Aktywne wakacje z VIVO! Stalowa Wola

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ruszyła III edycja „Aktywnych wakacji z VIVO! Stalowa Wola”. Aby wziąć udział w akcji, należy użyć aplikacji Activy. Po zalogowaniu się uczestnicy rozpoczną rywalizację w dwóch dyscyplinach: bieganiu oraz jeździe na rowerze i tym samym powalczą o cenne nagrody.
VIVO! znów zachęca do uprawiania sportu i zdrowego stylu życia. W dniach 1-31 sierpnia centrum handlowe zaprasza wszystkich miłośników aktywności fizycznej na świeżym powietrzu do wzięcia udziału w III edycji „Aktywnych wakacji z VIVO! Stalowa Wola”. Aby wziąć dołączyć do wyzwania, należy pobrać na swój telefon aplikację Acitvy i zarejestrować się. Rywalizacja podzielona została w oparciu o dwie dyscypliny w damskim i męskim wydaniu: bieg i jazdę na rowerze, a minimalna długość punktowanej trasy będzie wynosić 1,5 km. Za każdy kilometr rowerzyści otrzymają 2 punkty, a biegacze 6 punktów – wzbogacić je będzie można o atrakcyjne bonusy. Punkty bonusowe można otrzymać za kolejne aktywne dni z rzędu. Aby punkty zostały zaliczone, start lub zakończenie przejazdu musi mieć miejsce w odległości do 50 km od naszego obiektu.
W tym roku, podobnie jak przy okazji poprzednich edycji, uczestnicy wyzwania mogą wygrać cenne nagrody. Na zwycięzców Klasyfikacji Generalnej czekać będą karty podarunkowe o wartości 1 000 zł (1. miejsce), 500 zł (2. miejsce), 300 zł (3. miejsce) oraz 50 zł (4-10 miejsce).
Szczegóły akcji na: vivostw.activy.app/pl/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.