Komunikaty PR

Andrzej Witek ambasadorem ASICS. Trail strategiczną kategorią marki

2023-01-25  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Czołowy polski biegacz górski, Andrzej Witek dołączył do grona ambasadorów ASICS. Będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii trailowej, która jest jedną z kluczowych kategorii produktowych japońskiej marki.

Jest mi niezmiernie miło z powodu rozpoczęcia współpracy z marką ASICS. Jestem dumny, pełen wiary i determinacji, żeby dążyć do własnego rozwoju jako sportowiec, ale również jako człowiek. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego i moją życiową misją jest krzewienie kultury fizycznej. Chcę, żeby ludzie odnajdywali w bieganiu sposób na poprawę swojego ciała i umysłu. Żyjemy w szybkim tempie i sport, jak mało innych rzeczy, pozwala nam na utrzymanie równowagi. Taka jest też filozofia ASICS – rozwój ciała i umysłu. W pełni utożsamiam się z wartościami marki. Zdrowe ciało, to zdrowy duch, a zdrowy duch to możliwość osiągania wielkich rzeczy. Takie właśnie cele stawiam przed sobą w nadchodzącym sezonie w biegach górskich – powiedział nowy ambasador ASICS, Andrzej Witek.

ASICS od lat wspiera biegaczy w odkrywaniu nowych szlaków. Kolekcje trailowe słyną z zaawansowanych technologicznie rozwiązań oraz solidnej przyczepności butów na nierównych nawierzchniach. W tym sezonie marka wprowadzi na rynek kolejne nowości, które będą dodatkowo testowane na kanałach komunikacji nowego ambasadora. Ponadto, we wszystkich tegorocznych startach, Witek będzie występować w odzieży ASICS. Będzie również zaangażowany w akcje promocyjne oraz dedykowane eventy konsumenckie.

Współpraca z Andrzejem wzmacnia nasz wizerunek jako marki, dla której trail stanowi wiodącą kategorię. Wszystkie nasze produkty są poddawane zaawansowanym testom w Centrum Nauki i Sportu w japońskim Kobe w duchu naszej filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Wierzymy, że będziemy rozwijać się wspólnie z naszym nowym ambasadorem na wielu płaszczyznach, nie tylko tych sportowych. Andrzej słynie z niesamowitej siły mentalnej, co doskonale wpisuje się w naszą globalną strategię, mającą na celu wspieranie sportowców również w obszarze zdrowia psychicznego. Jesteśmy przekonani, że przed nami wiele sukcesów także na arenie międzynarodowej, a nasze produkty, jak TRABUCO MAX czy FujiSpeed, pomogą Andrzejowi wygrywać w kolejnych latach – stwierdził Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Andrzej Witek jest jednym z najlepszych biegaczy w Polsce. Jest również członkiem kadry narodowej w biegach górskich. Startował m.in. w mistrzostwach Europy na długim dystansie, które zakończył na 23. miejscu. Na swoim koncie ma około 80 wygranych biegów na różnych szczeblach i dystansach. Tylko w ubiegłym roku zdobył srebrny medal mistrzostw Polski w biegu górskim na długim dystansie w Szczawnicy oraz triumfował w Golden Mountains Trail Series 33 km w Lądku-Zdrój. Zajął również 7. miejsce podczas Marathon du Mont Blanc  w Chamonix.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.