Sezonowa oferta Starbucks pachnąca Świętami
Podczas gorączki świątecznych zakupów warto trochę zwolnić i pozwolić sobie na chwilę relaksu. Idealny pretekst da nam do tego nowa odsłona pierniczkowej latte z dodatkiem kakao, Chocolatey Gingerbread Latte w zestawie z sezonowym ciastem Red Velvet. Oczywiście wśród świątecznych propozycji Starbucks nie mogło zabraknąć klasyków w postaci Gingerbread Latte o słodko-pikantnym, pierniczkowym smaku oraz Toffee Nut Latte z nutami prażonych orzechów i toffi, które idealnie rozgrzeją i wprowadzą w zimowy nastrój.
Kawa ziarnista to także idealny prezent dla bliskiego naszemu sercu kawosza! Co roku do Starbucks powraca kultowa Christmas Blend, której historia sięga 1984 roku. Kiedy mała sieć pięciu sklepów przygotowała dla swoich klientów specjalną mieszankę ziaren z Ameryki Południowej, Azji i Pacyfiku jako prezent na święta, nie spodziewano się ani ogromnych kolejek jakie natychmiast się po nią ustawiły, ani tego, że prawie 40 lat później tej mieszanki będą wyczekiwać kolejne pokolenia miłośników kawy na całym świecie. Christmas Blend to jedyna kawa, która zawiera wyjątkowe, sezonowane ziarna kawy z Sumatry, które nabierają pełni smaku przez kilka lat, dodając kawie wyjątkowych aromatów ziół, przypraw i czekolady. Dla fanów łagodniejszych i słodszych smaków idealna będzie odmiana Christmas Blonde Roast – jasno palona, charakteryzująca się słodkim, figowym smakiem z drzewnymi oraz cytrusowymi nutami. Fani nowoczesnych rozwiązań mogą również wypróbować Holiday Blend dostępną w formie kapsułek, którego nuty klonu i ziół nadają słodki, warstwowy smak.
Wiemy, że sezonowa oferta Starbucks jest gorąco wyczekiwana przez wielu fanów i to właśnie kubek Gingerbread Latte i zapach Christmas Blend stanowi dla nich idealne wprowadzenie w świąteczny nastrój. W tym roku oprócz niezbędnych klasyków wprowadzamy do menu kilka nowości, które powinny przypaść do gustu miłośnikom słodyczy i uprzyjemnić ten wyjątkowy czas. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tworzenia wyjątkowego klimatu Świąt. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.
Aby zachęcić do dbania o planetę także w przedświątecznym okresie, Starbucks oferuje każdemu, kto przyjdzie do kawiarni z własnym kubkiem, niezmienną zniżkę 1zł na dowolny napój. Do zainwestowania w przyszłość planety i zabierania własnego kubka kusi w sezonowej ofercie wyjątkowy reusable cup zmieniający kolory. Propozycje z bogatej oferty brandowych kubków i tumblerów na gorące i zimne napoje są także dostępne w ofercie z dostawą. Dzięki temu bez wychodzenia z domu można nie tylko posmakować sezonowych napojów Starbucks, ale także zdobyć idealny prezent świąteczny.
Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów
Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!
Międzynarodowy Dzień Kawy: Polacy nie wyobrażają sobie dnia bez tego napoju?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci
Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.
Żywienie
David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu
Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.
Problemy społeczne
Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej
70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.