Komunikaty PR

Selfie Space – Edycja Pop-Up w Blue City

2021-08-26  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca dobrej zabawy. Fani robienia zdjęć  i kreatywnego spędzania czasu z pewnością docenią interaktywną wystawę Selfie Space, które będzie dostępna w Blue City od 30 sierpnia do 10 września.

Wydarzenie oferuje aż siedem unikatowych przestrzeni do tworzenia niezwykłych zdjęć i filmów, które na Instagramie czy nagraniach na TikToku będą wyglądać wyjątkowo atrakcyjnie.

FlowerBox: Kameralny zaułek z piękną drewnianą huśtawką wśród romantycznej pastelowej aranżacji kwiatowej, do wykonania której użytych zostało aż 1400 kwiatów. To miejsce wprost inspiruje do fotografii w zwiewnych, jasnych stylizacjach. 

ColorBox: To prawdziwe szaleństwo pozytywnych kolorów! Wejście do tego Instaboxu gwarantuje, że poczujesz dziecięcą radość i beztroskę. Zrobisz tu świetne zdjęcia w ruchu
i zabawne boomerangi.

RainBox: Żółto-niebieskie energetyczne miejsce z minimalistyczną, zaskakującą scenografią, która dzięki zabawie kolorem i podwieszonym parasolem pozwala na wiele interpretacji
i pomysłów na unikatową fotkę. 

YellowBox: Dasz radę przejść obok niego i nie powiedzieć "wow"? Ta scenografia jest prawdziwą bombą pozytywnej energii! No, bo kto nie uśmiechnie się na widok żółtej, bajkowej wanny z 2 000 szt. małych, żółtych, gumowych kaczuszek? 

2sidesBox: Motyw dwukolorowej kawiarni, która idealnie po środku dzieli przestrzeń kolorem fuksji i granatu. Stanowi świetną aranżację do fotek we dwoje. Dwie osoby, dwa temperamenty, dwa kolory. Różne, a jednak pasujące do siebie osobowości! 

Lovely Point: Lekka, delikatna scenografia z wachlarzami w bieli, różu i fuksji. Pośród podwieszonych wachlarzy można poczuć się jak w bajkowej krainie.

Sweet Cafe: Złoto i pudrowy róż to duet idealny. Miękkie, welurowe obicia foteli i ścian oraz dopracowane w najmniejszych szczegółach detale kobiecej kawiarni sprawią, że poczujecie się tu przytulnie i wyjątkowo. To właśnie to, czego potrzeba do najpiękniejszego selfie.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.