Komunikaty PR

Ruszają „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”!

2024-01-29  |  13:30
Biuro prasowe

29 stycznia br. startują „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. To kolejna odsłona kultowej akcji marki Familijne z portfolio firmy Colian, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. W tym roku oprócz szerokiej kampanii komunikacyjnej w telewizji, VOD, social mediach oraz punktach sprzedaży działania zostaną rozszerzone o promocję w sieciach kin na terenie całej Polski.

„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to kolejna edycja konkursu, kierowanego do pasjonatów kina oraz wielbicieli wafli numer 1 w Polsce, które świetnie sprawdzą się zarówno jako przekąska do chrupania solo jak i dzielenia się nimi z najbliższymi. Żeby wygrać, wystarczy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.familijne.pl. Następnie za pomocą specjalnie przygotowanego generatora należy stworzyć autorski Familijny plakat premiery kinowej. 100 najciekawszych prac zostanie nagrodzonych rocznymi kartami Unlimited do kin Cinema City, plakatami filmowymi oraz zapasem wafli Familijne.

Tegoroczna edycja aktywacji konsumenckiej „Familijne Wieczory Filmowe” to nie tylko kontynuacja dotychczasowej kampanii, która uczyniła wafle Familijne idealnym towarzyszem podczas oglądania ulubionych filmów czy seriali. W tym roku działania zostały rozszerzone o zupełnie nowe elementy, takie jak współpraca z sieciami kin czy oficjalne partnerstwo przy filmie „Emma i czarny jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego premiera odbędzie się już 9 lutego br. Z tej okazji, powstanie okolicznościowy mural, a także marka przygotuje specjalną wafelkową degustację i inne niestandardowe aktywności w kinach - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

NOWOŚĆ Familijne Gofrowe słony karmel

Familijne to niekwestionowany lider w kategorii wafli rodzinnych, oferujący obecnie 11 smaków, w tym ulubione przez konsumentów śmietankowe i kakaowe. Nowością w rodzinie są wafle Familijne Gofrowe, specjalnie stworzone z myślą o młodszych odbiorcach, o smaku słonego karmelu z dodatkiem soli morskiej. Jako jedyne na rynku łączą w sobie niezwykłą chrupkość kakaowego wafla z lekkim i obłędnie karmelowo-słonym musem, który sprawia, że Mus je schrupać... zanim znikną!

Akcja „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” potrwa do 31.03.2024 r. i będzie szeroko promowana w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD, telewizji oraz kinach. Więcej informacji na jej temat dostępnych jest na stronie www.familijne.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.