Komunikaty PR

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

2024-04-23  |  14:30
Biuro prasowe

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny każdego roku przynosi za sobą nowe trendy i inspiracje, które kształtują nie tylko wygląd panny młodej, ale także stylizacje gości i elementy dekoracyjne. W odpowiedzi na tegoroczne trendy, marka SHEIN przygotowała wyjątkową ofertę łączącą elegancję, nowoczesność i indywidualny styl, które uczynią każdą ceremonię wyjątkową i niezapomnianą.

 

Wypełniając, ale też tworząc wyżej wspomniane trendy, marka SHEIN inspiruje do stworzenia niezapomnianych, stylowych ślubnych kreacji oraz wyjątkowych dekoracji. W najnowszej kolekcji Wedding Season każda panna młoda znajdzie coś dla siebie w tym najważniejszym dniu. Znajdziemy w niej bogactwo stylów – od klasycznej elegancji po nowoczesne kreacje, które zachwycą oryginalnością. Każda sukienka została starannie zaprojektowana, aby podkreślić piękno i wyjątkowość każdej panny młodej. Wśród propozycji znalazły się suknie idealne na miłośniczek minimalizmu oraz panien młodych, które kochają koronki i styl boho. Nie zabrakło również klasycznych sukni o kroju litery A, zmysłowych i zwiewnych kreacji oraz zjawiskowych księżniczek. W kolekcji SHEIN można znaleźć stylizację w każdym stylu i na każdą kieszeń.

 

SHEIN przygotował także szeroki wybór eleganckich, ale i komfortowych kreacji dla gości, które idealnie wpisują się w trendy ślubne na rok 2024. W tym sezonie kolorystyka dla gości weselnych daje wiele możliwości. Od pastelowych odcieni różu, mięty i lawendy po głębokie burgundy, szmaragd i granat. Trendem są również stonowane, naturalne odcienie, które harmonijnie współgrają z romantyczną atmosferą ślubu. Królują delikatne, zwiewne sukienki o romantycznych krojach oraz szerokie i pełne dodatków kreacje. Dodatkowo, modne są też kombinezony dla kobiet, które stanowią odważny i elegancki wybór. Niezależnie od tego, czy wolisz klasyczną stylizację czy odważniejsze, nowoczesne wzory, kolekcja oferuje stroje wpasowujące się w każdy gust oraz rozmiar tak, aby podkreślić osobowość, ale także wpisać się w klimat i charakter wydarzenia, tworząc niezapomnianą atmosferę pełną radości i miłości.

 

Marka SHEIN nie zapomniała także o detalach, które sprawią, że każda ceremonia będzie niezapomniana. Kolekcja Wedding Season zawiera nie tylko stroje, ale również eleganckie elementy dekoracyjne, które nadadzą ceremonii wyjątkowy charakter. Od delikatnych kwiatowych aranżacji po minimalistyczne, nowoczesne dodatki będące idealnym dopełnieniem dla każdej ślubnej przestrzeni, dodając jej niepowtarzalnego uroku.

 

Wybrane produkty z oferty SHEIN Wedding Season dostępne są w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do konsumenta w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

 

Odkryj kolekcję Wedding Season na stronie SHEIN i przygotuj się na ślub marzeń: Wedding | Moda Wedding | SHEIN Polska.

 

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze? Biuro prasowe
2024-07-25 | 14:00

Ślubna pamiątka dla Młodej Pary - czym kierować się przy wyborze?

Ślubna pamiątka dla Młodej Pary -  czym kierować się przy wyborze? Wybór idealnej pamiątki ślubnej może być wyzwaniem, zwłaszcza gdy chcemy, by nasz prezent był
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.