Komunikaty PR

SOREL: styl i ochrona

2020-02-03  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Marka SOREL, założona w Kanadzie  w latach 60. - przez dekady wprowadzała na rynek obuwie, które miało spełniać określony cel: ochronę przed surową, kanadyjską zimą przy równoczesnym zachowaniu stylu i wygody. Dziś  SOREL oferuje całoroczną gamę obuwia, odzieży i akcesoriów, a produkty firmy mają wiernych fanów na całym świecie. Najnowsze modele butów SOREL-a podbijają także serca celebrytów, jak Angelina Jolie, Brad Pitt czy Elle McPherson.

Urok marki tkwi w funkcjonalności i ciekawym designie. Wyraziste szczegóły  -  gumowe noski, bogata kolorystyka czy odważne połączenia materiałów to znaki firmowe SOREL-a.

Co nosić kiedy temperatura spada? Oto kilka propozycji z kolekcji FW2019:

Out N About Puffy Lace to niebanalne sneakersy w miejskim stylu dobrze przystosowane do niskich temperatur. Dodają sportowego, futurystycznego charakteru codziennej, miejskiej garderobie.

Cholewka uszyta została z odpornego na przemakanie materiału (z systemem Waterproof), który jest trwały i łatwy do wyczyszczenia. Wewnętrzna wyściółka to ciepły polar. Od podłoża izoluje tekstylna wkładka oraz podeszwa z wysokogatunkowego, antypoślizgowego tworzywa.

Klasyk SOREL-a: CARIBOU to model wykonany z połączenia skóry naturalnej i materiału syntetycznego. Chroni stopy nawet przy temperaturach zewnętrznych sięgających -40 st. C. Wodoodporne, wyposażone w antypoślizgową podeszwę. Posiadają charakterystyczny dla SOREL- okrągły, usztywniany nosek. Z tymi butami nawet kanadyjska zima przestaje być straszna.

Zimowe kozaki Kinetic Boots to najnowsza propozycja kanadyjskiej marki SOREL. Wodoodporna cholewka, ocieplana wyściółka oraz wkładki z pianki EVA pokryte mikropolarem, zapewniają komfort i ciepło. Designerski szlif nadaje botkom grubsza, podeszwa - platforma z oryginalnym bieżnikiem i dużym logo pod podeszwą. Dzięki długim sznurówkom oraz gumce wszytej w górną części cholewki, buty można wygodnie dopasować do łydek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów! Biuro prasowe
2024-06-24 | 18:00

SYOSS x SHINING TALENTS - konkurs dla młodych projektantów!

17 czerwca 2024 roku wystartował konkurs dla młodych projektantów pod patronatem marki SYOSS. Debiutanci w świecie mody będą mieli za zadanie stworzenie kapsułowej kolekcji,
Moda Klapki, japonki, a może sandałki?
2024-06-24 | 11:10

Klapki, japonki, a może sandałki?

Dla wielu z nas buty to najważniejszy dodatek, który może wyróżniać się w całej stylizacji bądź stanowić jej stonowane dopełnienie. Nie inaczej jest w przypadku letnich
Moda Najnowsze trendy w modzie ślubnej na sezon Wiosna/Lato 2024
2024-06-24 | 01:00

Najnowsze trendy w modzie ślubnej na sezon Wiosna/Lato 2024

Letnie miesiące to jak co roku początek intensywnego sezonu ślubów oraz innych imprez okolicznościowych. Nowy sezon to powrót do minimalizmu i klasyki, zarówno pod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.