Komunikaty PR

Accor głównym sponsorem reprezentacji Francji podczas 37. Pucharu Ameryki

2023-02-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

To nie jedyne sportowe zaangażowanie wiodącej na świecie grupy hotelarskiej. Lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless został także globalnym sponsorem zespołu France SailGP do 2024 roku.

 

Po ogłoszeniu Orient Express Silenseas, największego na świecie żaglowca rekreacyjnego który zostanie zbudowany przez Chantiers de l'Atlantique, wiodącą na świecie firmę stoczniową z siedzibą w Saint-Nazaire we Francji, grupa Accor coraz mocniej angażuje się w morskie podróże. Orient Express, legendarna marka od 1883 roku związana z podróżami jako sponsor wesprze francuską drużynę w 37. Pucharze Ameryki, który odbędzie się w Barcelonie w 2024 roku. Puchar Ameryki to najstarsze międzynarodowe trofeum sportowe oraz jedno z najbardziej prestiżowych i odważnych wydarzeń na świecie. Załogę łodzi sponsorowanej przez markę zasili uznany na świecie żeglarz sportowy Quentin Delapierre.

 

Od stycznia 2023 roku lifestylowy program lojalnościowy i platforma cyfrowa ALL – Accor Live Limitless pełni rolę globalnego sponsora zespołu France SailGP. Partnerstwo obejmuje wszystkie imprezy sportowe na całym świecie do końca sezonu 2024. SailGP uchodzą za najbardziej ekscytujące mistrzostwa żeglarskie na świecie z najbardziej spektakularnymi wyścigami na katamaranach o najwyższych osiągach.

 

Zgodnie z globalnymi zobowiązaniami w zakresie odpowiedzialności ekologicznej, Accor z ambicją dąży do stania się kluczowym partnerem promującym wysoką jakość oraz napędzanie innowacji, wspierając francuskie zespoły żeglarskie. Naszą motywacją jest pasja, przygoda i duch pracy zespołowej, dlatego żeglarstwo tak bardzo nam odpowiada - podkreśla Sébastien Bazin, Chairman & CEO Accor. – Liczący 172 lata Puchar Ameryki to ikona i legenda żeglarskiego świata. Orient Express pod względem historii i dążenia doskonałości idealnie wpisuje się w to wydarzenie.

 

Dzięki Accor Francja wraca do Pucharu Ameryki w najlepszy sposób

Budowa sponsorowanej przez Orient Express łodzi – AC75 – rozpocznie się w kwietniu tego roku w Bretanii (Francja) i ma zakończyć się wiosną przyszłego roku. Dzięki partnerstwu technicznemu z Emirates Team New Zealand (ETNZ), drużyna Orient Express będzie rywalizować na równych warunkach ze swoimi konkurentami w Challenger Selection Series we wrześniu 2024 roku, by dojść do finału.

 

Podobnie jak przy budowie Orient Express Silenseas, projekt wykorzystujący zaawansowaną technologię przyniesie korzyści francuskiej gospodarce i przemysłowi morskiemu. Prace nad łodzią AC75 będą częściowo prowadzone przez tych samych stoczniowców. Oba projekty wspólnie promują francuską innowacyjność, możliwości i doskonałość technologiczną.

 

Współpraca oparta na wspólnych wartościach

Orient Express prowadzi branże luksusu i podróży w przyszłość, dzięki ambitnej i innowacyjnej reinterpretacji historii żeglarstwa. Od 140 lat marka angażuje się w wykorzystywanie bogatego dziedzictwa do tworzenia wyjątkowych doświadczeń, które przesuwają granice tego, co jest możliwe, dominując w wyścigu o doskonałość. Bogate dziedzictwo i śmiały duch Orient Express znajduje swój odpowiednik w świecie sportu we francuskich drużynach żeglarskich ubiegających się o spektakularny i pełen talentów Puchar Ameryki.

 

Podobnie jak Accor w branży hotelarskiej i nie tylko, Puchar Ameryki wspiera edukację i działania na rzecz równości płci. Sponsorowana przez Orient Express łódź będzie się ścigać zarówno w Pucharze Ameryki kobiet, jak i mężczyzn. Accor z przyjemnością bierze udział w turnieju w tym momencie jego historii i cieszy się, że może wspierać kobiety-żeglarki w zawodach, które do tej pory były zdominowane przez mężczyzn.

 

Partnerstwo zapewni również szereg doświadczeń i możliwości dla gości i członków programu lojalnościowego Accor, pozwalając im odkryć to, co najlepsze w żeglarstwie, najnowszej technologii i sporcie. Ten doświadczalny wymiar marki stanowi główną oś rozwoju grupy. Członkowie ALL – Accor Live Limitless będą mogli uczestniczyć na wyłączność w wydarzeniach, takich jak np. wyjątkowe chwile za kulisami z dostępem do zespołu w trakcie przygotowań.

 

Jesteśmy szczęśliwi i dumni, że możemy nosić barwy ponadczasowej i legendarnej na całym świecie marki grupy Accor. Orient Express ma silne związki z Francją i jest rzemieślnikiem podróży od 1883 roku – przypomina Stephan Kandler, Founder and CEO of K-Challenge. – Accor podjął globalne i ambitne zobowiązanie, które pozwoli naszej platformie sportowo-technologicznej K-Challenge, kierowanej przeze mnie i Bruno Dubois, zaangażować się w wiele projektów sportowych i technologicznych, promujących francuskie doświadczenie, talenty i innowacje. Naszym celem jest zrewolucjonizowanie świata żeglarstwa.

 

Wspieranie zrównoważonego rozwoju i innowacji

Udział w regatach Pucharu Ameryki i SailGP jest zgodny z globalnym zaangażowaniem Accor w ekologiczną odpowiedzialność w branży turystycznej i szerzej - bycie pionierem w dziedzinie ochrony środowiska w sektorze morskim.

 

Accor z najwyższą dbałością wybiera partnerstwa zgodnie z celami ESG grupy, działając na rzecz kreowania zrównoważonej przyszłości hotelarstwa. Od 2017 roku firma wspiera pierwszy na świecie autonomiczny, zeroemisyjny statek wodorowy Energy Observer, którego misją jest opracowywanie zrównoważonych rozwiązań i podnoszenie świadomości w zakresie zagadnień związanych z transformacją ekologiczną. Zespół stojący za tą współpracą pracuje również nad rozwojem technologii ekologicznego żeglarstwa, która będzie częścią procesu projektowania sponsorowanej przez Orient Express łodzi.

 

Jako kolejny przykład zaangażowania Accor w ochronę mórz i oceanów, Orient Express Silenseas został zaprojektowany tak, aby wspierać zrównoważoną żeglugę. Na statku zostaną zastosowane innowacje związane z „trasami pogodowymi”, które pozwolą na optymalizację kursu w zależności od wiatrów i prądów morskich, a także kilka rodzajów ekologicznych i zrównoważonych systemów. Accor od dawna jest pionierem w opracowywaniu rozwiązań dla podróżnych i inwestuje w innowacje umożliwiające wprowadzenie pozytywnych rozwiązań dla branży hotelarskiej przy ograniczonym wpływie na środowisko.

 

W ramach zobowiązań w zakresie ochrony środowiska, Accor współpracuje również ściśle z Amundi i Fondation de la Mer (Fundacja Morza), pomagającej firmom w mierzeniu wpływu i wprowadzaniu pozytywnych zmian z myślą o ochronie mórz i oceanów oraz zrównoważone wykorzystanie zasobów morskich.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.