Komunikaty PR

Smaki jesieni w nowej kampanii Costa Coffee

2021-09-08  |  11:17
Biuro prasowe

Już 8 września startuje Kampania Jesienna Costa Coffee, w której do odkrycia będą nowe, przepyszne produkty w menu. Wśród nich znajdziemy m.in. klonowo-orzechową kawę sezonową Mapplenut Latte, obłędnie korzenne Pumpkin Latte oraz znane i lubiane Chai Latte, a także niezwykle pożywne bagietki i rozgrzewające herbaty. Fani słodkości będą ponadto zachwyceni trzema nowymi ciastami – tartą wiśniową, ciastkiem wegańskim dostępnym w dwóch wersjach oraz ciastem jabłkowo-karmelowym.

Złota Costowa jesień

Kolorowa jesień na pewno dostarczy nam wielu niezapomnianych chwil. Możemy je spędzić razem z Costa Coffee i nową Kampanią Jesienną, która na odkrycie czeka już w kawiarniach! Z rozgrzewającym kubkiem nowej kawy deserowej Mapplenut Latte, która splata ze sobą słodycz syropu klonowego z pełnymi smaku orzechami żadne chłodniejsze dni nie będą nam straszne. To iście jesienne połączenie dostarczy nam unikalnych wrażeń smakowych, dodatkowo spotęgowanych dzięki kremowej bitej śmietanie oraz kolorowej posypce. Poszukujący bardziej korzennych smaków mogą z kolei zasmakować w Pumpkin Latte – delikatna goryczka kawy, lekko spienione mleko oraz sezonowy smak dyni – ta kompozycja na pewno umili nam każdy jesienny dzień. Do menu kawiarni powracają także kawy Chai Latte w dwóch wersjach – Tiger z kardamonem i cynamonem oraz Turtle z zieloną herbatą i miodem. Kiedy potrzebujemy rozgrzania, idealnym rozwiązaniem będą też gorące herbaty Costa Coffee. Czarna z żurawiną, miodem, imbirem, rozmarynem oraz plasterkiem cytrusów trafi w gusta osób lubiących pełne charakteru połączenia smakowe, za to Herbata zielona z miodem, kurkumą, imbirem, laską cynamonu oraz cytryną na pewno pobudzi kubki smakowe swoim miksem wyrazistych przypraw.

Smaki pochodzące z serca

Wraz z nową Kampanią Jesienną, w kawiarniach Costa Coffee pojawią się przepyszne Bagietki Premium – będą one świetnym wyborem dla Gości, którzy poszukują różnorodnego smaku zamkniętego w pożywnym posiłku. Bagietka balsamico z kurczakiem zagrodowym na pewno zadowoli każdego fana idealnie doprawionego i soczystego mięsa. Dodatkowej świeżości dodają grillowane warzywa oraz szpinak, a sos aioli i musztarda BBQ wprowadzają delikatną pikanterię i wyrazistość. Dla osób, które wykluczyły ze swojej diety produkty pochodzenia zwierzęcego, pyszną opcją będzie Bagietka wegańska z wędzonym tofu. Połączenie soczystych warzyw w postaci pomidora koktajlowego, korniszona oraz szpinaku z aksamitnym, lekko ostrym tofu to prawdziwa uczta dla podniebienia. Dodatkowo majonez wegański wprowadza kremową konsystencję, która świetnie współgra z chrupkością prażonej cebuli. Niezwykle pyszną podróż po smakach morza śródziemnego zapewnią nam z kolei Bagietka w stylu francuskim z rozpływającym się w ustach serem camembert, grillowanymi warzywami i sosem algierskim oraz Bagietka w stylu włoskim z Salami Napoli, pomidorkami w zalewie, gruszką i czerwonym pesto.

Słodko i przepysznie

Wśród produktów dostępnych w nowej Kampanii Jesiennej Costa Coffee każdy miłośnik słodkich smaków także znajdzie coś dla siebie. Do plejady pysznych ciast dołączają trzy nowe produkty. Tarta wiśniowa łączy soczyste i pełne słodyczy owoce z delikatnie kremową masą jogurtową oraz skarmelizowanymi płatkami migdałowymi. Wszystko to na cienkim, perfekcyjnie upieczonym spodzie. Dwa Ciasta wegańskie – z ziarnami i owocami oraz z czekoladą – to niezwykle miękkie i wypełnione smakiem słodkości, będące odpowiedzią na stale rosnącą liczbę Gości kawiarni, którzy nie spożywają produktów odzwierzęcych. Stawkę zamyka delikatne Ciasto jabłkowo-karmelowe. Jabłka dostarczą nam niezbędnych dla naszego organizmu witamin, a złoty karmel podkreśli kolor szeleszczących za oknem liści. Będzie przepysznie!

Jesienne smaki na wyciągnięci ręki

Ulubione smaki Costa Coffee czekają na skosztowanie w kawiarniach lub są możliwe do zamówienia w dowolne miejsce za pomocą Costa Delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.