20. Cracovia Maraton: koszulki biegu głównego oraz specjalna kolekcja ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Niespodzianka dla już zapisanych uczestników 20. Cracovia Maraton, 20. Cracovia Maraton dla Zawodników z niepełnosprawnościami startujących na wózkach, Cracovia Maraton na Rolkach i Igrzyskowego Biegu Nocnego na 10 km – już od dzisiaj, 4 kwietnia 2023 roku, mogą kupować oficjalne koszulki techniczne marki ASICS. Koszulki są dostępne w krakowskim Sklepie Biegacza w pasażu Stadionu Miejskiego Cracovia (ul. Kałuży 1), w którym do sprzedaży trafiła również specjalna kolekcja ubrań marki ASICS, dedykowana jubileuszowej, 20. edycji Cracovia Maraton.
Wszystkie osoby znajdujące się na listach startowych wspomnianych wydarzeń mogą nabyć koszulki:
- od 4 kwietnia 2023 roku w Sklepie Biegacza przy ul. Kałuży 1 w Krakowie (w pasażu Stadionu Miejskiego Cracovia) – dotyczy 20. Cracovia Maraton, 20. Cracovia Maraton dla Zawodników z niepełnosprawnościami startujących na wózkach, Cracovia Maraton na Rolkach i Igrzyskowego Biegu Nocnego na 10 km;
- w dniach 21-23 kwietnia 2023 roku w Biurze Zawodów na Expo (w godzinach otwarcia), na stoisku Sponsora Technicznego 20. Cracovia Maraton – firmy ASICS – dotyczy 20. Cracovia Maraton, 20. Cracovia Maraton dla Zawodników z niepełnosprawnościami startujących na wózkach, Cracovia Maraton na Rolkach i Igrzyskowego Biegu Nocnego na 10 km;
- 23 kwietnia 2023 roku na specjalnym stanowisku na Rynku Głównym, w okolicach punktu informacyjnego Cracovia Maraton – dotyczy tylko 20. Cracovia Maraton i 20. Cracovia Maraton dla Zawodników z niepełnosprawnościami startujących na wózkach
Oficjalne koszulki techniczne marki ASICS wykonane są w 100% z materiałów pozyskanych z recyklingu. Cena koszulki wynosi 60 zł.
Dodatkowo, po raz pierwszy ASICS przygotował kolekcję dedykowaną do chodzenia na co dzień! Kolekcja sygnowana logotypem jubileuszowego, 20. Cracovia Maraton składa się z:
- koszulek bawełnianych męskich: białych i jasnoniebieskich;
- koszulek bawełnianych damskich: jasnozielonych i brzoskwiniowych;
- bluz bawełnianych męskich z kapturem (typu kangur): jasnoniebieskich;
- bluz bawełnianych damskich z kapturem (typu kangur): jasnofioletowych i jasnozielonych;
- czapeczek biegowych: białych i czarnych.
Powyższa kolekcja jest już dostępna w bardzo limitowanych ilościach w krakowskim Sklepie Biegacza – tylko w sprzedaży stacjonarnej. Ubrania z kolekcji będzie też można kupić w Biurze Zawodów na Expo (w godzinach otwarcia), na stoisku Sponsora Technicznego 20. Cracovia Maraton – firmy ASICS.
Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego
Aktywności bez barier – Kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawności
Jak wsparcie psychologiczne buduje przyszłych mistrzów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.