Komunikaty PR

Shell dodaje energii klientom w ramach nowej promocji

2021-06-09  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Gotowi na powrót energii w trakcie podróży? 

Promocja potrwa dwa miesiące – od początku czerwca do końca lipca. Napoje będą dostępne w pojemnościach 250 oraz 500 ml. W ramach tej samej pojemności, wersje smakowe można kupować wymiennie, mając tym samym okazję do spróbowania dwóch różnych smaków. Kupując promocyjne napoje o pojemności 0,5 l. klient dostanie dodatkowo 50 punktów Shell ClubSmart za każdy produkt (łącznie z przecenionym).  

– Zbliżają się wakacje. Ze względu na obecną sytuację większość z nas pewnie będzie podróżować samochodem po Polsce, dlatego chcemy umilić i ułatwić klientom tę podróż. Nasze stacje są miejscem, w którym można nie tylko zatankować auto, ale również posilić się, odpocząć i nabrać siły. Dodatkowy zastrzyk energii daje kawa, ale klientom, którzy w gorącym, letnim okresie będą szukać ochłody oferujemy promocję na napój energetyczny, który dodatkowo zawiera w sobie witaminy. Jesteśmy przekonani, że każdy z naszych klientów znajdzie w tej ofercie produkt odpowiadający jego gustowi smakowemu – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.  

Oferta do wyczerpania zapasów będzie dostępna na wybranych stacjach Shell. Szczegóły promocji znajdują się na stronie www.shell.pl. 

A jeśli o tankowaniu mowa… 

Cały czas we wtorki i czwartki można skorzystać z akcji „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach we wtorki kierowcy zatankują paliwo Shell V-Power w cenie paliwa podstawowego, a w czwartek z promocji skorzystają użytkownicy silników diesla. Paliwo Shell V-Power zawiera w sobie wzmocnioną formułę DYNAFLEX, która pomaga poprawić moc silnika, a także zwiększyć wydajność paliwa. Shell V-Power jest jedynym paliwem rekomendowanym przez Scuderia Ferrari.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.