Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Od 8 lipca w największych księgarniach internetowych i stacjonarnych rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego pt. “Kreator rozwiązań”, wydanego nakładem wydawnictwa BookEdit. To praktyczny zestaw narzędzi, które ułatwią podejmowanie decyzji i osiąganie celów. Autor postanowił, że 10 proc. ze sprzedaży podręcznika zostanie przekazane na Szlachetną Paczkę.
“Kreator rozwiązań” Remigiusza Nestora Kalwarskiego, wydany w modelu self-publishingowym w wydawnictwie BookEdit, od 8 lipca będzie dostępny w sprzedaży w księgarniach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce. To poradnik stworzony z myślą o tych, którzy szukają pomocy i inspiracji, ale są zmęczeni natłokiem motywacyjnych treści, często mijających się z prawdą.
Indywidualna perspektywa
Kalwarski pisze dla czytelnika, szanując jego indywidualną definicję szczęścia i spełnionego życia. Nie osładza rzeczywistości i nie stawia nierealistycznych celów do osiągnięcia, tylko wyposaża czytających w zestaw praktycznych narzędzi, które pomagają radzić sobie z życiowymi wyzwaniami. Autor przyznaje, że do spełnionego życia potrzebujemy równowagi CUDu, czyli Ciała, Umysłu i Ducha. “Kreator rozwiązań” skupia się przede wszystkim na tej logicznej i racjonalnej stronie naszego umysłu, która pozwala porządkować rzeczywistość i planować cele.
Wieloletnie doświadczenie w coachingu
Poradnik skupia się na kilku technikach, których Kalwarski używał przez lata pracy jako trener mentalny. Wśród nich można wymienić znaną analizę SWOT, taktykę GROW, Matrycę Priorytetów, sita Sokratesa czy pytania kartezjańskie. Każde z wymienionych przez Kalwarskiego narzędzi jest wartościowe samo w sobie. Autor poleca łączyć je w spersonalizowane moduły, co ułatwi planowanie pracy i funkcjonowanie na co dzień. Czytelnicy mogą wybrać i dopasować do siebie najbardziej skuteczny zestaw komplementarnych rozwiązań, aby sprawnie realizować cele i podejmować decyzje zgodne ze swoimi wartościami i oczekiwaniami.
Szacunek dla odmiennych perspektyw
– Usystematyzowałem różnorodne narzędzia do samopomocy, realizowania celów i podejmowania wyborów, zgodnych i spójnych z naszym wnętrzem. Przez lata mojej praktyki jako szkoleniowiec i doradca, zauważyłem, że ludzie potrzebują konkretnych i prostych wskazówek – mówi Kalwarski. – W pracy coacha najważniejszy jest dla mnie szacunek dla drugiego człowieka i jego perspektywy, która może być zupełnie odmienna od mojej. Dla jednego sukcesem będzie prężnie rozwijający się biznes, dla drugiego spełnione życie rodzinne, a dla jeszcze innego odkrywcza praca naukowa. Opisane przeze mnie techniki są uniwersalne i można je zastosować dla wszystkich tych ścieżek – dodaje Kalwarski.
Remigiusz Kalwarski zdecydował się przeznaczyć 10 proc. ze sprzedaży książki “Kreator rozwiązań” na akcję Szlachetna Paczka. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w Polsce, który zajmuje się pomocą rodzinom w potrzebie.
Remigiusz Nestor Kalwarski – ur. w 1975 r., biznesmen, coach, trener mentalny i trener personalny. Prowadzi warsztaty, podczas których dzieli się wiedzą i uczy, jak oswajać emocje oraz jak skutecznie pracować ze swoim wnętrzem, m. in. podczas autorskiego wędrownego warsztatu DETOXMENTALNY. Morsuje, uprawia wioślarstwo i górską wędrówkę. Wydał nieszablonową powieść pt. "Inwersja". “Kreator rozwiązań” to zwięzły poradnik napisany z myślą o tych, którzy potrzebują konkretnej pomocy i narzędzi do osiągnięcia życiowego spełnienia.
BookEdit to nowe wydawnictwo działające w modelu self-publishing, alternatywnym w stosunku do klasycznych wydawnictw. Współpracuje z doświadczonymi recenzentami, redaktorami i grafikami, wspierając autorów podczas wszystkich etapów pracy nad książką. W ofercie marki znajdują się książki drukowane, e-booki i audiobooki, a także profesjonalna korekta i redakcja, ghostwriting i copywriting. BookEdit działa w oparciu o takie wartości, jak jakość, niezależność i twórcza wolność. Oferta wydawnictwa skierowana jest do zawodowych pisarzy, debiutantów, blogerów i celebrytów, firm i korporacji, a także do tych wszystkich, którzy marzą o wydaniu własnej książki. Nakładem BookEdit ukazały się m.in.: e-book Pokonać siebie Andrzeja Cichockiego, Paranoja Natalii Kostrzyckiej oraz Ósmy kontynent Mariusza Szeiba.
Jutro w Chorzowie rusza Port Poetycki. Przyjedzie niemal 100 autorów i autorek
Premiera książki Być żoną po raz drugi #porozwodzie
Być żoną po raz drugi #porozwodzie - wieczór autorski i premiera debiutanckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.