Komunikaty PR

Smart Kids Planet świętuje 1. Urodziny w Fabryce Norblina!

2023-10-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Już w najbliższy weekend, 14 i 15 października, Smart Kids Planet obchodzić będzie swoje pierwsze urodziny w Fabryce Norblina. Powód do świętowania jest jeszcze jeden. To pierwsze w Polsce Centrum Mądrej Zabawy, które w ciągu pierwszego roku funkcjonowania odwiedziło ćwierć miliona osób. Już dziś możemy zdradzić, że decyzja o powstaniu kolejnych Centrów jest przesądzona. Tymczasem, w imieniu Jubilata, zapraszamy do wspólnej urodzinowej zabawy!

Czas na świętowanie - co się będzie działo?

Urodzinowy weekend w Smart Kids Planet odbędzie się 14 i 15 października od 10:00 do 20:00 na terenie Centrum (poziom -1 budynku Plater w Fabryce Norblina). W programie nie zabraknie atrakcji, takich jak angażujące quizy z atrakcyjnymi nagrodami, warsztaty aktorskie czy pokazy naukowe. Partnerami wydarzenia są m.in. Muzeum Fabryki Norblina, Kinogram czy Teatr Capitol. Wszystkie atrakcje w Centrum będą dostępne w cenie biletu.

Smart Kids Planet to innowacyjne i interaktywne Centrum Mądrej Zabawy dla dzieci od 0 do 10 lat, które stawia na rozwój kompetencji przyszłości u najmłodszych. Stworzone zostało w oparciu o trend edutainment, czyli edukację poprzez rozrywkę i wykorzystanie najnowocześniejszych światowych rozwiązań wspierających rozwój dziecka na wszystkich jego etapach. Co to oznacza? Że edukacja dzieje się tutaj w 100% poprzez zabawę, a wszystko odbywa się na dziewięciu specjalnie do tego przygotowanych strefach tematycznych, tj. Twórz, Odkrywaj, Segreguj czy Fantazjuj. Innowacyjny charakter miejsca podkreślają nie tylko nowatorskie strefy edukacyjne bazujące na tradycyjnej formie zabawy, ale także rozwiązania wykorzystujące nowe technologie, takie jak: machine learning czy algorytmy skanowania i przetwarzania obrazu sfinansowane z pomocą Funduszy Europejskich - “Bon na Innowację”.

Fenomen w warszawskiej Fabryce Norblina

Już w pierwszym roku działalności Smart Kids Planet stało się prawdziwym must visit dla mieszkańców Warszawy i nie tylko. Liczby mówią same za siebie: w sumie w ciągu 12 miesięcy przestrzeń odwiedziło prawie ćwierć miliona osób, a w okresie wakacyjnym 75% wszystkich gości stanowili turyści z Polski i z zagranicy. Zorganizowano tu także ponad 1000 przyjęć urodzinowych dla dzieci oraz przyjęto 930 grup zorganizowanych, realizujących w Centrum zajęcia spójne z podstawą programową. W trakcie aż 72% dni weekendowych w roku bilety klientów indywidualnych były całkowicie wyprzedane.

Brzmi jak prosty przepis na sukces? Jak wyjaśnia Karol Gaweł, prezes Smart Kids Planet: - To prawda, że na powodzenie naszego przedsięwzięcia wpłynęła przede wszystkim unikalna koncepcja Centrum, któremu przyświeca idea mądrej i różnorodnej zabawy. To fundament, który gwarantuje wartościowo spędzony, rodzinny czas. Jednak to nie wszystko. Warto podkreślić, że w przeciwieństwie do wielu innych podmiotów w branży, nasza działalność oparta jest na trzech niezależnych liniach przychodowych: Centrum, sklep Smart Kids Store i kawiarnia bazująca na unikalnym dla tego typu miejsc koncepcie. Rodzice doceniają, że kiedy dzieci zajmują się mądrą zabawą, oni mogą zrelaksować się w nowoczesnej przestrzeni, a później - bez wychodzenia z Centrum - razem z dziećmi wybiorą ciepłe dania obiadowe z menu dostosowanego do potrzeb dzieci i rodziców. Następnie wszyscy zajrzą do naszego sklepu naprzeciwko Centrum, aby zaopatrzyć swoje dzieci w produkty wyselekcjonowane przez naszych ekspertów od mądrej zabawy.

Co dalej? Plany na rozwój Smart Kids Planet

Rok 2024 i 2025 to prawdziwy przełom i krok milowy w rozwoju Smart Kids Planet - otwarcie nowych Centrów Mądrej Zabawy w Polsce. Gdzie dokładnie powstaną, dowiecie się już wkrótce!

Tymczasem zapraszamy do wspólnego spędzenia urodzinowego weekendu!

 

Więcej informacji:

https://www.facebook.com/smartkidsplanet www.smartkidplanet.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto Biuro prasowe
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10
Dziecko Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady
2024-07-30 | 17:00

Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady

Mleko mamy to naturalny i najzdrowszy pokarm zapewniający noworodkowi wszystkie składniki odżywcze niezbędne dla jego prawidłowego wzrostu i rozwoju. Jednak dla wielu kobiet karmienie
Dziecko Zupa owocowa z lanymi kluseczkami
2024-07-30 | 17:00

Zupa owocowa z lanymi kluseczkami

Składniki (6-8 porcji): • 1 litr wody Mama i ja • 250 g truskawek • 1 gruszka • 1 jabłko • 50 g malin • 2-3 śliwki • 1-2 goździki • sok z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.