Rita Ora x Primark:Primark wprowadza wiosenną kolekcję w kolaboracji z Ritą Orą
• Primark wprowadza na rynek trzecią kolekcję Rita Ora x Primark, która unowocześni garderobę tej wiosny
• Kolekcja urzeczywistnia kreatywną wizję Rity i pojawi się we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od 19 marca
Primark wprowadza swoją trzecią kolekcję stworzoną we współpracy z Ritą Orą, międzynarodową supergwiazdą i ikoną stylu, na wiosnę '24. To idealna propozycja dla fanów, aby uzupełnić swoją garderobę i przygotować się na nadchodzący sezon, łącząc świeżą kwiatową paletę kolorów z nowymi wzorami i projektami.
Kolekcja inspirowana jest trendami na wiosnę-lato 2024 i bazuje na kontrastujących ze sobą elementach, które zestawione razem odzwierciadlającą niepowtarzalny styl Rity.
Ubrania zostały zaprojektowane tak, aby uwydatnić delikatną paletę pastelowych kolorów z radosnymi kwiatowymi nadrukami, koronką i przetartym dżinsem. Na szczególne wyróżnienie zasługują żółta satynowa sukienka z kwiatowymi i koronkowymi detalami, wariacja na temat trzyczęściowego garnituru z bermudami, marszczone bluzki i sukienki oraz szydełkowe dzianiny w wielu fasonach.
Najnowsza wiosenna kolekcja jest konsekwentnie współtworzona przez Primark i Ritę oraz stylizowana przez osobistą stylistkę Rity, Pippę Atkinson. 60 procent asortymentu odzieży, w tym wszystkie ubrania dżinsowe, zawierają materiały pochodzące z recyklingu lub bardziej zrównoważone.
Komentując partnerstwo, Rita Ora powiedziała: "Jestem bardzo podekscytowana, że mogę rozpocząć kolejny etap mojej współpracy z Primark. Tym razem jesteśmy gotowi na wiosnę, z elementami, które są zabawne i kwiatowe oraz idealnie nadają się na co dzień lub na specjalne okazje. Ta kolekcja została zaprojektowana tak, aby można ją było nosić na mnóstwo sposobów i naprawdę odzwierciedla sezon wiosenno-letni. Denim od początku był podstawą stylu w naszych kolekcjach i zawsze był moim osobistym faworytem. Uwielbiam kwiatowe nadruki, które tym razem wprowadziliśmy i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak te wszystkie elementy dodadzą szyku nowym i modnym stylizacjom".
John Mc Cormack, Head of Fashion Trends, Primark dodał: "Z każdą nową kolekcją staramy się wraz z Ritą i jej zespołem tworzyć odważniejsze, bardziej wyraziste stylizacje. Oznacza to, że możemy naprawdę rozwijać ekscytujące nowe trendy zapewniając, że nasza odzież będzie wyróżniać się z tłumu i pozostanie modna sezon po sezonie. Ta kolekcja jest jedną z moich ulubionych, ponieważ wszystkie nasze dżinsy zostały zaprojektowane z materiałów pochodzących z recyklingu lub przeznaczonych do recyklingu po zakończeniu ich użytkowania. Jednocześnie zderza ona charakterystyczny, wyrazisty styl Rity z delikatnymi pastelami i kwiatowymi printami oraz pomaga poczuć prawdziwy powiew wiosny".
Sesja zdjęciowa z udziałem Rity odbyła się w północnym Londynie.
Wiosenna kolekcja Rita Ora x Primark będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od wtorku 19 marca.
Klienci będą mogli również przeglądać pełną ofertę na stronie internetowej Primark i sprawdzać dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą wyszukiwarki, zanim udadzą się do preferowanego sklepu.
Kolekcja składa się ze 158 elementów m.in. z dzianiny, dżinsu, odzieży codziennej, ubrań wierzchnich, a także akcesoriów i butów. Ceny zaczynają się od 19 zł za akcesoria i kończą na 175 zł za odzież wierzchnią.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.