SHAKIRA nową ambasadorką IPANEMA! Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna!
Shakira to bez wątpienia jedna z najbardziej wpływowych Latynosek w popkulturze. To nie tylko autorka niezapomnianych hitów, wokalistka o wyjątkowej barwie głosu, która słynie ze swoich kultowych ruchów tanecznych, ale także bizneswoman i filantropka. Swoimi poglądami i działaniami doskonale ucieleśnia kluczowe dla marki Ipanema wartości, takie jak wzmacnianie pozycji kobiet w życiu prywatnym i zawodowym, zrozumienie dla codziennej bieganiny, odwagę bycia liderką i podążanie w kierunku tego, kim chce się być.
Jako nowa ambasadorka marki, w nadchodzącym sezonie letnim Shakira będzie twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova. To wielka celebracja kobiecego wszechświata poprzez modę i trendy. Najnowsza, damska kolekcja obejmuje różne modele w rozmiarach zarówno dla kobiet, jak i dziewczynek. Do wyboru są klapki typu japonki oraz wsuwane, a także sandały.
- Cieszę się, że już oficjalnie mogę ogłosić współpracę z Ipanema i to w kampanii, która ma na celu podkreślenie kobiecej drogi i niesie za sobą bardzo ważne dla nas, kobiet przesłanie. Pamiętajmy, że warto przywiązywać wagę do każdego kroku, jaki stawiamy w życiu, zwłaszcza jeśli to krok w kierunku realizacji siebie i swoich marzeń – mówi Shakira.
A Alexandre Gastaldello, dyrektor ds. eksportu Grendene, firmy do której marka należy, dodaje: Ipanema Sempre Nova to nowoczesne spojrzenie na modę, z zachowaniem słonecznego DNA marki. Kolekcja jest już wprowadzona na światową skalę i pojawia się w topowych stylizacjach. Wierzymy, że wykorzystamy jej globalny potencjał. Tak się dzieje, gdy na scenie pojawia się Shakira, która komunikuje się na szeroką skalę poprzez środowisko artystyczne i akcje humanitarne. To osobowość, która tak jak marka Ipanema, emanuje słoneczną, kobiecą siłą.
Kolekcja Ipanema Sempre Nova jest już dostępna w Polsce.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
W przerwie między nagraniami do różnych projektów telewizyjnych i internetowych były piłkarz, a obecnie komentator sportowy wybiera się na odpoczynek. W planach są dwa kierunki: najpierw zagraniczny kurort narciarski, a później jakieś egzotyczne miejsce. Radosław Majdan zaznacza jednak, że sam nie potrafi jeździć na nartach, bo jako zawodowy sportowiec miał zapisane w kontrakcie, że nie może ryzykować na stoku. Ten wyjazd organizuje jednak z myślą o synach i ma nadzieję, że najmłodszy Heniu też szybko połknie bakcyla jak jego bracia.
Problemy społeczne
Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać
Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.
Film
Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Związku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.