Komunikaty PR

Smakowita promocja w Centrum Korona

2021-06-08  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

W Centrum Korona rusza pyszna promocja! Wszyscy klienci, którzy zrobią zakupy w dniach 9-12 czerwca będą mogli odebrać voucher do restauracji znajdujących się na terenie galerii o wartości nawet 20 zł! W ramach akcji wsparcie otrzymają również okoliczne ośrodki pomocy społecznej oraz wrocławskie fundacje.

W dniach 9-12 czerwca na klientów Centrum Korona będzie czekać atrakcyjna promocja. Osoby, które zrobią zakupy w sklepach galerii za minimum 50 zł (lub min. 100 zł w przypadku hipermarketu), będą mogły wymienić paragon na voucher o wartości 15 zł do wykorzystania w strefie food court, a przy rejestracji dwóch paragonów - na voucher o wartości aż 20 zł. Promocja ma zachęcić mieszkańców do odwiedzenia centrum z bliską osobą, z którą miło spędzą czas w strefie restauracyjnej.

„Cieszymy się, że restauracje w naszej galerii są znów w pełni otwarte dla klientów. Z tej okazji przygotowaliśmy dla odwiedzających atrakcyjną promocję, która jeszcze bardziej umili czas spędzany w strefie food court, a dodatkowo wesprze okoliczne ośrodki pomocy społecznej i fundacje” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.

W ramach promocji każdy klient będzie mógł dodatkowo przekazać 5 zł lub więcej ze swojego vouchera na rzecz okolicznych ośrodków pomocy społecznej oraz wrocławskich fundacji. Każdą przekazaną kwotę z voucherów (do maksymalnie 500 zł) Centrum Korona dofinansuje o kolejne 5 zł, a wszystkie uzbierane środki zostaną przeznaczone na zakup ciepłych posiłków dla podopiecznych Schroniska św. Brata Alberta dla Kobiet i Matek z Dziećmi, Fundacji Antoni oraz Misji Dworcowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.