Shell dodaje energii klientom w ramach nowej promocji
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Gotowi na powrót energii w trakcie podróży?
Promocja potrwa dwa miesiące – od początku czerwca do końca lipca. Napoje będą dostępne w pojemnościach 250 oraz 500 ml. W ramach tej samej pojemności, wersje smakowe można kupować wymiennie, mając tym samym okazję do spróbowania dwóch różnych smaków. Kupując promocyjne napoje o pojemności 0,5 l. klient dostanie dodatkowo 50 punktów Shell ClubSmart za każdy produkt (łącznie z przecenionym).
– Zbliżają się wakacje. Ze względu na obecną sytuację większość z nas pewnie będzie podróżować samochodem po Polsce, dlatego chcemy umilić i ułatwić klientom tę podróż. Nasze stacje są miejscem, w którym można nie tylko zatankować auto, ale również posilić się, odpocząć i nabrać siły. Dodatkowy zastrzyk energii daje kawa, ale klientom, którzy w gorącym, letnim okresie będą szukać ochłody oferujemy promocję na napój energetyczny, który dodatkowo zawiera w sobie witaminy. Jesteśmy przekonani, że każdy z naszych klientów znajdzie w tej ofercie produkt odpowiadający jego gustowi smakowemu – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.
Oferta do wyczerpania zapasów będzie dostępna na wybranych stacjach Shell. Szczegóły promocji znajdują się na stronie www.shell.pl.
A jeśli o tankowaniu mowa…
Cały czas we wtorki i czwartki można skorzystać z akcji „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach we wtorki kierowcy zatankują paliwo Shell V-Power w cenie paliwa podstawowego, a w czwartek z promocji skorzystają użytkownicy silników diesla. Paliwo Shell V-Power zawiera w sobie wzmocnioną formułę DYNAFLEX, która pomaga poprawić moc silnika, a także zwiększyć wydajność paliwa. Shell V-Power jest jedynym paliwem rekomendowanym przez Scuderia Ferrari.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.