Retro styl w nowoczesnej odsłonie – nowe słuchawki nauszne Cult Fresh ‘n Rebel
Holenderski producent mobilnych urządzeń z logiem kraba powraca z kolejnym modelem bezprzewodowych słuchawek nausznych Cult Fresh ‘n Rebel. Komu ta nowość powinna najbardziej przypaść do gustu? Miłośnikom mocnych basów, którzy cenią unikalny, oldschoolowy design słuchawek niczym z lat 90. ubiegłego wieku, a przy tym szukają urządzeń w bardzo przystępnej cenie.
Do oferty słuchawek nausznych Fresh ‘n Rebel, wśród których można znaleźć m.in. Clam ANC, Clam Elite, Code ANC czy Caps 2 dołączył kolejny unikalny model - Cult. Pierwszą rzeczą, która przykuwa wzrok w tym urządzeniu jest design – odważny wygląd w oldschoolowym klimacie spodoba się nie tylko osobom pamiętającym lata 90. XX wieku. Składana, a jednocześnie bardzo solidna konstrukcja słuchawek Cult sprawdzi się w każdych warunkach – zawsze można je nosić przy sobie.
25 godzin mocnego basu
Ilu ludzi, tyle muzycznych preferencji. Warto zaznaczyć, że słuchawki nauszne Cult cechują się mocnym basem – i to właśnie miłośnikom niskich tonów, które wyznaczają rytm każdego granego utworu, są one szczególnie polecane. Urządzenie może odtwarzać dźwięk bezprzewodowo przez 25 godzin, a ładowanie za pomocą dołączonego kabla USB-C trwa tylko 3,5 godziny. Do kompletu w zestawie znajdziemy również kabel audio (3,5 mm) – przy pomocy którego w razie rozładowania słuchawek można za jego pośrednictwem dalej słuchać muzyki.
Połączenie dawnego z nowym
Z jednej strony model ten stanowi ukłon do stylu lat 90. ubiegłego stulecia, a z drugiej, jest to retro w nowoczesnym wydaniu. Smukły pałąk i miękka ekoskóra, z której wykonane są nauszniki, nie tylko nadają słuchawkom Cult unikalny wygląd, ale także zapewniają komfort użytkowania przez cały dzień. Urządzenie waży przy tym zaledwie 236 g i ma wbudowany pilot oraz mikrofon, za sprawą których wygodnie odbierzemy każde połączenie telefoniczne. Bezprzewodowe słuchawki nauszne Cult są dostępne w 6 unikalnych kolorach marki Fresh ‘n Rebel: Dusty Pink (różowy), Steel Blue (ciemnoniebieski), Ruby Red (ciemnoczerwony), Storm Grey (szary), Misty Mint (miętowy) oraz Silky Sand (złoty).
Słuchawki Cult Fresh ‘n Rebel można już kupić w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi 259,90 zł. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.