Komunikaty PR

Spektakularny Tik Show z topowymi TikTokerami już 30 września w Promenadzie!

2023-09-26  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Warszawskie Centrum Handlowe Promenada zaprasza wszystkich miłośników TikToka na wyjątkowe wydarzenie. "Tik Show" w Centrum Handlowym Promenada to impreza, której nie możesz przegapić. Spotkaj się z ulubionymi twórcami TikToka, bierz udział w konkursach, warsztatach i zabawie! Do zobaczenia w Promenadzie!


Już w sobotę 30 września warszawskie centrum handlowe odwiedzą znane i lubiane gwiazdy TikToka. Wśród zaproszonych gości w Promenadzie czekać będą: Mama Na Obrotach, Sebastian Kowalczyk, Kinga Kostrzewa, Ciapur, Roxana Orłowska, Edzio oraz Jasper! To doskonała okazja dla odwiedzających, by zadać gwiazdom nurtujące pytania, spędzić kreatywnie czas i zaszaleć na parkiecie!

Organizatorzy przewidzieli ogrom atrakcji. Wydarzenie potrwa od 11:30 do 19:30, a w programie znalazły się warsztaty taneczne, występy i Q&A z idolami. Między 11:30 a 14:00 uczestnicy będą mogli spotkać się i porozmawiać z Mamą Na Obrotach, wziąć udział w konkursie i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Od 14:00 do 17:00 na młodzież czekają twórcy Tik Show, którzy zabawią młodzież występami, wspólnymi warsztatami. To szansa by dowiedzieć się, jak nagrywać i montować tiktoki, posłuchać o najnowszych trendach i spróbować sił w konkursie „BATTLEWIDEO TIKSHOW”.

O 17:00 na scenie pojawi się gość specjalny – Jasper, który zabawi publiczność Q&A, a następnie zaprosi chętnych do strefy Meet&Greet. Dzięki temu fani będą mieli okazję poznać twórcę w kameralnej rozmowie w kuluarach.

Wydarzenie odbędzie się w sobotę 30 września, w godzinach 11:30 – 19:30 w centrum handlowym Promenada ul. Ostrobramska 75C. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/tik-show-w-promenadzie-poznaj-najwieksze-gwiazdy-internetu-zapraszamy-30-wrzesnia/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała! Biuro prasowe
2024-08-01 | 13:55

Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!

FestiwaLove wakacje w Atrium Biała wciąż trwają! Przed nami pięć festiwalowych spotkań, a każde z nich poświęcone innej tematyce, związanej z różnymi wydarzeniami. Zapraszamy
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10
Dziecko Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady
2024-07-30 | 17:00

Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady

Mleko mamy to naturalny i najzdrowszy pokarm zapewniający noworodkowi wszystkie składniki odżywcze niezbędne dla jego prawidłowego wzrostu i rozwoju. Jednak dla wielu kobiet karmienie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.