Sinsay otworzył duży sklep w Atrium Plejada
W Atrium Plejada pojawił się sklep Sinsay. To znana lifestylowa marka odzieżowa oferująca najnowsze trendy w najlepszych cenach dla całej rodziny. W szerokiej ofercie sklepu klienci znajdą pełen asortyment, obejmujący kolekcje modowe, kosmetyki, a także elementy wyposażenia wnętrz. Wielkie otwarcie Sinsay w bytomskiej galerii zaplanowano na 3 lutego. Nowo otwierany lokal będzie jednym z największych salonów sieciówki w Polsce (o powierzchni ponad 1000 mkw.) oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.
Sinsay to nowoczesna marka modowa, prężnie rozwijająca się i słynąca z niskich cen oraz bogatego asortymentu odzieży dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci i niemowląt. Szeroka oferta brandu dostosowywana jest do panujących w danym sezonie trendów modowych. W nowo otwartym sklepie na powierzchni 1100 mkw. znaleźć będzie można zarówno ubrania, obuwie, a także akcesoria galanteryjne, bieliznę i dodatki w postaci ozdób do włosów, okularów przeciwsłonecznych czy czapek, szalików oraz rękawiczek. Dodatkowo klientki będą mogły zakupić kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji, jak również zaopatrzyć się w stylowe dodatki wyposażenia do domu na dziale Sinsay DOM, prezentującym szeroki wybór akcesoriów do wnętrz, kuchni, łazienki czy też dekoracji. Lokal znajdować się będzie w sąsiedztwie sklepów z odzieżą Reserved i Cropp.
Z okazji otwarcia salonu w Atrium Plejada dla klientów zaplanowano w sobotę, 3 lutego, specjalne wydarzenie z muzyką mainstreamową, na którym o dobrą atmosferę zadba DJ. Dodatkowo w tym dniu subskrybenci newslettera Sinsay będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości – 20% na wybrane produkty w przypadku zakupów stacjonarnych. Natomiast osoby śledzące profil fejsbukowy Atrium Plejada, w dniach 31 stycznia-3 lutego, mogą wziąć udział w konkursie, odpowiadając na pytanie: „Co znalazło się na twojej liście zakupowej w Sinsay i dlaczego?” Na zwycięzców (autorów trzech najbardziej kreatywnych odpowiedzi) czekają karty podarunkowe do nowego salonu o wartości 100 zł.
- Do grona ulubionych sklepów w naszym centrum dołącza salon należący do polskiej marki odzieżowej Sinsay. Nowy lokal doskonale uzupełnia dotychczasowe portfolio Atrium Plejada, współtworząc tym samym idealne miejsce zakupów dla całej rodziny. Wysoka odwiedzalność galerii z racji zróżnicowanej oferty, atrakcyjna lokalizacja i dobre skomunikowanie z całym miastem, a także dostępność miejsc parkingowych to niewątpliwe atuty Atrium Plejada, które zadecydowały o wyborze tego miejsca na otwarcie kolejnego sklepu marki przez partnera -mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.
Sinsay to rodzima marka odzieżowa, należąca do rozpoznawalnej w branży fashion polskiej firmy odzieżowej LPP. Obecnie LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Sinsay to najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP, która zadebiutowała na rynku 1 marca 2013 roku. Obecnie pod jej szyldem w Europie działa ponad 950 salonów, z czego 400 w Polsce.
Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.
![Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1232480135,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
![Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”](/files/_uploaded/glownekonf_527482090,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.