Komunikaty PR

Rajdowa zima w mieście. Ścigać mogą się i kilkulatki

2024-01-17  |  15:34
Biuro prasowe

Mali i duzi fani motoryzacji wciąż jeszcze mogą skorzystać z wielkiego toru wyścigowego, który postoi w Blue City aż do soboty 20 stycznia. Jak tor wyścigowy - i to w dodatku wielki - zmieścił się w centrum handlowym? Sekretem jest tu rozmiar aut.

Choć szczyt popularności zdalnie sterowanych aut przypada na lata 90., gdy tego typu modele zaczęły być w zasięgu finansowym rosnącej grupy osób, a tym samym zaczęły zyskiwać na popularności, modele RC (remote control) to rozrywka, która się nie przeterminowuje. 

Dla dorosłym będzie odpowiednikiem zręcznościowej gry komputerowej w realu, a często i powrotem do dzieciństwa. Dla dzieci to wbrew pozorom znacznie więcej niż tylko świetna zabawa. Sterowanie takimi pojazdami rozwija koordynację wzrokowo-ruchową, ale i myślenie strategiczne. Dlatego na torze rajdowym w Blue City mogą bawić się już 6-latki. Po wypożyczeniu wybranego auta zarówno mali, jaki i więksi mogą też liczyć na wskazówki instruktora. No i rzecz jasna - można się ścigać - i to po bandzie. 

Rajdowa zima w mieście zaczęła się 15 stycznia i potrwa do soboty 20 stycznia. Tor znajduje się na poziomie -1 przy fontannie, zaś wypożyczalnia zdalnie sterowanych samochodów jest czynna od godziny 10 do 20. Z kolei po godzinie 20 Blue City zaprasza wszystkich miłośników aut RC, którzy chcieliby przetestować na torze swoje prywatne modele. Z trasy rajdowej można korzystać aż do zamknięcia centrum, a więc do godziny 22. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.