Rozwiązania oparte na chmurze wyznaczają nową erę biznesu
Rok 2020 w wyniku globalnej pandemii wyznaczył początek nowej ery biznesu. Z myślą o bezpieczeństwie zarówno pracowników, jak klientów, dzisiejsi pracodawcy starają się dostosować do nowych standardów szukając rozwiązań kładących nacisk na elastyczność i mobilność pracy. Wspierają ich w tym globalni dostawcy technologii, w tym Lexmark, rozszerzając własną ofertę usług o innowacyjne narzędzia i odpowiednie funkcje.
Nie bez przyczyny oprogramowanie oparte na chmurze cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jest to rozwiązanie, które nie tylko znacznie ułatwia pracę, ale przynosi też szereg wymiernych korzyści, tj. zabezpieczenie bezpieczeństwa danych, niższy koszt eksploatacji urządzeń oraz – kluczową w dzisiejszych czasach - mobilność. Na przeniesienie swoich zasobów do chmury decyduje się coraz więcej firm, a pandemia jedynie przyśpieszyła wdrożenia w tym obszarze. Także dostawcy technologii druku przeprojektowują swoją działalność, tak aby oferować swoim partnerom mobilne rozwiązania.
- Lexmark jako światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, niezmiennie pracuje nad własną oferta usług świadczonych w chmurze. Znalezienie rozwiązań, które będą odpowiedzią na współczesne wyzwania i pomogą naszym partnerom usprawnić wszystkie procesy związane z zarządzaniem flotą na miejscu jest dla nas priorytetem – mówi Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Najważniejsze wdrożenia to zdalne wsparcie techniczne, bezpieczne zarządzanie flotami klientów i aplikacje ułatwiające użytkowanie.
Zdalne wsparcie techniczne
Pierwszym z kluczowych kroków dla partnerów handlowych jest zwiększenie jakości ekspertyzy technicznej przeprowadzanej zdalnie, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Dostawcy technologii koncentrują się na edukowaniu swoich partnerów w zakresie rozwiązań świadczonych zdalnie. Lexmark niedawno rozszerzył ofertę usług, świadczonych w chmurze o możliwość monitorowania drukarek innych firm, nie tylko własnych. Funkcja Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia zdalne zbieranie danych z wszystkich drukarek sieciowych, bez konieczności wizyty partnera na miejscu.
Zarządzanie flotą urządzeń klienta
Kolejną ważną kwestią jest bezpieczne zarządzanie flotą urządzeń klienta, co poza możliwością zdalnego monitorowania oznacza także możliwość zdalnej konfiguracji oraz aktualizacji i zabezpieczania infrastruktury druku.
Zarządzanie urządzeniami w chmurze za pomocą Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) pozwala na usprawnienie tych wszystkich procesów bez fizycznej obecności pracownika, dzięki czemu partnerzy Lexmarka mają możliwość utrzymania infrastruktury druku swoich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia bez obaw o bezpieczeństwo swoich pracowników.
Dodatkowe cenne usługi
Innym sposobem, w jaki dostawcy technologii mogą pomóc swoim partnerom w lepszej obsłudze urządzeń zarządzanych w chmurze, są specjalnie zaprojektowane aplikacje np. umożliwiające automatyczne dostosowanie pracy urządzenia do potrzeb klienta.
Lexmark ułatwił dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji, z których partnerzy mogą korzystać bezpłatnie, dzięki czemu aplikacje łatwo mogą wdrażac prosto ze swojego biura, bez żadnych kosztów.
Przedsiębiorstwa na całym świecie nadal dostosowują się do nowej normalności biznesowej – i w tym procesie fundamentalną rolę do odegrania mają dostawcy technologii, których zadaniem jest wspierać swoich partnerów. Rozwiązania oparte na chmurze, oferowane przez dostawców technologii, pomagają partnerom zaspokoić rosnące potrzeby klientów i zapewnić im najwyższy poziom jakości świadczonych usług.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.