Andrzej Witek ambasadorem ASICS. Trail strategiczną kategorią marki
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Czołowy polski biegacz górski, Andrzej Witek dołączył do grona ambasadorów ASICS. Będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii trailowej, która jest jedną z kluczowych kategorii produktowych japońskiej marki.
Jest mi niezmiernie miło z powodu rozpoczęcia współpracy z marką ASICS. Jestem dumny, pełen wiary i determinacji, żeby dążyć do własnego rozwoju jako sportowiec, ale również jako człowiek. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego i moją życiową misją jest krzewienie kultury fizycznej. Chcę, żeby ludzie odnajdywali w bieganiu sposób na poprawę swojego ciała i umysłu. Żyjemy w szybkim tempie i sport, jak mało innych rzeczy, pozwala nam na utrzymanie równowagi. Taka jest też filozofia ASICS – rozwój ciała i umysłu. W pełni utożsamiam się z wartościami marki. Zdrowe ciało, to zdrowy duch, a zdrowy duch to możliwość osiągania wielkich rzeczy. Takie właśnie cele stawiam przed sobą w nadchodzącym sezonie w biegach górskich – powiedział nowy ambasador ASICS, Andrzej Witek.
ASICS od lat wspiera biegaczy w odkrywaniu nowych szlaków. Kolekcje trailowe słyną z zaawansowanych technologicznie rozwiązań oraz solidnej przyczepności butów na nierównych nawierzchniach. W tym sezonie marka wprowadzi na rynek kolejne nowości, które będą dodatkowo testowane na kanałach komunikacji nowego ambasadora. Ponadto, we wszystkich tegorocznych startach, Witek będzie występować w odzieży ASICS. Będzie również zaangażowany w akcje promocyjne oraz dedykowane eventy konsumenckie.
Współpraca z Andrzejem wzmacnia nasz wizerunek jako marki, dla której trail stanowi wiodącą kategorię. Wszystkie nasze produkty są poddawane zaawansowanym testom w Centrum Nauki i Sportu w japońskim Kobe w duchu naszej filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Wierzymy, że będziemy rozwijać się wspólnie z naszym nowym ambasadorem na wielu płaszczyznach, nie tylko tych sportowych. Andrzej słynie z niesamowitej siły mentalnej, co doskonale wpisuje się w naszą globalną strategię, mającą na celu wspieranie sportowców również w obszarze zdrowia psychicznego. Jesteśmy przekonani, że przed nami wiele sukcesów także na arenie międzynarodowej, a nasze produkty, jak TRABUCO MAX czy FujiSpeed, pomogą Andrzejowi wygrywać w kolejnych latach – stwierdził Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Andrzej Witek jest jednym z najlepszych biegaczy w Polsce. Jest również członkiem kadry narodowej w biegach górskich. Startował m.in. w mistrzostwach Europy na długim dystansie, które zakończył na 23. miejscu. Na swoim koncie ma około 80 wygranych biegów na różnych szczeblach i dystansach. Tylko w ubiegłym roku zdobył srebrny medal mistrzostw Polski w biegu górskim na długim dystansie w Szczawnicy oraz triumfował w Golden Mountains Trail Series 33 km w Lądku-Zdrój. Zajął również 7. miejsce podczas Marathon du Mont Blanc w Chamonix.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.