Komunikaty PR

Skoncentrowana siła anti-ageing od VICHY – nowe ampułki Liftactiv Specialist!

2020-02-07  |  16:30

Do gamy Liftactiv Specialist VICHY dołączyły dwie wysokoskoncentrowane kuracje pielęgnacyjne w formie ampułek – Peptide-C oraz Glyco-C, które odpowiadają na wiele potrzeb skóry i przeciwdziałają widocznym objawom jej starzenia. Wyróżnia je innowacyjna formuła, minimalistyczny skład oraz skuteczność potwierdzona badaniami klinicznymi.

Złoty standard w pielęgnacji przeciwstarzeniowej

Starzenie się skóry to między innymi osłabienie włókien kolagenowych oraz zmniejszona zdolności do wiązania i zatrzymywania wody w naskórku, przez co skóra jest odwodniona i traci elastyczność. Spowolnienie tych procesów wpływa na szybsze powstawanie i pogłębianie się zmarszczek.

W skutecznych działaniach przeciw starzeniu, niezbędne jest używanie produktów bogatych w składniki aktywne o potwierdzonym badaniami, skutecznym działaniu na skórę. To tzw. złoty standard w pielęgnacji przeciwstarzeniowej. Takie właśnie, wysoko skoncentrowane i zaawansowane działanie anti-ageing, mają najnowsze ampułki od Vichy.

30-dniowa kuracja pielęgnacyjna Liftactiv Specialist Peptide-C redukuje nie tylko drobne linie, ale także głębokie zmarszczki spowodowane utratą kolagenu w skórze. Innowacyjna formuła ampułek bogata jest w składniki aktywne stosowane także w dermatologii i medycynie estetycznej.

W składzie znajdziemy tylko 10 składników, w tym aż 10% czystej witaminy C o właściwościach rozświetlających skórę oraz przyspieszających odnowę naskórka, przeciwzmarszczkowy bio-peptyd, nawilżający i ujędrniający wysoko- i niskocząsteczkowy kwas hialuronowy oraz wulkaniczną wodę z Vichy, która wspiera mechanizmy obronne skóry.

Formuła zamknięta w szklanej ampułce ma pH 2,8 co ułatwia penetrację przez skórę składników aktywnych.

Po ukończeniu całej kuracji pielęgnacyjnej aż 87% kobiet odczuło widoczne wygładzenie skóry, 83% - wyraźne rozświetlenie[1], zaś powierzchnia ich zmarszczek zmniejszyła się o 15,7%[2]!

Opakowanie 30 ampułek po 1,8 ml, sugerowana cena: 199,90 zł

Drugi rodzaj ampułek od Vichy, Liftactiv Specialist Glyco-C, ma na celu redukcję oznak fotostarzenia się skóry, spowodowanego między innymi nadmierną ekspozycją na promieniowanie UVA i UVB.

60-dniowa kuracja peelingująca na noc skutecznie redukuje przebarwienia i niejednolity koloryt skóry. Dzięki formule zawierającej 10% kompleksu kwasów z kwasem glikolowym oraz witaminę CG naturalnego pochodzenia, ampułki skutecznie i łagodnie złuszczają martwy naskórek, wyrównują koloryt oraz przywracają skórze naturalny blask. Formuła wzbogacona została kwasem hialuronowym oraz wulkaniczną wodą z Vichy.

Skuteczność działania potwierdzają badania kliniczne i konsumenckie – poprawa tekstury skóry według 80% kobiet, mniej widoczne pory według 78% kobiet[3] i o 22% mniej widocznych przebarwień[4]!

Opakowanie 30 ampułek po 2 ml, sugerowana cena: 199,90 zł.

Formuła zamknięta w ampułce

Każda ampułka Liftactiv Specialist została wykonana  ze szkła oranżowego, dzięki czemu zapewnia produktowi hermetyczne zamknięcie i chroni formułę przed utlenianiem, promieniowaniem UV, światłem dziennym i zanieczyszczeniami.

Do opakowania dołączony jest również unikalny aplikator, który zapobiega rozlewaniu, pomaga dozować zawartość ampułki i zapewnia bezpieczne stosowanie. Dzięki zatyczce, produkt pozostaje wysokiej jakości przez 48 godzin po otwarciu. Co ważne, aplikator podlega recyklingowi!

Ampułki nie zawierają substancji zapachowych oraz konserwantów. Są hipoalergiczne.

Skuteczność potwierdzona klinicznie. Dostępne w aptekach.

 


[1] Badanie samooceny, 49 osób, przy stosowaniu ½ ampułki na noc + SPF 15 rano przez 8 tygodni.

[2] Ocena kliniczna, 49 osób, przy stosowaniu ½ ampułki na noc + SPF 15 rano przez 8 tygodni.

 


[3] Badanie samooceny, 52 osoby, po 4 tygodniach.

[4] Badanie instrumentalne, 52 pacjentów, dawka 2/dzień, 30 dni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.