Komunikaty PR

Rewolucja w świecie produktów Fresh 'n Rebel: głośniki imprezowe!

2023-10-30  |  13:25
Biuro prasowe

Fresh 'n Rebel wychodzi naprzeciw wszystkim miłośnikom dobrej zabawy przy muzyce z dwoma zupełnie nowymi produktami: głośnikami Party Loud M i Party Loud L. Te przenośne głośniki Bluetooth są absolutnym must-have dla każdego, kto chce cieszyć się muzyką w dowolnym miejscu i o każdej porze. Nowa linia różni się od poprzednich produktów holenderskiego producenta. Czym zaskoczył tym razem?

Nowe głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud mają inny design niż ich poprzednicy z serii Bold np. Bold L2 czy Soul. Zamiast zaokrąglonych krawędzi, „sandwiczowej” tkaniny i metalicznego wykończenia, Party Loud M i L przyciągają uwagę swoim imprezowym wyglądem. Mają też wielokolorowe oświetlenie LED, które reaguje na rytm muzyki.

Impreza na całego 

Głośnik Party Loud M oferuje 20 godzin bezprzewodowego odtwarzania muzyki, a Party Loud L - 12 godzin. Oba modele można szybko naładować - Party Loud M potrzebuje 3 godzin, a Party Loud L tylko 2,5 godziny. Party Loud L ma również teleskopowy uchwyt i kółka, aby ułatwić jego przenoszenie. I nie zapominajmy o ich potężnej głośności - 200 W (Party Loud M) i 640 W (Party Loud L). Wymiary głośnika Party Loud M to 38.30 x 27.79 x 24.40 cm, a waga 6,5kg, z kolei Party Loud L ma wymiary: 57.09 x 29.97 x 29.49 cm i waży 10,8 kg. Idealne na każdą imprezę!

Elementem, który przyciąga szczególną uwagę jest wielokolorowe oświetlenie LED. Idealnie synchronizuje się z graną muzyką. LED-y mają aż sześć różnych ustawień - ich efekty robią wrażenie. Głośniki Party Loud można nawet zabrać na imprezę na basenie – są odporne na zachlapania (IPX4). Natomiast Party Loud M jest wodoszczelny (o standardzie IPX7).

Pora na Bass Boost

Dla miłośników potężnych brzmień wprowadzono funkcję Bass Boost. Jeden dotyk podnosi basy, a podwójne naciśnięcie zapewnia maksymalną moc. To idealne głośniki na większe przestrzenie i do grania na zewnątrz. Po sparowaniu dwóch głośników Party Loud, można podwoić głośność, słuchać w trybie True Stereo i wybierać spośród 6 opcji oświetlenia LED. Efekt gwarantowany!

Fresh 'n Rebel nie boi się zaskakiwać nowościami. W trakcie jesiennego Fashion Week w Amsterdamie, marka rozpoczęła kampanię „Bądź odważny. Wybierz inaczej", zachęcającą do autentyczności i wyboru śmiałości ponad nudą. Fresh 'n Rebel nawiązał współpracę z trzema holenderskimi artystami – piosenkarką Daviną Michelle, modelką i DJ-ką Arantxą Oosterwolde i muzykiem Timem Wesem, którzy doskonale reprezentują ducha marki.

Głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud będą dostępne już w listopadzie w wybranych sklepach ze sprzętem elektronicznym w cenie:  Party Loud M – 749,99 PLN, Party Loud L – 1289 PL.

Więcej informacji już wkrótce na https://www.freshnrebel.com/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.