleksiejuk
Somebetter.pl

Płocka 15, Warszawa
01-231 Warszawa
kontakt|somebetter.pl| |kontakt|somebetter.pl
667017838
www.somebetter.pl

Rafał Maślak, polski fotomodel, Mister Polski 2014, a obecnie także aktor i twórca internetowy.

W marcu 2014 zdobył tytuł Mistera Wielkopolski, a później – Mistera Polski 2014, dzięki czemu reprezentował Polskę w konkursie piękności Mister International w Seulu. W finale wyborów zdobył tytuł III Wicemistera International 2014 i Mistera International Internautów. Również w 2014 wystąpił w teledysku do piosenki zespołu Soleo „Zaczepka” (2014) oraz uczestniczył w drugiej edycji programu rozrywkowego Polsatu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami.

Na popularnym kanale YouTube, w programie 'Momenty' pojawiła się rozmowa z byłym misterem Polski. - Początkowo nie przyznałem się nikomu do tego, że startuję w takim konkursie. Miałem obawy co do tego jak zareagują - zdradził Kubie Kucharskiemu. 

Rafał Maślak ujawnił również jakie najdziwniejsze propozycje otrzymał tuż po wygranej w konkursie, jak na sukces zareagowali jego znajomi oraz czy miał moment, w którym zachłysnął się sławą. Nie zabrakło także wątków związanych ze stereotypami o mężczyznach oraz o tym jak dzieci zmieniły jego życie. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Somebetter.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:10

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska
Mężczyzna Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn
2024-11-18 | 12:00

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Co roku w Polsce odnotowuje się nawet 18 tys. nowych zachorowań na raka prostaty! Codziennie diagnozę słyszy ponad 40 mężczyzn. W walce z nowotworem, który jest obecnie jednym z
Mężczyzna Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
2024-11-06 | 11:00

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

Już 9 listopada w Centrum Kultury Mamuszki w Sopocie odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia Zdrowe Porty, poświęconego zdrowiu mężczyzn. Wydarzenie ma na celu zwiększenie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.