Komunikaty PR

Selfie Space – Edycja Pop-Up w Blue City

2021-08-26  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca dobrej zabawy. Fani robienia zdjęć  i kreatywnego spędzania czasu z pewnością docenią interaktywną wystawę Selfie Space, które będzie dostępna w Blue City od 30 sierpnia do 10 września.

Wydarzenie oferuje aż siedem unikatowych przestrzeni do tworzenia niezwykłych zdjęć i filmów, które na Instagramie czy nagraniach na TikToku będą wyglądać wyjątkowo atrakcyjnie.

FlowerBox: Kameralny zaułek z piękną drewnianą huśtawką wśród romantycznej pastelowej aranżacji kwiatowej, do wykonania której użytych zostało aż 1400 kwiatów. To miejsce wprost inspiruje do fotografii w zwiewnych, jasnych stylizacjach. 

ColorBox: To prawdziwe szaleństwo pozytywnych kolorów! Wejście do tego Instaboxu gwarantuje, że poczujesz dziecięcą radość i beztroskę. Zrobisz tu świetne zdjęcia w ruchu
i zabawne boomerangi.

RainBox: Żółto-niebieskie energetyczne miejsce z minimalistyczną, zaskakującą scenografią, która dzięki zabawie kolorem i podwieszonym parasolem pozwala na wiele interpretacji
i pomysłów na unikatową fotkę. 

YellowBox: Dasz radę przejść obok niego i nie powiedzieć "wow"? Ta scenografia jest prawdziwą bombą pozytywnej energii! No, bo kto nie uśmiechnie się na widok żółtej, bajkowej wanny z 2 000 szt. małych, żółtych, gumowych kaczuszek? 

2sidesBox: Motyw dwukolorowej kawiarni, która idealnie po środku dzieli przestrzeń kolorem fuksji i granatu. Stanowi świetną aranżację do fotek we dwoje. Dwie osoby, dwa temperamenty, dwa kolory. Różne, a jednak pasujące do siebie osobowości! 

Lovely Point: Lekka, delikatna scenografia z wachlarzami w bieli, różu i fuksji. Pośród podwieszonych wachlarzy można poczuć się jak w bajkowej krainie.

Sweet Cafe: Złoto i pudrowy róż to duet idealny. Miękkie, welurowe obicia foteli i ścian oraz dopracowane w najmniejszych szczegółach detale kobiecej kawiarni sprawią, że poczujecie się tu przytulnie i wyjątkowo. To właśnie to, czego potrzeba do najpiękniejszego selfie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.