Retro styl w nowoczesnej odsłonie – nowe słuchawki nauszne Cult Fresh ‘n Rebel
Holenderski producent mobilnych urządzeń z logiem kraba powraca z kolejnym modelem bezprzewodowych słuchawek nausznych Cult Fresh ‘n Rebel. Komu ta nowość powinna najbardziej przypaść do gustu? Miłośnikom mocnych basów, którzy cenią unikalny, oldschoolowy design słuchawek niczym z lat 90. ubiegłego wieku, a przy tym szukają urządzeń w bardzo przystępnej cenie.
Do oferty słuchawek nausznych Fresh ‘n Rebel, wśród których można znaleźć m.in. Clam ANC, Clam Elite, Code ANC czy Caps 2 dołączył kolejny unikalny model - Cult. Pierwszą rzeczą, która przykuwa wzrok w tym urządzeniu jest design – odważny wygląd w oldschoolowym klimacie spodoba się nie tylko osobom pamiętającym lata 90. XX wieku. Składana, a jednocześnie bardzo solidna konstrukcja słuchawek Cult sprawdzi się w każdych warunkach – zawsze można je nosić przy sobie.
25 godzin mocnego basu
Ilu ludzi, tyle muzycznych preferencji. Warto zaznaczyć, że słuchawki nauszne Cult cechują się mocnym basem – i to właśnie miłośnikom niskich tonów, które wyznaczają rytm każdego granego utworu, są one szczególnie polecane. Urządzenie może odtwarzać dźwięk bezprzewodowo przez 25 godzin, a ładowanie za pomocą dołączonego kabla USB-C trwa tylko 3,5 godziny. Do kompletu w zestawie znajdziemy również kabel audio (3,5 mm) – przy pomocy którego w razie rozładowania słuchawek można za jego pośrednictwem dalej słuchać muzyki.
Połączenie dawnego z nowym
Z jednej strony model ten stanowi ukłon do stylu lat 90. ubiegłego stulecia, a z drugiej, jest to retro w nowoczesnym wydaniu. Smukły pałąk i miękka ekoskóra, z której wykonane są nauszniki, nie tylko nadają słuchawkom Cult unikalny wygląd, ale także zapewniają komfort użytkowania przez cały dzień. Urządzenie waży przy tym zaledwie 236 g i ma wbudowany pilot oraz mikrofon, za sprawą których wygodnie odbierzemy każde połączenie telefoniczne. Bezprzewodowe słuchawki nauszne Cult są dostępne w 6 unikalnych kolorach marki Fresh ‘n Rebel: Dusty Pink (różowy), Steel Blue (ciemnoniebieski), Ruby Red (ciemnoczerwony), Storm Grey (szary), Misty Mint (miętowy) oraz Silky Sand (złoty).
Słuchawki Cult Fresh ‘n Rebel można już kupić w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi 259,90 zł. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.