Się gra, się ma. Playroom z wyobraźni
To już III edycja akcji Się gra, się ma! której twórcą jest agencja Advalue. SIĘ GRA SIĘ MA PLAYROOM Z WYOBRAŹNI to hasło tegorocznej edycji konkursu, który organizowany jest przez Hasbro Gaming wraz z siecią sklepów Biedronka. Tym razem do współpracy została zaproszona pracownia architektoniczna XYStudio, która wykona projekt świetlicy dla tegorocznego zwycięzcy.
PLAYROOM JAK Z MARZEŃ (DZIECI)
Świetlice szkolne w większości wyglądają podobnie i schematycznie: wykładzina, stoliki, krzesła. A przecież powinna to być przestrzeń rozwijająca dla najmłodszych i inspirująca do nauki i zabawy i odpoczynku. Kto jest najbardziej twórczy i może przemieniać swoją wyobraźnią świat? Po prostu dzieci! Dlatego najlepiej dać im szansę zaprojektować swoją wymarzoną świetlicę – pomoże w tym Hasbro! W ramach zajęć świetlicowych dzieci dowolną techniką stworzą wizję playroomu swoich marzeń - miejsca zabaw, gier i twórczego spędzania czasu.
WSPÓŁPRACA
Partnerem biznesowym tegorocznej akcji jest sieć sklepów Biedronka. Aktywacja jest wspierana komunikacją w materiałach POS w sklepach, gdzie trwa promocja gier planszowych Hasbro.
Pracownia XYStudio specjalizuje się w architekturze dla dzieci oraz innowacyjnych projektach o charakterze społecznym. Wraz z Hasbro architekci wybiorą najciekawsze i najbardziej twórcze prace dzieci i postarają się przygotować zwycięski projekt zgodnie z fantazją jego autora, a realizację zasponsoruje marka Hasbro Gaming.
WARTOŚĆ DODANA
W Advalue Engaged angażujemy marki w działania prospołeczne – mówi Katarzyna Hryćko-Górnicka, Business Unit Director. Staramy się dopasować koncept kreatywny do specyfiki brandu. Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu.
W poprzedniej edycji zaangażowane były PZU i Empik, a w pionierskiej Smyk. Obu patronował Rzecznik Praw Dziecka. Tegoroczną współpracę Hasbro, Biedronki i XYStudio zwieńcza spot w TV. Dodatkowo komunikacja wzmocniona jest w gazetkach i POSM sieci sklepów Biedronka, jak i w social mediach. Aktywacja trwa od 22.10.20. do 22.12.2020. Każda zarejestrowana świetlica może grać również o jednen z trzydziestu zestawów gier Hasbro. Aby go wygrać, trzeba głosować i zdobyć największą liczbę głosów.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.