Komunikaty PR

Ruszają „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”!

2024-01-29  |  13:30
Biuro prasowe

29 stycznia br. startują „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. To kolejna odsłona kultowej akcji marki Familijne z portfolio firmy Colian, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. W tym roku oprócz szerokiej kampanii komunikacyjnej w telewizji, VOD, social mediach oraz punktach sprzedaży działania zostaną rozszerzone o promocję w sieciach kin na terenie całej Polski.

„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to kolejna edycja konkursu, kierowanego do pasjonatów kina oraz wielbicieli wafli numer 1 w Polsce, które świetnie sprawdzą się zarówno jako przekąska do chrupania solo jak i dzielenia się nimi z najbliższymi. Żeby wygrać, wystarczy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.familijne.pl. Następnie za pomocą specjalnie przygotowanego generatora należy stworzyć autorski Familijny plakat premiery kinowej. 100 najciekawszych prac zostanie nagrodzonych rocznymi kartami Unlimited do kin Cinema City, plakatami filmowymi oraz zapasem wafli Familijne.

Tegoroczna edycja aktywacji konsumenckiej „Familijne Wieczory Filmowe” to nie tylko kontynuacja dotychczasowej kampanii, która uczyniła wafle Familijne idealnym towarzyszem podczas oglądania ulubionych filmów czy seriali. W tym roku działania zostały rozszerzone o zupełnie nowe elementy, takie jak współpraca z sieciami kin czy oficjalne partnerstwo przy filmie „Emma i czarny jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego premiera odbędzie się już 9 lutego br. Z tej okazji, powstanie okolicznościowy mural, a także marka przygotuje specjalną wafelkową degustację i inne niestandardowe aktywności w kinach - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

NOWOŚĆ Familijne Gofrowe słony karmel

Familijne to niekwestionowany lider w kategorii wafli rodzinnych, oferujący obecnie 11 smaków, w tym ulubione przez konsumentów śmietankowe i kakaowe. Nowością w rodzinie są wafle Familijne Gofrowe, specjalnie stworzone z myślą o młodszych odbiorcach, o smaku słonego karmelu z dodatkiem soli morskiej. Jako jedyne na rynku łączą w sobie niezwykłą chrupkość kakaowego wafla z lekkim i obłędnie karmelowo-słonym musem, który sprawia, że Mus je schrupać... zanim znikną!

Akcja „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” potrwa do 31.03.2024 r. i będzie szeroko promowana w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD, telewizji oraz kinach. Więcej informacji na jej temat dostępnych jest na stronie www.familijne.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.