Komunikaty PR

Słuchaj Eski Trójmiasto i wygraj bon do CH Osowa

2021-02-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Do pobrania docx ( 0.33 MB )

Co należy zrobić, aby wziąć udział w zabawie? To bardzo proste. Konkurs polega na zrozumieniu sensu zdania, wypowiadanego przez prowadzącego. Podczas odczytywania hasła, prezenter ma na sobie maseczkę, która utrudnia wypowiedź. Każdy zwycięzca konkursu ,,Maseczka”, trwającego od poniedziałku do piątku, zgarnie zestaw bonów o wartości 300 złotych do wykorzystania w restauracjach oraz sklepach Centrum Handlowego Osowa.

To nie koniec niespodzianek – oprócz bonów podarunkowych, laureaci otrzymają pyszne, zdrowe miody. Wyjątkowy dodatek, pochodzi prosto z powstałej 4 lata temu osowskiej pasieki znajdującej się przy centrum handlowym. Inicjatywa założenia pasieki wpisuje się w działania na rzecz ochrony tych pożytecznych owadów oraz przywrócenie bioróżnorodności w regionie. Pszczoły jako gatunek są zagrożone wyginięciem, głównie z powodu stosowania pestycydów przez rolników. W miastach nie używa się oprysków na masową skalę, dlatego też Centrum Handlowe Osowa, dysponując doskonałymi warunkami dla pszczół, przyłączyło się do projektu. Pszczele rodziny mieszkają na górce pod lasem za parkingiem bocznym centrum handlowego. Do dyspozycji mają pięć uli. Produkują zdrowy, oryginalny miejski miód! Z racji bliskości ogródków działkowych i Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, z którym graniczy centrum, pozyskano miód wielokwiatowy.

Konkurs startuje 22 lutego i potrwa do 26 lutego 2021. 

Więcej informacji można znaleźć na www.chosowa.pl a regulamin konkursu znajduje się na stronie www.eska.pl/konkursy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.