Rozkręć się na wakacje z Atrium Kasztanowa!
Zaplanuj wakacje na rowerze i podziwiaj widoki z siodełka! Dla miłośników dwóch kółek, a zarazem fanów letnich eskapad, Atrium Kasztanowa przygotowało wyjątkowy konkurs z nagrodami. Klienci, którzy w dniach 18-27 czerwca zrobią w centrum handlowym zakupy, mogą wygrać praktyczne akcesoria rowerowe. Nagrody przyznawane będą za udział w zręcznościowej grze interaktywnej. Osoba z najlepszym wynikiem otrzyma voucher na funkcjonalny i wygodny rower.
Atrium Kasztanowa rozkręca lato… na rowerze! Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek poznawczych. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkowy konkurs pod hasłem „Rozkręcamy się na wakacje!”.
Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 18-27 czerwca, czekają wspaniałe nagrody w postaci akcesoriów rowerowych znanych marek –dzwonki, bidony, oświetlenie, odblaski, zapięcia rowerowe.
Aby uczestniczyć w konkursie i wygrać jedną z nagród, należy zgłosić się z paragonem zakupowym w godz. 11.00-19.00 do punktu obsługi akcji, a następnie wziąć udział w zręcznościowej grze interaktywnej. Osoba, która uzyska najlepszy wynik podczas trwania konkursu, zdobędzie nagrodę główną - voucher na rower - idealny sprzęt na wakacyjne wojaże, natomiast pozostali gracze otrzymają akcesoria rowerowe
W związku z aktualnymi obostrzeniami, organizator zadba o bezpieczeństwo gości oraz o zachowanie procedur chroniących ich zdrowie, aby mogli bezpiecznie uczestniczyć w konkursie.
– Akcją „Rozkręcamy się na wakacje!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście lata, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dlatego też przygotowaliśmy dla uczestników konkursu wspaniałe nagrody w postaci rowerowych akcesoriów, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym. Jednocześnie pragnę zapewnić, że w trosce o dobro naszych klientów, dokładamy wszelkich starań, aby przebywając na terenie Atrium Kasztanowa czuli się oni przez cały czas bezpiecznie i komfortowo - mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Punkt obsługi akcji znajduje się na parterze w hallu głównym centrum i czynny jest w godzinach 11.00-19.00 każdego dnia trwania eventu (oprócz niedzieli niehandlowej).
Więcej szczegółów na temat aktualnej oferty Atrium Kasztanowa można znaleźć na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu Facebook: www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.