Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny każdego roku przynosi za sobą nowe trendy i inspiracje, które kształtują nie tylko wygląd panny młodej, ale także stylizacje gości i elementy dekoracyjne. W odpowiedzi na tegoroczne trendy, marka SHEIN przygotowała wyjątkową ofertę łączącą elegancję, nowoczesność i indywidualny styl, które uczynią każdą ceremonię wyjątkową i niezapomnianą.
Wypełniając, ale też tworząc wyżej wspomniane trendy, marka SHEIN inspiruje do stworzenia niezapomnianych, stylowych ślubnych kreacji oraz wyjątkowych dekoracji. W najnowszej kolekcji Wedding Season każda panna młoda znajdzie coś dla siebie w tym najważniejszym dniu. Znajdziemy w niej bogactwo stylów – od klasycznej elegancji po nowoczesne kreacje, które zachwycą oryginalnością. Każda sukienka została starannie zaprojektowana, aby podkreślić piękno i wyjątkowość każdej panny młodej. Wśród propozycji znalazły się suknie idealne na miłośniczek minimalizmu oraz panien młodych, które kochają koronki i styl boho. Nie zabrakło również klasycznych sukni o kroju litery A, zmysłowych i zwiewnych kreacji oraz zjawiskowych księżniczek. W kolekcji SHEIN można znaleźć stylizację w każdym stylu i na każdą kieszeń.
SHEIN przygotował także szeroki wybór eleganckich, ale i komfortowych kreacji dla gości, które idealnie wpisują się w trendy ślubne na rok 2024. W tym sezonie kolorystyka dla gości weselnych daje wiele możliwości. Od pastelowych odcieni różu, mięty i lawendy po głębokie burgundy, szmaragd i granat. Trendem są również stonowane, naturalne odcienie, które harmonijnie współgrają z romantyczną atmosferą ślubu. Królują delikatne, zwiewne sukienki o romantycznych krojach oraz szerokie i pełne dodatków kreacje. Dodatkowo, modne są też kombinezony dla kobiet, które stanowią odważny i elegancki wybór. Niezależnie od tego, czy wolisz klasyczną stylizację czy odważniejsze, nowoczesne wzory, kolekcja oferuje stroje wpasowujące się w każdy gust oraz rozmiar tak, aby podkreślić osobowość, ale także wpisać się w klimat i charakter wydarzenia, tworząc niezapomnianą atmosferę pełną radości i miłości.
Marka SHEIN nie zapomniała także o detalach, które sprawią, że każda ceremonia będzie niezapomniana. Kolekcja Wedding Season zawiera nie tylko stroje, ale również eleganckie elementy dekoracyjne, które nadadzą ceremonii wyjątkowy charakter. Od delikatnych kwiatowych aranżacji po minimalistyczne, nowoczesne dodatki będące idealnym dopełnieniem dla każdej ślubnej przestrzeni, dodając jej niepowtarzalnego uroku.
Wybrane produkty z oferty SHEIN Wedding Season dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Odkryj kolekcję Wedding Season na stronie SHEIN i przygotuj się na ślub marzeń: Wedding | Moda Wedding | SHEIN Polska.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.