Komunikaty PR

Relaksujące chwile w miękkich piżamach od Lidl Polska

2024-02-13  |  11:00
Biuro prasowe

Po zgiełku dnia codziennego, wielu z nas marzy o ubraniu piżamy i błogim lenistwie. To nie tylko ubranie, towarzyszące nam podczas snu, ale także manifestacja komfortu, jakiego pragniemy na co dzień. Dlatego od 12 lutego, sklepy Lidl Polska zapraszają do skorzystania z wyjątkowej oferty piżam dla całej rodziny.

Już od poniedziałku, 12 lutego, sklepy Lidl Polska będą oferować piżamy damskie marki Esmara za jedyne 34,99 zł/zestaw. Wybierając tę propozycję, klientki sięgną po komfort w najczystszej formie, ponieważ każdy komplet – składający się ze spodni i bluzki – wyróżnia się stuprocentową zawartością bawełny. Z trzema różnorodnymi zestawami do wyboru oraz dostępnymi rozmiarami od S do L, sklep gwarantuje, że każda kobieta odnajdzie coś idealnego dla siebie. Również w przypadku mężczyzn, Lidl Polska proponuje trzy komplety piżam Livergy do wyboru za 34,99 zł/zestaw, w dostępnych rozmiarach M-XL.

Lidl Polska przygotował także coś dla najmłodszych. Świat Marvela, Świnki Peppy, Psiego Patrolu czy Myszki Miki, to jedne z ulubionych dziecięcych krain. Dlatego też sieć wprowadza wyjątkową ofertę piżam dla dziewczynek i chłopców, ozdobionych bajkowymi motywami, które będą dostępne aż 30% taniej, za jedynie 21 zł/zestaw. Bo sen staje się jeszcze spokojniejszy, gdy maluchy zasypiają obok swoich ulubionych bohaterów.

Zanurz się w wyjątkowym komforcie. Odwiedź sklepy Lidl Polska już 12 lutego i odkryj atrakcyjną ofertę piżam dla całej rodziny.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.