Komunikaty PR

Shell dodaje energii klientom w ramach nowej promocji

2021-06-09  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Gotowi na powrót energii w trakcie podróży? 

Promocja potrwa dwa miesiące – od początku czerwca do końca lipca. Napoje będą dostępne w pojemnościach 250 oraz 500 ml. W ramach tej samej pojemności, wersje smakowe można kupować wymiennie, mając tym samym okazję do spróbowania dwóch różnych smaków. Kupując promocyjne napoje o pojemności 0,5 l. klient dostanie dodatkowo 50 punktów Shell ClubSmart za każdy produkt (łącznie z przecenionym).  

– Zbliżają się wakacje. Ze względu na obecną sytuację większość z nas pewnie będzie podróżować samochodem po Polsce, dlatego chcemy umilić i ułatwić klientom tę podróż. Nasze stacje są miejscem, w którym można nie tylko zatankować auto, ale również posilić się, odpocząć i nabrać siły. Dodatkowy zastrzyk energii daje kawa, ale klientom, którzy w gorącym, letnim okresie będą szukać ochłody oferujemy promocję na napój energetyczny, który dodatkowo zawiera w sobie witaminy. Jesteśmy przekonani, że każdy z naszych klientów znajdzie w tej ofercie produkt odpowiadający jego gustowi smakowemu – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.  

Oferta do wyczerpania zapasów będzie dostępna na wybranych stacjach Shell. Szczegóły promocji znajdują się na stronie www.shell.pl. 

A jeśli o tankowaniu mowa… 

Cały czas we wtorki i czwartki można skorzystać z akcji „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach we wtorki kierowcy zatankują paliwo Shell V-Power w cenie paliwa podstawowego, a w czwartek z promocji skorzystają użytkownicy silników diesla. Paliwo Shell V-Power zawiera w sobie wzmocnioną formułę DYNAFLEX, która pomaga poprawić moc silnika, a także zwiększyć wydajność paliwa. Shell V-Power jest jedynym paliwem rekomendowanym przez Scuderia Ferrari.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.