SHAKIRA nową ambasadorką IPANEMA! Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna!
Shakira to bez wątpienia jedna z najbardziej wpływowych Latynosek w popkulturze. To nie tylko autorka niezapomnianych hitów, wokalistka o wyjątkowej barwie głosu, która słynie ze swoich kultowych ruchów tanecznych, ale także bizneswoman i filantropka. Swoimi poglądami i działaniami doskonale ucieleśnia kluczowe dla marki Ipanema wartości, takie jak wzmacnianie pozycji kobiet w życiu prywatnym i zawodowym, zrozumienie dla codziennej bieganiny, odwagę bycia liderką i podążanie w kierunku tego, kim chce się być.
Jako nowa ambasadorka marki, w nadchodzącym sezonie letnim Shakira będzie twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova. To wielka celebracja kobiecego wszechświata poprzez modę i trendy. Najnowsza, damska kolekcja obejmuje różne modele w rozmiarach zarówno dla kobiet, jak i dziewczynek. Do wyboru są klapki typu japonki oraz wsuwane, a także sandały.
- Cieszę się, że już oficjalnie mogę ogłosić współpracę z Ipanema i to w kampanii, która ma na celu podkreślenie kobiecej drogi i niesie za sobą bardzo ważne dla nas, kobiet przesłanie. Pamiętajmy, że warto przywiązywać wagę do każdego kroku, jaki stawiamy w życiu, zwłaszcza jeśli to krok w kierunku realizacji siebie i swoich marzeń – mówi Shakira.
A Alexandre Gastaldello, dyrektor ds. eksportu Grendene, firmy do której marka należy, dodaje: Ipanema Sempre Nova to nowoczesne spojrzenie na modę, z zachowaniem słonecznego DNA marki. Kolekcja jest już wprowadzona na światową skalę i pojawia się w topowych stylizacjach. Wierzymy, że wykorzystamy jej globalny potencjał. Tak się dzieje, gdy na scenie pojawia się Shakira, która komunikuje się na szeroką skalę poprzez środowisko artystyczne i akcje humanitarne. To osobowość, która tak jak marka Ipanema, emanuje słoneczną, kobiecą siłą.
Kolekcja Ipanema Sempre Nova jest już dostępna w Polsce.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.