Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Od 8 lipca w największych księgarniach internetowych i stacjonarnych rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego pt. “Kreator rozwiązań”, wydanego nakładem wydawnictwa BookEdit. To praktyczny zestaw narzędzi, które ułatwią podejmowanie decyzji i osiąganie celów. Autor postanowił, że 10 proc. ze sprzedaży podręcznika zostanie przekazane na Szlachetną Paczkę.
“Kreator rozwiązań” Remigiusza Nestora Kalwarskiego, wydany w modelu self-publishingowym w wydawnictwie BookEdit, od 8 lipca będzie dostępny w sprzedaży w księgarniach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce. To poradnik stworzony z myślą o tych, którzy szukają pomocy i inspiracji, ale są zmęczeni natłokiem motywacyjnych treści, często mijających się z prawdą.
Indywidualna perspektywa
Kalwarski pisze dla czytelnika, szanując jego indywidualną definicję szczęścia i spełnionego życia. Nie osładza rzeczywistości i nie stawia nierealistycznych celów do osiągnięcia, tylko wyposaża czytających w zestaw praktycznych narzędzi, które pomagają radzić sobie z życiowymi wyzwaniami. Autor przyznaje, że do spełnionego życia potrzebujemy równowagi CUDu, czyli Ciała, Umysłu i Ducha. “Kreator rozwiązań” skupia się przede wszystkim na tej logicznej i racjonalnej stronie naszego umysłu, która pozwala porządkować rzeczywistość i planować cele.
Wieloletnie doświadczenie w coachingu
Poradnik skupia się na kilku technikach, których Kalwarski używał przez lata pracy jako trener mentalny. Wśród nich można wymienić znaną analizę SWOT, taktykę GROW, Matrycę Priorytetów, sita Sokratesa czy pytania kartezjańskie. Każde z wymienionych przez Kalwarskiego narzędzi jest wartościowe samo w sobie. Autor poleca łączyć je w spersonalizowane moduły, co ułatwi planowanie pracy i funkcjonowanie na co dzień. Czytelnicy mogą wybrać i dopasować do siebie najbardziej skuteczny zestaw komplementarnych rozwiązań, aby sprawnie realizować cele i podejmować decyzje zgodne ze swoimi wartościami i oczekiwaniami.
Szacunek dla odmiennych perspektyw
– Usystematyzowałem różnorodne narzędzia do samopomocy, realizowania celów i podejmowania wyborów, zgodnych i spójnych z naszym wnętrzem. Przez lata mojej praktyki jako szkoleniowiec i doradca, zauważyłem, że ludzie potrzebują konkretnych i prostych wskazówek – mówi Kalwarski. – W pracy coacha najważniejszy jest dla mnie szacunek dla drugiego człowieka i jego perspektywy, która może być zupełnie odmienna od mojej. Dla jednego sukcesem będzie prężnie rozwijający się biznes, dla drugiego spełnione życie rodzinne, a dla jeszcze innego odkrywcza praca naukowa. Opisane przeze mnie techniki są uniwersalne i można je zastosować dla wszystkich tych ścieżek – dodaje Kalwarski.
Remigiusz Kalwarski zdecydował się przeznaczyć 10 proc. ze sprzedaży książki “Kreator rozwiązań” na akcję Szlachetna Paczka. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w Polsce, który zajmuje się pomocą rodzinom w potrzebie.
Remigiusz Nestor Kalwarski – ur. w 1975 r., biznesmen, coach, trener mentalny i trener personalny. Prowadzi warsztaty, podczas których dzieli się wiedzą i uczy, jak oswajać emocje oraz jak skutecznie pracować ze swoim wnętrzem, m. in. podczas autorskiego wędrownego warsztatu DETOXMENTALNY. Morsuje, uprawia wioślarstwo i górską wędrówkę. Wydał nieszablonową powieść pt. "Inwersja". “Kreator rozwiązań” to zwięzły poradnik napisany z myślą o tych, którzy potrzebują konkretnej pomocy i narzędzi do osiągnięcia życiowego spełnienia.
BookEdit to nowe wydawnictwo działające w modelu self-publishing, alternatywnym w stosunku do klasycznych wydawnictw. Współpracuje z doświadczonymi recenzentami, redaktorami i grafikami, wspierając autorów podczas wszystkich etapów pracy nad książką. W ofercie marki znajdują się książki drukowane, e-booki i audiobooki, a także profesjonalna korekta i redakcja, ghostwriting i copywriting. BookEdit działa w oparciu o takie wartości, jak jakość, niezależność i twórcza wolność. Oferta wydawnictwa skierowana jest do zawodowych pisarzy, debiutantów, blogerów i celebrytów, firm i korporacji, a także do tych wszystkich, którzy marzą o wydaniu własnej książki. Nakładem BookEdit ukazały się m.in.: e-book Pokonać siebie Andrzeja Cichockiego, Paranoja Natalii Kostrzyckiej oraz Ósmy kontynent Mariusza Szeiba.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.