Komunikaty PR

Się gra, się ma. Playroom z wyobraźni

2020-11-18  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.98 MB )

To już III edycja akcji Się gra, się ma! której twórcą jest agencja Advalue. SIĘ GRA SIĘ MA PLAYROOM Z WYOBRAŹNI to hasło tegorocznej edycji konkursu, który organizowany jest przez Hasbro Gaming wraz z siecią sklepów Biedronka. Tym razem do współpracy została zaproszona pracownia architektoniczna XYStudio, która wykona projekt świetlicy dla tegorocznego zwycięzcy.

PLAYROOM JAK Z MARZEŃ (DZIECI)

Świetlice szkolne w większości wyglądają podobnie i schematycznie: wykładzina, stoliki, krzesła. A przecież powinna to być przestrzeń rozwijająca dla najmłodszych i inspirująca do nauki i zabawy i odpoczynku. Kto jest najbardziej twórczy i może przemieniać swoją wyobraźnią świat? Po prostu dzieci! Dlatego najlepiej dać im szansę zaprojektować swoją wymarzoną świetlicę – pomoże w tym Hasbro! W ramach zajęć świetlicowych dzieci dowolną techniką stworzą wizję playroomu swoich marzeń - miejsca zabaw, gier i twórczego spędzania czasu.

WSPÓŁPRACA

Partnerem biznesowym tegorocznej akcji jest sieć sklepów Biedronka. Aktywacja jest wspierana komunikacją w materiałach POS w sklepach, gdzie trwa promocja gier planszowych Hasbro.

Pracownia XYStudio specjalizuje się w architekturze dla dzieci oraz innowacyjnych projektach o charakterze społecznym. Wraz z Hasbro architekci wybiorą najciekawsze i najbardziej twórcze prace dzieci i postarają się przygotować zwycięski projekt zgodnie z fantazją jego autora, a realizację zasponsoruje marka Hasbro Gaming.

WARTOŚĆ DODANA

W Advalue Engaged angażujemy marki w działania prospołeczne – mówi Katarzyna Hryćko-Górnicka, Business Unit Director.  Staramy się dopasować koncept kreatywny do specyfiki brandu. Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu.

W poprzedniej edycji zaangażowane były PZU i Empik, a w pionierskiej Smyk. Obu patronował Rzecznik Praw Dziecka. Tegoroczną współpracę Hasbro, Biedronki i XYStudio zwieńcza spot w TV. Dodatkowo komunikacja wzmocniona jest w gazetkach i POSM sieci sklepów Biedronka, jak i w social mediach. Aktywacja trwa od 22.10.20. do 22.12.2020. Każda zarejestrowana świetlica może grać również o jednen z trzydziestu zestawów gier Hasbro. Aby go wygrać, trzeba głosować i zdobyć największą liczbę głosów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.