Andrzej Witek ambasadorem ASICS. Trail strategiczną kategorią marki
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Czołowy polski biegacz górski, Andrzej Witek dołączył do grona ambasadorów ASICS. Będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii trailowej, która jest jedną z kluczowych kategorii produktowych japońskiej marki.
Jest mi niezmiernie miło z powodu rozpoczęcia współpracy z marką ASICS. Jestem dumny, pełen wiary i determinacji, żeby dążyć do własnego rozwoju jako sportowiec, ale również jako człowiek. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego i moją życiową misją jest krzewienie kultury fizycznej. Chcę, żeby ludzie odnajdywali w bieganiu sposób na poprawę swojego ciała i umysłu. Żyjemy w szybkim tempie i sport, jak mało innych rzeczy, pozwala nam na utrzymanie równowagi. Taka jest też filozofia ASICS – rozwój ciała i umysłu. W pełni utożsamiam się z wartościami marki. Zdrowe ciało, to zdrowy duch, a zdrowy duch to możliwość osiągania wielkich rzeczy. Takie właśnie cele stawiam przed sobą w nadchodzącym sezonie w biegach górskich – powiedział nowy ambasador ASICS, Andrzej Witek.
ASICS od lat wspiera biegaczy w odkrywaniu nowych szlaków. Kolekcje trailowe słyną z zaawansowanych technologicznie rozwiązań oraz solidnej przyczepności butów na nierównych nawierzchniach. W tym sezonie marka wprowadzi na rynek kolejne nowości, które będą dodatkowo testowane na kanałach komunikacji nowego ambasadora. Ponadto, we wszystkich tegorocznych startach, Witek będzie występować w odzieży ASICS. Będzie również zaangażowany w akcje promocyjne oraz dedykowane eventy konsumenckie.
Współpraca z Andrzejem wzmacnia nasz wizerunek jako marki, dla której trail stanowi wiodącą kategorię. Wszystkie nasze produkty są poddawane zaawansowanym testom w Centrum Nauki i Sportu w japońskim Kobe w duchu naszej filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Wierzymy, że będziemy rozwijać się wspólnie z naszym nowym ambasadorem na wielu płaszczyznach, nie tylko tych sportowych. Andrzej słynie z niesamowitej siły mentalnej, co doskonale wpisuje się w naszą globalną strategię, mającą na celu wspieranie sportowców również w obszarze zdrowia psychicznego. Jesteśmy przekonani, że przed nami wiele sukcesów także na arenie międzynarodowej, a nasze produkty, jak TRABUCO MAX czy FujiSpeed, pomogą Andrzejowi wygrywać w kolejnych latach – stwierdził Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Andrzej Witek jest jednym z najlepszych biegaczy w Polsce. Jest również członkiem kadry narodowej w biegach górskich. Startował m.in. w mistrzostwach Europy na długim dystansie, które zakończył na 23. miejscu. Na swoim koncie ma około 80 wygranych biegów na różnych szczeblach i dystansach. Tylko w ubiegłym roku zdobył srebrny medal mistrzostw Polski w biegu górskim na długim dystansie w Szczawnicy oraz triumfował w Golden Mountains Trail Series 33 km w Lądku-Zdrój. Zajął również 7. miejsce podczas Marathon du Mont Blanc w Chamonix.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.