Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego “Kreator rozwiązań”
Od 8 lipca w największych księgarniach internetowych i stacjonarnych rusza sprzedaż poradnika Remigiusza Nestora Kalwarskiego pt. “Kreator rozwiązań”, wydanego nakładem wydawnictwa BookEdit. To praktyczny zestaw narzędzi, które ułatwią podejmowanie decyzji i osiąganie celów. Autor postanowił, że 10 proc. ze sprzedaży podręcznika zostanie przekazane na Szlachetną Paczkę.
“Kreator rozwiązań” Remigiusza Nestora Kalwarskiego, wydany w modelu self-publishingowym w wydawnictwie BookEdit, od 8 lipca będzie dostępny w sprzedaży w księgarniach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce. To poradnik stworzony z myślą o tych, którzy szukają pomocy i inspiracji, ale są zmęczeni natłokiem motywacyjnych treści, często mijających się z prawdą.
Indywidualna perspektywa
Kalwarski pisze dla czytelnika, szanując jego indywidualną definicję szczęścia i spełnionego życia. Nie osładza rzeczywistości i nie stawia nierealistycznych celów do osiągnięcia, tylko wyposaża czytających w zestaw praktycznych narzędzi, które pomagają radzić sobie z życiowymi wyzwaniami. Autor przyznaje, że do spełnionego życia potrzebujemy równowagi CUDu, czyli Ciała, Umysłu i Ducha. “Kreator rozwiązań” skupia się przede wszystkim na tej logicznej i racjonalnej stronie naszego umysłu, która pozwala porządkować rzeczywistość i planować cele.
Wieloletnie doświadczenie w coachingu
Poradnik skupia się na kilku technikach, których Kalwarski używał przez lata pracy jako trener mentalny. Wśród nich można wymienić znaną analizę SWOT, taktykę GROW, Matrycę Priorytetów, sita Sokratesa czy pytania kartezjańskie. Każde z wymienionych przez Kalwarskiego narzędzi jest wartościowe samo w sobie. Autor poleca łączyć je w spersonalizowane moduły, co ułatwi planowanie pracy i funkcjonowanie na co dzień. Czytelnicy mogą wybrać i dopasować do siebie najbardziej skuteczny zestaw komplementarnych rozwiązań, aby sprawnie realizować cele i podejmować decyzje zgodne ze swoimi wartościami i oczekiwaniami.
Szacunek dla odmiennych perspektyw
– Usystematyzowałem różnorodne narzędzia do samopomocy, realizowania celów i podejmowania wyborów, zgodnych i spójnych z naszym wnętrzem. Przez lata mojej praktyki jako szkoleniowiec i doradca, zauważyłem, że ludzie potrzebują konkretnych i prostych wskazówek – mówi Kalwarski. – W pracy coacha najważniejszy jest dla mnie szacunek dla drugiego człowieka i jego perspektywy, która może być zupełnie odmienna od mojej. Dla jednego sukcesem będzie prężnie rozwijający się biznes, dla drugiego spełnione życie rodzinne, a dla jeszcze innego odkrywcza praca naukowa. Opisane przeze mnie techniki są uniwersalne i można je zastosować dla wszystkich tych ścieżek – dodaje Kalwarski.
Remigiusz Kalwarski zdecydował się przeznaczyć 10 proc. ze sprzedaży książki “Kreator rozwiązań” na akcję Szlachetna Paczka. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w Polsce, który zajmuje się pomocą rodzinom w potrzebie.
Remigiusz Nestor Kalwarski – ur. w 1975 r., biznesmen, coach, trener mentalny i trener personalny. Prowadzi warsztaty, podczas których dzieli się wiedzą i uczy, jak oswajać emocje oraz jak skutecznie pracować ze swoim wnętrzem, m. in. podczas autorskiego wędrownego warsztatu DETOXMENTALNY. Morsuje, uprawia wioślarstwo i górską wędrówkę. Wydał nieszablonową powieść pt. "Inwersja". “Kreator rozwiązań” to zwięzły poradnik napisany z myślą o tych, którzy potrzebują konkretnej pomocy i narzędzi do osiągnięcia życiowego spełnienia.
BookEdit to nowe wydawnictwo działające w modelu self-publishing, alternatywnym w stosunku do klasycznych wydawnictw. Współpracuje z doświadczonymi recenzentami, redaktorami i grafikami, wspierając autorów podczas wszystkich etapów pracy nad książką. W ofercie marki znajdują się książki drukowane, e-booki i audiobooki, a także profesjonalna korekta i redakcja, ghostwriting i copywriting. BookEdit działa w oparciu o takie wartości, jak jakość, niezależność i twórcza wolność. Oferta wydawnictwa skierowana jest do zawodowych pisarzy, debiutantów, blogerów i celebrytów, firm i korporacji, a także do tych wszystkich, którzy marzą o wydaniu własnej książki. Nakładem BookEdit ukazały się m.in.: e-book Pokonać siebie Andrzeja Cichockiego, Paranoja Natalii Kostrzyckiej oraz Ósmy kontynent Mariusza Szeiba.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.