Komunikaty PR

Ruszają „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”!

2024-01-29  |  13:30
Biuro prasowe

29 stycznia br. startują „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. To kolejna odsłona kultowej akcji marki Familijne z portfolio firmy Colian, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. W tym roku oprócz szerokiej kampanii komunikacyjnej w telewizji, VOD, social mediach oraz punktach sprzedaży działania zostaną rozszerzone o promocję w sieciach kin na terenie całej Polski.

„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to kolejna edycja konkursu, kierowanego do pasjonatów kina oraz wielbicieli wafli numer 1 w Polsce, które świetnie sprawdzą się zarówno jako przekąska do chrupania solo jak i dzielenia się nimi z najbliższymi. Żeby wygrać, wystarczy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.familijne.pl. Następnie za pomocą specjalnie przygotowanego generatora należy stworzyć autorski Familijny plakat premiery kinowej. 100 najciekawszych prac zostanie nagrodzonych rocznymi kartami Unlimited do kin Cinema City, plakatami filmowymi oraz zapasem wafli Familijne.

Tegoroczna edycja aktywacji konsumenckiej „Familijne Wieczory Filmowe” to nie tylko kontynuacja dotychczasowej kampanii, która uczyniła wafle Familijne idealnym towarzyszem podczas oglądania ulubionych filmów czy seriali. W tym roku działania zostały rozszerzone o zupełnie nowe elementy, takie jak współpraca z sieciami kin czy oficjalne partnerstwo przy filmie „Emma i czarny jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego premiera odbędzie się już 9 lutego br. Z tej okazji, powstanie okolicznościowy mural, a także marka przygotuje specjalną wafelkową degustację i inne niestandardowe aktywności w kinach - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

NOWOŚĆ Familijne Gofrowe słony karmel

Familijne to niekwestionowany lider w kategorii wafli rodzinnych, oferujący obecnie 11 smaków, w tym ulubione przez konsumentów śmietankowe i kakaowe. Nowością w rodzinie są wafle Familijne Gofrowe, specjalnie stworzone z myślą o młodszych odbiorcach, o smaku słonego karmelu z dodatkiem soli morskiej. Jako jedyne na rynku łączą w sobie niezwykłą chrupkość kakaowego wafla z lekkim i obłędnie karmelowo-słonym musem, który sprawia, że Mus je schrupać... zanim znikną!

Akcja „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” potrwa do 31.03.2024 r. i będzie szeroko promowana w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD, telewizji oraz kinach. Więcej informacji na jej temat dostępnych jest na stronie www.familijne.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.