Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Od 8 lipca w największych księgarniach internetowych i stacjonarnych rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego pt. “Kreator rozwiązań”, wydanego nakładem wydawnictwa BookEdit. To praktyczny zestaw narzędzi, które ułatwią podejmowanie decyzji i osiąganie celów. Autor postanowił, że 10 proc. ze sprzedaży podręcznika zostanie przekazane na Szlachetną Paczkę.
“Kreator rozwiązań” Remigiusza Nestora Kalwarskiego, wydany w modelu self-publishingowym w wydawnictwie BookEdit, od 8 lipca będzie dostępny w sprzedaży w księgarniach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce. To poradnik stworzony z myślą o tych, którzy szukają pomocy i inspiracji, ale są zmęczeni natłokiem motywacyjnych treści, często mijających się z prawdą.
Indywidualna perspektywa
Kalwarski pisze dla czytelnika, szanując jego indywidualną definicję szczęścia i spełnionego życia. Nie osładza rzeczywistości i nie stawia nierealistycznych celów do osiągnięcia, tylko wyposaża czytających w zestaw praktycznych narzędzi, które pomagają radzić sobie z życiowymi wyzwaniami. Autor przyznaje, że do spełnionego życia potrzebujemy równowagi CUDu, czyli Ciała, Umysłu i Ducha. “Kreator rozwiązań” skupia się przede wszystkim na tej logicznej i racjonalnej stronie naszego umysłu, która pozwala porządkować rzeczywistość i planować cele.
Wieloletnie doświadczenie w coachingu
Poradnik skupia się na kilku technikach, których Kalwarski używał przez lata pracy jako trener mentalny. Wśród nich można wymienić znaną analizę SWOT, taktykę GROW, Matrycę Priorytetów, sita Sokratesa czy pytania kartezjańskie. Każde z wymienionych przez Kalwarskiego narzędzi jest wartościowe samo w sobie. Autor poleca łączyć je w spersonalizowane moduły, co ułatwi planowanie pracy i funkcjonowanie na co dzień. Czytelnicy mogą wybrać i dopasować do siebie najbardziej skuteczny zestaw komplementarnych rozwiązań, aby sprawnie realizować cele i podejmować decyzje zgodne ze swoimi wartościami i oczekiwaniami.
Szacunek dla odmiennych perspektyw
– Usystematyzowałem różnorodne narzędzia do samopomocy, realizowania celów i podejmowania wyborów, zgodnych i spójnych z naszym wnętrzem. Przez lata mojej praktyki jako szkoleniowiec i doradca, zauważyłem, że ludzie potrzebują konkretnych i prostych wskazówek – mówi Kalwarski. – W pracy coacha najważniejszy jest dla mnie szacunek dla drugiego człowieka i jego perspektywy, która może być zupełnie odmienna od mojej. Dla jednego sukcesem będzie prężnie rozwijający się biznes, dla drugiego spełnione życie rodzinne, a dla jeszcze innego odkrywcza praca naukowa. Opisane przeze mnie techniki są uniwersalne i można je zastosować dla wszystkich tych ścieżek – dodaje Kalwarski.
Remigiusz Kalwarski zdecydował się przeznaczyć 10 proc. ze sprzedaży książki “Kreator rozwiązań” na akcję Szlachetna Paczka. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w Polsce, który zajmuje się pomocą rodzinom w potrzebie.
Remigiusz Nestor Kalwarski – ur. w 1975 r., biznesmen, coach, trener mentalny i trener personalny. Prowadzi warsztaty, podczas których dzieli się wiedzą i uczy, jak oswajać emocje oraz jak skutecznie pracować ze swoim wnętrzem, m. in. podczas autorskiego wędrownego warsztatu DETOXMENTALNY. Morsuje, uprawia wioślarstwo i górską wędrówkę. Wydał nieszablonową powieść pt. "Inwersja". “Kreator rozwiązań” to zwięzły poradnik napisany z myślą o tych, którzy potrzebują konkretnej pomocy i narzędzi do osiągnięcia życiowego spełnienia.
BookEdit to nowe wydawnictwo działające w modelu self-publishing, alternatywnym w stosunku do klasycznych wydawnictw. Współpracuje z doświadczonymi recenzentami, redaktorami i grafikami, wspierając autorów podczas wszystkich etapów pracy nad książką. W ofercie marki znajdują się książki drukowane, e-booki i audiobooki, a także profesjonalna korekta i redakcja, ghostwriting i copywriting. BookEdit działa w oparciu o takie wartości, jak jakość, niezależność i twórcza wolność. Oferta wydawnictwa skierowana jest do zawodowych pisarzy, debiutantów, blogerów i celebrytów, firm i korporacji, a także do tych wszystkich, którzy marzą o wydaniu własnej książki. Nakładem BookEdit ukazały się m.in.: e-book Pokonać siebie Andrzeja Cichockiego, Paranoja Natalii Kostrzyckiej oraz Ósmy kontynent Mariusza Szeiba.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.