Komunikaty PR

Słodkie święta z marką Wawel

2021-11-29  |  13:00
Biuro prasowe

Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała ciekawe nowości prezentowe, kultowe produkty w nowej, zimowej odsłonie oraz specjalną propozycję dla najmłodszych smakoszy. W sezonowej ofercie marki Wawel każdy fan słodkości z pewnością znajdzie coś dla siebie!

Prezentowe nowości

W tym roku marka Wawel zaskakuje w Ofercie Zimowej ciekawymi połączeniami smaków. Wśród nowości produktowych znajdą się praliny Marcepan z delikatnym nadzieniem o bogatej, 33% zawartości migdałów, skąpanych w doskonałej ciemnej czekoladzie Wawel. Zapakowane w elegancką czarno-złotą puszkę 200g będą ciekawą propozycją upominku dla wyjątkowej osoby.

Miłośników kultowych czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z pewnością ucieszy wiadomość, że w tym roku, po raz pierwszy w historii marki, dostępna będzie kolekcja wszystkich tych wyjątkowych smaków w jednym, eleganckim opakowaniu w formie bombonierki. Ta limitowana edycja cenionych czekoladek nadziewanych z Wawelu idealnie sprawdzi się jako prezent czy jako słodki poczęstunek dla gości.

Kolejną kuszącą propozycją upominku jest Żurawina, czyli czekoladki nadziewane z aromatycznym dwuwarstwowym nadzieniem o smaku żurawiny, w wytrawnej ciemnej czekoladzie. Produkt dostępny jest w subtelnym, bordowym kartoniku ze świątecznymi złotymi zdobieniami o gramaturze 250g.

Szarlotka, cappuccino czy pierniki?

Sprawdzonym dodatkiem do zestawu świątecznych prezentów są duże czekolady. Tego roku marka Wawel prezentuje trzy nowe, aromatyczne propozycje. Duże czekolady z Wawelu mają teraz formę łatwej do podzielenia tabliczki składającej się z 33 kosteczek, wypełnionych po brzegi pysznym nadzieniem. Pierwsza propozycja wśród zimowej odsłony czekolad dużych z Wawelu to Czekolada Szarlotka, czyli przyjemnie gorzka, kusząca czekolada z dwoma warstwami wyrazistego nadzienia o smaku aromatycznego ciasta jabłkowego. Smak Czekolady Piernik z pomarańczą to połączenie klasycznych dla świąt smaków - tę dużą tabliczkę delikatnej gorzkiej czekolady z pachnącym nadzieniem pokochają zarówno dzieci, jak i dorośli. Ostatnia propozycja - Czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu - to połączenie czekolady gorzkiej z aromatycznym, wyrazistym w smaku kawowym wnętrzem przełamanym łagodną nutą cynamonu.

Wśród czekolad 100g również nie brakuje słodkich nowości o intrygujących smakach. Nadziewane Czekolada Piernikowa ze śliwką, Czekolada Figa z pomarańczą oraz Czekolada Mleczna z ciasteczkami korzennymi zachwycą świątecznym aromatem i prawdziwie zimowymi smakami.

Dziecięcy zawrót głowy

Do limitowanej zimowej edycji czekolad dużych dołączyły także wersje dla najmłodszych: Czekolada Malinowa oraz Czekolada Mleczna z Herbatnikami. Pierwsza z nich to pyszna duża czekolada mleczna z dwuwarstwowym nadzieniem ze słodkiego malinowego przecieru i mlecznego kremu. Druga z propozycji to mleczna czekolada połączona ze słodkim, rozpływającym się w ustach puszystym mlecznym nadzieniem, w którym zatopione zostały chrupiące ciasteczka.

Jest też coś w “mniejszym formacie”. Młodych smakoszy zachwyci stugramowa Czekolada Truskawkowa w opakowaniu ze świąteczną grafiką w urocze pingwinki oraz pyszna nowość - Czekolada Mleczna z chrupiącymi kuleczkami.

Uśmiech na twarzach dzieci wywoła świąteczna, wesoła wersja opakowań lubianych przez nich produktów. Krówka Mleczna o maślano-mlecznym smaku oraz Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami dostępne będą w opakowaniach w kształcie cukierka. Kultowe galaretki w czekoladzie - Mieszanka Krakowska o soczyście owocowych smakach: maliny, pomarańczy, ananasa i cytryny - dostępne będą w opakowaniu w kształcie choinki z zimową grafiką i zabawnymi pingwinkami. Idealna propozycja na świąteczny upominek dla dzieci i nie tylko!

Świąteczne klasyki

W zimowej ofercie Wawelu nie mogło zabraknąć znanych i lubianych słodyczy w sezonowych, limitowanych wersjach opakowań. Tu wyróżniają się m.in. Trufle z Wawelu, dostępne w poręcznym, eleganckim, brązowym kartoniku o gramaturze 250 g, z dodatkowymi subtelnymi zdobieniami i grafiką złotej wstążki.

Doskonałe w smaku polskie śliwki kandyzowane, (70%) oblane ciemną czekoladą Wawel (30%), zapakowane w elegancki fioletowy kartonik w delikatne świąteczne wzory i grafiką złotej wstążki to idealny pomysł na prezent dla członków rodziny. Śliwka w czekoladzie z Wawelu ma prosty i czytelny skład bez dodatków, barwników i aromatów. To prawdziwa królowa wśród owoców w czekoladzie.

Legendarne M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe oraz Mieszanka Krakowska w Ofercie Zimowej od Wawelu kupimy w większych, eleganckich opakowaniach o gramaturze 350 g, które zachęcają do dzielenia się z bliskimi. Wśród świątecznych klasyków ważne miejsce zajmują kultowe czekoladki nadziewane: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w formie bombonierek 430 g w limitowanej edycji z elegancką, zimową nakładką.

Niezależnie więc, czy szukamy upominku dla miłośnika słodyczy, czy też sami mamy ochotę na oryginalny smak, który wypełni długie wieczory - sezonowa propozycja nowości Wawelu wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Ciekawe propozycje podarunków i wyraziste zimowe smaki to tylko niektóre z zalet tej kuszącej oferty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.