Sage Appliances przedstawia the Barista Touch Impress!
Barista Touch Impress wprowadza nowe funkcje mleka roślinnego do technologii Auto MilQ, najnowocześniejsze rozwiązanie, które skutecznie i precyzyjnie spienia mleko owsiane, migdałowe, sojowe i bez laktozy zgodnie z ich unikalnymi właściwościami. Coraz więcej, nie tylko wegan, sięga po mleka roślinne, szczególnie w połączeniu z kawą. Sage Appliances wprowadza na rynek to przemyślane i intuicyjne urządzenie, które samodzielnie rozpoznaje mleko roślinne.
Nowoczesny ekspres dla wymagających
The Barista Touch Impress posiada również nowy ekran dotykowy Barista Guidance, inteligentną technologię opracowaną przez Sage Appliances, aby wyeliminować złożoność wybierania ustawień ekspresu — podstawowy krok w opanowaniu idealnie zbalansowanego espresso. Barista Guidance intuicyjnie identyfikuje korekty wielkości mielenia w oparciu o przepływ ekstrakcji w czasie rzeczywistym i oferuje pomocne sugestie, aby zapewnić użytkownikowi uzyskanie idealnego efektu.
Automatyczne spienianie mleka roślinnego
Opracowana przez inżynierów, projektantów i zespół ds. kawy speciality Sage Appliances, nowa funkcja AutoMILQ™ odzwierciedla rosnące zmiany w sposobie picia kawy. Mleka roślinne, ze względu na różną zawartość tłuszczu i białka oraz właściwości spieniania, są łatwiejsze do przegrzania niż tradycyjne mleko odzwierzęce. Nowa technologia Auto MilQ rozpoznaje te różnice i automatycznie kalibruje temperaturę, czas, powietrze i ciśnienie pary dla wybranego przez użytkownika mleka, aby zapewnić jedwabiście gładką „mikropiankę” dla doskonałej latte art i najlepszego smaku kawy za naciśnięciem jednego przycisku.
Inteligentne dozowanie i wybór kaw dla całej rodziny
Dodatkowo, Barista Touch Impress posiada system Impress Puck firmy Sage Appliances z inteligentnym dozowaniem dla każdego rodzaju ziaren i wybranego rodzaju napoju. Dźwignia „wspomaganego ubijania” z boku urządzenia zapewnia spójne i precyzyjne ubijanie z obrotem baristy o 7º – tak jak profesjonaliści. Podbijanie automatycznie poleruje powierzchnię krążka, co oznacza większą precyzję i mniej bałaganu. Aby objąć całą rodzinę, Sage Appliances dodał również trzy nowe opcje napojów innych niż espresso do tego ekspresu: gorącą czekoladę, gorącą herbatę i babyccino.
Globalny dyrektor generalny Sage Appliances ds. kawy, zapewnia, że Barista Touch Impress jest ekscytującym dodatkiem do rozszerzającej się gamy domowych ekspresów do kawy firmy i oferuje niespotykane dotąd funkcje, takie jak ustawienia mleka roślinnego Auto MilQ i Barista Guidance.
“Wysłuchaliśmy opinii naszych klientów i społeczności miłośników kawy specialty i z dumą wprowadzamy na rynek Barista Touch Impress. Ponieważ mleko roślinne jest obecnie niezastąpioną częścią rytuałów kawowych wielu Australijczyków, nasza technologia Auto MilQ ułatwia teraz precyzyjne i skuteczne przygotowywanie alternatywnych mlek zgodnie z ich unikalnymi właściwościami. To niezwykle ekscytujące, że jako pierwsi wprowadzamy tę funkcję na rynek. W tym ekspresie debiutuje również ekran dotykowy Barista Guidance — technologia opracowana specjalnie w oparciu o opinie i prośby klientów. Wyeliminowaliśmy przypadkowość z procesu wybierania, a ekspres zapewnia informacje zwrotne w czasie rzeczywistym na temat wielkości mielenia, czasu ekstrakcji i nie tylko — to tak, jakbyś miał przy sobie doświadczonego baristę, który pomoże Ci udoskonalić kawę od początku do końca.” – powiedział Psarologos, General Manager Engineering, Breville.
Barista Touch Impress firmy Sage Appliances kosztuje 5999 PLN i jest już dostępny w całym kraju.
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.