Komunikaty PR

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

2025-06-05  |  09:30
Biuro prasowe
Motorola
Motorola
Motorola

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM. Partnerstwo z FIFA obejmuje również FIFA World Cup 2026TM.

Motorola i FIFA w pełni zaprezentują swoją pasję do innowacyjności podczas FIFA Club World Cup 2025TM. W trakcie tegorocznych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej zaoferują kibicom niezapomniane przeżycia przenoszące w samo centrum wydarzeń. Motorola będzie wykorzystywać swoją kultową markę do działań aktywacyjnych na boisku, angażując kibiców na całym świecie.

Celem marki Motorola, jako oficjalnego smartfonowego partnera wydarzenia, jest skojarzenie jej z jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych sportów na świecie - piłką nożną. Świadczy to o głęboko zakorzenionej więzi marki ze sportem, która odzwierciedla zasadnicze wartości marki: pasję, energię i innowacyjność. Motorola i Lenovo są gotowe dostarczać zintegrowane, innowacyjne technologie, dzięki którym piłka nożna stanie się jeszcze bardziej dostępna i angażująca. Obie marki chcą popularyzować tę dyscyplinę na całym świecie oraz tworzyć nowe, oparte na sztucznej inteligencji i technologiach rozwiązania dla kibiców.

Konkurs dla fanów piłki nożnej

W związku z działaniami dla kibiców piłki nożnej, od dziś zakup smartfonów Motorola z serii moto g wiąże się z niepowtarzalną szansą na wygranie pięciu dwuosobowych wyjazdów all-inclusive na FIFA Club World Cup 2025TM.

Zwycięzcy otrzymają nie tylko bilety na mecz w Nowym Jorku, ale marka pokryje także koszty podróży i zakwaterowania dla dwóch osób. Dzięki temu zwycięzcy będą mogli obejrzeć niezapomniany mecz finałowy (nagroda główna, miejsca 1-3) lub półfinałowy (nagroda dodatkowa, miejsca 4-5). Mecze zaplanowano na 8–9 lipca (półfinały) i 13 lipca (finał).

Uczestnictwo w konkursie jest równie ekscytujące, co proste:

  • Kup jeden z kwalifikujących się smartfonów Motorola – urządzenia z serii moto g zakupione pomiędzy 4 czerwca a 28 czerwca – w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, X-KOM, Neonet, Komputronik, Sferis, Delkom, eLenovo oraz w showroomie Lenovo i Motorola w Warszawie;
  • Udostępnij na swoim Instagramie kreatywny post (zdjęcie lub wideo), w którym zaprezentujesz swój talent (sztuczki piłkarskie, malowanie, śpiew, taniec, gry lub inne unikalne umiejętności) i odpowiesz na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/aś pojechać na FIFA Club World Cup 2025™.
  • Oznacz oficjalny profil @motorolapolska i dodaj hasztagi #MotorolaFIFA, #MotorolaSkills;
  • Zarejestruj swoje zgłoszenie na oficjalnej konkursu www.motorola.com/fifa.
     

Zgłoszenia są przyjmowane do 28 czerwca, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni wkrótce potem. Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje i zgłosić swój udział, należy odwiedzić oficjalną stronę konkursu.

Partnerstwo Motorola i FIFA

Zaplanowana na wiele lat współpraca Motorola x FIFA rozpoczęła się podczas FIFA Beach Soccer World Cup 2025TM rozgrywanego na Seszelach. Klubowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej stanowią kolejny etap partnerstwa, w ramach którego Motorola będzie wspierać FIFA oraz wszystkie 32 zakwalifikowane drużyny rywalizujące ze sobą w 63 spektakularnych meczach w 12 lokalizacjach. Będzie to najbardziej otwarty i globalny turniej piłkarski w historii.  Zarówno na piasku, jak i na największych stadionach świata partnerstwo to jest ucieleśnieniem dążenia marki Motorola do inspirowania, wspierania i doceniania globalnej społeczności.

Motorola w Social Mediach

Informacje o firmach Lenovo i Motorola

Lenovo to globalna firma technologiczna o przychodach 57 mld USD, zajmująca 248 miejsce w rankingu Fortune Global 500 i obsługująca miliony klientów na 180 rynkach. Realizując śmiałą wizję dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich, Lenovo wykorzystuje swoje osiągnięcia jako największa na świecie firma produkująca komputery PC i oferuje portfolio „od kieszeni po chmurę” — działających ze sztuczną inteligencją (AI), gotowych na AI i zoptymalizowanych pod kątem AI urządzeń (komputerów, stacji roboczych, smartfonów, tabletów), infrastruktury (serwerów, pamięci masowej, rozwiązań sieciowych, wysokowydajnego przetwarzania danych oraz infrastruktury zdefiniowanej programowo), oprogramowania, rozwiązań oraz usług. Nieustające inwestycje Lenovo w innowacje zmieniające świat budują bardziej sprawiedliwą, godną zaufania i inteligentniejszą przyszłość wszędzie oraz dla wszystkich. Spółka Lenovo jest notowana na giełdzie w Hongkongu pod nazwą Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY).

Firma Motorola Mobility LLC została przejęta przez Lenovo Group Holdings w 2014 r. Motorola Mobility jest podmiotem w pełni zależnym Lenovo, który projektuje i produkuje wszystkie telefony komórkowe oraz rozwiązania marki Moto i Motorola.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem https://www.lenovo.com, a najświeższe informacje można znaleźć w StoryHub i na Globalnym Blogu Motorola.

Kontakt dla mediów:
Michał Chrobot
Rumour Sp. z o.o.
tel: 721-545-911
e-mail: michal.chrobot|rumour.pl| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|michal.chrobot|rumour.pl

Źródło informacji: Rumour PR

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.