Ślub w pewnym stylu od Pako Lorente
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Wśród propozycji znajdują się nie tylko klasyczne garnitury i smokingi, ale także koszule, kamizelki, muszki, krawaty, buty i inne niezbędne dodatki. A wszystko zaprojektowane z myślą o stworzeniu perfekcyjnej stylizacji w tym wyjątkowym dniu.
Garnitury są kluczowym elementem stylizacji Panów Młodych w dniu ślubu i mają na celu zapewnić im niezawodną elegancję i formalny styl. Kolekcja Pako Lorente oferuje bardzo szeroki wybór fasonów i tkanin, który dostosowany jest do różnorodnych preferencji, stylów oraz tematów ceremonii ślubnych. Od klasycznych jednorzędowych w stonowanych kolorach, takich jak granat i czerń, poprzez odważniejsze propozycje w zieleni, brązie, szarościach, aż po subtelne beże i odcienie jednego z najmodniejszych odcieni w tym sezonie, czyli błękitu. Nowością w kolekcji SS2024 są dwurzędowe garnitury z szerokimi klapami, dostępne w różnorodnych kolorach i wzorach. Do nich można dobierać także kamizelki, zarówno jedno. jak i dwurzędowe, wykonane z gładkich tkanin lub delikatnej kratki, które w całości tworzą kompletny i harmonijny zestaw.
Smokingi od zawsze cieszą się popularnością na tradycyjnych oraz bardziej uroczystych ceremoniach ślubnych. W kolekcji SS24 Pako Lorente proponuje zarówno klasyczne warianty w kolorach czerni i granatu, jak i bardziej wyraziste modele w odcieniach bordo. Marynarki smokingowe z charakterystycznymi szalowymi lub szpiczastymi kołnierzami oraz jednorzędowym zapięciem stanowią elegancką opcję dla najbardziej wymagających. Nowością w tym sezonie są także smokingowe marynarki wykonane z wysokiej jakości żakardowych tkanin w głębokich kolorach czerni i granatu, zestawione z klasycznymi, elastycznymi spodniami, zapewniającymi wygodę w wyjątkowym dniu.
W najmodniejszych w tym sezonie garniturach i smokingach świetnie wyglądać będą świadkowie, ojcowie oraz pozostali goście Państwa Młodych, bo oferta skierowana jest również do nich.
Kolekcja SS24 obejmuje też szeroki wybór koszul ślubnych i na specjalne okazje, wykonanych z wysokiej jakości bawełny, w klasycznych białych lub pastelowych odcieniach. Koszule z różnorodnymi kołnierzykami i mankietami doskonale komponują się z formalnymi garniturami i smokingami, tworząc harmonijne i stylowe zestawy, które podkreślą elegancję każdego mężczyzny w dniu ślubu.
Pako Lorente to polska marka od lat słynąca z bogatej oferty odzieży i dodatków dla mężczyzn. Kolekcje Pako Lorente to synonim elegancji, komfortu i jakości, oferując klientom nie tylko doskonałe garnitury i koszule, ale także stylowe akcesoria i odzież smart casual.
Marka jest dostępna nie tylko w Polsce, ale także na Litwie i Łotwie, co czyni Pako Lorente wyjątkową wśród polskich marek. To globalne podejście sprawia, że oferta trafia do mężczyzn poszukujących nie tylko stylu, ale także najwyższej jakości.
Pewni Ciebie – hasło, które towarzyszy marce od kliku sezonów - to nie tylko slogan kampanii, ale i filozofia marki, która wierzy, że klienci są gotowi na wyzwania, jakie niesie życie prywatne i zawodowe oraz jest pewna, że oferowana odzież dodaje im pewności siebie w każdej sytuacji. Bez względu na to, czy stawiają czoła wyzwaniom, czy celebrują sukcesy, Pako Lorente zawsze zapewni im nie tylko doskonały wygląd, ale także poczucie pewności siebie, które przekracza granice ubioru.
Więcej o kolekcji na www.pakolorente.com

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.