Komunikaty PR

Sinsay otworzył duży sklep w Atrium Plejada

2024-01-31  |  13:06
Biuro prasowe

W Atrium Plejada pojawił się sklep Sinsay. To znana lifestylowa marka odzieżowa oferująca najnowsze trendy w najlepszych cenach dla całej rodziny. W szerokiej ofercie sklepu klienci znajdą pełen asortyment, obejmujący kolekcje modowe, kosmetyki, a także elementy wyposażenia wnętrz. Wielkie otwarcie Sinsay w bytomskiej galerii zaplanowano na 3 lutego. Nowo otwierany lokal będzie jednym z największych salonów sieciówki w Polsce (o powierzchni ponad 1000 mkw.) oraz trzecim sklepem tej marki w Bytomiu.

 

Sinsay to nowoczesna marka modowa, prężnie rozwijająca się i słynąca z niskich cen oraz bogatego asortymentu odzieży dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci i niemowląt. Szeroka oferta brandu dostosowywana jest do panujących w danym sezonie trendów modowych. W nowo otwartym sklepie na powierzchni 1100 mkw. znaleźć będzie można zarówno ubrania, obuwie, a także akcesoria galanteryjne, bieliznę i dodatki w postaci ozdób do włosów, okularów przeciwsłonecznych czy czapek, szalików oraz rękawiczek. Dodatkowo klientki będą mogły zakupić kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji, jak również zaopatrzyć się w stylowe dodatki wyposażenia do domu na dziale Sinsay DOM, prezentującym szeroki wybór akcesoriów do wnętrz, kuchni, łazienki czy też dekoracji. Lokal znajdować się będzie w sąsiedztwie sklepów z odzieżą Reserved i Cropp.

 

Z okazji otwarcia salonu w Atrium Plejada dla klientów zaplanowano w sobotę, 3 lutego, specjalne wydarzenie z  muzyką mainstreamową, na którym o dobrą atmosferę zadba DJ. Dodatkowo w tym dniu subskrybenci newslettera Sinsay będą mogli skorzystać z rabatu w wysokości – 20% na wybrane produkty w przypadku zakupów stacjonarnych. Natomiast osoby śledzące profil fejsbukowy Atrium Plejada, w dniach 31 stycznia-3 lutego, mogą wziąć udział w konkursie, odpowiadając na pytanie: „Co znalazło się na twojej liście zakupowej w Sinsay i dlaczego?” Na zwycięzców (autorów trzech najbardziej kreatywnych odpowiedzi) czekają karty podarunkowe do nowego salonu o wartości 100 zł.

 

- Do grona ulubionych sklepów w naszym centrum dołącza salon należący do polskiej marki odzieżowej Sinsay. Nowy lokal doskonale uzupełnia dotychczasowe portfolio Atrium Plejada, współtworząc tym samym idealne miejsce zakupów dla całej rodziny. Wysoka odwiedzalność galerii z racji zróżnicowanej oferty, atrakcyjna lokalizacja i dobre skomunikowanie z całym miastem, a także dostępność miejsc parkingowych to niewątpliwe atuty Atrium Plejada, które zadecydowały o wyborze tego miejsca na otwarcie kolejnego sklepu marki przez partnera -mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

 

Sinsay to rodzima marka odzieżowa, należąca do rozpoznawalnej w branży fashion polskiej firmy odzieżowej LPP. Obecnie LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Sinsay to najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP, która zadebiutowała na rynku 1 marca 2013 roku. Obecnie pod jej szyldem w Europie działa ponad 950 salonów, z czego 400 w Polsce.

 

 

Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.