Komunikaty PR

Się gra, się ma. Playroom z wyobraźni

2020-11-18  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.98 MB )

To już III edycja akcji Się gra, się ma! której twórcą jest agencja Advalue. SIĘ GRA SIĘ MA PLAYROOM Z WYOBRAŹNI to hasło tegorocznej edycji konkursu, który organizowany jest przez Hasbro Gaming wraz z siecią sklepów Biedronka. Tym razem do współpracy została zaproszona pracownia architektoniczna XYStudio, która wykona projekt świetlicy dla tegorocznego zwycięzcy.

PLAYROOM JAK Z MARZEŃ (DZIECI)

Świetlice szkolne w większości wyglądają podobnie i schematycznie: wykładzina, stoliki, krzesła. A przecież powinna to być przestrzeń rozwijająca dla najmłodszych i inspirująca do nauki i zabawy i odpoczynku. Kto jest najbardziej twórczy i może przemieniać swoją wyobraźnią świat? Po prostu dzieci! Dlatego najlepiej dać im szansę zaprojektować swoją wymarzoną świetlicę – pomoże w tym Hasbro! W ramach zajęć świetlicowych dzieci dowolną techniką stworzą wizję playroomu swoich marzeń - miejsca zabaw, gier i twórczego spędzania czasu.

WSPÓŁPRACA

Partnerem biznesowym tegorocznej akcji jest sieć sklepów Biedronka. Aktywacja jest wspierana komunikacją w materiałach POS w sklepach, gdzie trwa promocja gier planszowych Hasbro.

Pracownia XYStudio specjalizuje się w architekturze dla dzieci oraz innowacyjnych projektach o charakterze społecznym. Wraz z Hasbro architekci wybiorą najciekawsze i najbardziej twórcze prace dzieci i postarają się przygotować zwycięski projekt zgodnie z fantazją jego autora, a realizację zasponsoruje marka Hasbro Gaming.

WARTOŚĆ DODANA

W Advalue Engaged angażujemy marki w działania prospołeczne – mówi Katarzyna Hryćko-Górnicka, Business Unit Director.  Staramy się dopasować koncept kreatywny do specyfiki brandu. Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu.

W poprzedniej edycji zaangażowane były PZU i Empik, a w pionierskiej Smyk. Obu patronował Rzecznik Praw Dziecka. Tegoroczną współpracę Hasbro, Biedronki i XYStudio zwieńcza spot w TV. Dodatkowo komunikacja wzmocniona jest w gazetkach i POSM sieci sklepów Biedronka, jak i w social mediach. Aktywacja trwa od 22.10.20. do 22.12.2020. Każda zarejestrowana świetlica może grać również o jednen z trzydziestu zestawów gier Hasbro. Aby go wygrać, trzeba głosować i zdobyć największą liczbę głosów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Krystian Ochman: Gram na trąbce i na fortepianie. Nie mogę jednak ćwiczyć w domu, bo sąsiedzi interweniują

W utworze „Gdy nikt nie widzi” artysta nagrał partię trąbki, ale jak przekonuje, nie było to dla niego szczególnie duże wyzwanie. Mimo dłuższej przerwy w grze szybko udało mu się wrócić do formy, choć nie mógł pozwolić sobie na ćwiczenie w domu, bo miał świadomość, że może być to uciążliwe dla sąsiadów. Zdarzały się już takie interwencje, więc teraz jest bardziej ostrożny. Krystian Ochman podkreśla, że umie jeszcze grać na fortepianie, ale żałuje, że będąc nastolatkiem, nieco z lenistwa nie kontynuował nauki gry na gitarze. Teraz chce to nadrobić.

Ochrona środowiska

Liczebność ponad 40 gatunków ptaków gwałtownie spada. Coraz mniej czajek i gawronów

Na „Czerwonej liście ptaków Polski” jest ponad 40 gatunków, których liczebność spada w gwałtownym tempie. W bliższej lub dalszej perspektywie są zagrożone wyginięciem – alarmuje Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków. Problem dotyczy głównie gatunków związanych z krajobrazem łąkowym, a także wodno-błotnym. Coraz mniej w naszym środowisku jest m.in. czajek i gawronów.

Uroda

Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem

W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest  jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.