Raków Częstochowa zaprezentuje drużynę w Galerii Jurajskiej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Piłkarze Rakowa Częstochowa stają się coraz częstszymi gośćmi w Galerii Jurajskiej. W grudniu w centrum handlowym otwarto oficjalny fan store Mistrzów Polski. Teraz pojawia się kolejna okazja do spotkania z piłkarzami.
Już w najbliższy czwartek, 18 stycznia, w godzinach od 18.00 do 20.00, w Galerii Jurajskiej będzie miała miejsce oficjalna prezentacja drużyny na specjalnej scenie, która stanie na poziomie 1. galerii.
Kibice Czerwono-Niebieskich i fani piłki nożnej będą mogli zobaczyć skład, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z zawodnikami. Nie zabraknie także okazji do zdobycia autografów ulubionych piłkarzy. Jak zapowiada klub, szykują się również specjalne konkursy z nagrodami.
– To sportowe wydarzenie, na którym powinien być każdy kibic Rakowa Częstochowa. Jest ono okazją do tego, aby nie tylko spotkać się z zawodnikami poza boiskiem, ale przede wszystkim dopingować swoją ukochaną drużynę na kilka tygodni przed startem sezonu – zachęca Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.
– Liczymy na to, że jak zawsze kibice nie zawiodą i na prezentacji stawią się całymi rodzinami – dodaje. Do rozgrywek w rundzie wiosennej ekipa Dawida Szwargi wraca już w lutym! Dla fanów będzie to więc pierwsze spotkanie z Czerwono-Niebieskimi przed emocjonująco zapowiadającym się sezonem.
– Przed nami intensywny okres treningowy oraz zgrupowanie w Turcji, na które wylatujemy już 20 stycznia, a późnej pierwsza kolejka rundy rewanżowej zaplanowana na 10-11 lutego. Nie zapominamy jednak o naszych wiernych kibicach. Organizowana w Jurajskiej prezentacja to prezent dla nich – mówi Michał Szprendałowicz, rzecznik prasowy Rakowa.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.