ASICS aktualizuje kontrakty z ambasadorami
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Zawodowi sportowcy muszą na co dzień mierzyć się z olbrzymią presją. Zdrowie psychiczne często schodzi na dalszy plan w dobie nieustającej pogoni za sukcesem sportowym. Marka ASICS wykonuje pozytywny krok naprzód w tym zakresie, aktualizując wszystkie kontrakty sponsoringowe ze swoimi ambasadorami. Nowe zapisy uwzględniają dedykowane wsparcie oraz ochronę zdrowia psychicznego. Na czele europejskiego zespołu ekspertów stanie Daria Abramowicz, która jest psychologiem najlepszej tenisistki świata, Igi Świątek.
Pięć liter w naszej nazwie ma dla nas olbrzymie znaczenie. ASICS to akronim łacińskiego wyrażenia Anima Sana In Corpore Sano, czyli w zdrowym ciele, zdrowy duch. Właśnie dlatego dobre samopoczucie naszych sportowców zawsze stawialiśmy na pierwszym miejscu. Jesteśmy oczywiście dumni, że pomagamy im wygrywać i bić rekordy, ale długoterminowo ich zdrowie fizyczne oraz psychiczne jest dla nas ważniejsze niż jakikolwiek medal lub miejsce na podium. Naszym celem jest wspieranie sportowców w osiąganiu celów związanych z wydajnością bez narażania ich emocjonalnego i psychicznego samopoczucia. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wczesne wykrycie wszelkich negatywnych objawów jest niezbędne. Dlatego też w nowych kontraktach oferujemy między innymi bezpośredni dostęp do najlepszych psychologów – powiedział Gary Raucher, wiceprezes wykonawczy ASICS EMEA.
ASICS sfinansuje wsparcie wszystkim sponsorowanym sportowcom przy udziale branżowych ekspertów. Na ich czele stanie psycholog sportowa, Daria Abramowicz, na co dzień współpracująca z pierwszą rakietą świata, Igą Świątek. Polka poprowadzi grupę specjalistów, którzy zapewnią poufną pomoc ambasadorom marki.
Stres i niepokój szczególnie mocno doskwierają sportowcom w obecnych czasach. Jestem dumna ze współpracy z ASICS przy tym szczególnym projekcie. Marka przekuła słowa w czyny, a naszym celem będzie zapewnienie narzędzi i zasobów, które pomogą poprawić samopoczucie psychiczne ambasadorów. Uważam, że oferując poufne wsparcie, pozytywnie wpłyniemy na normalizację wszelkich aspektów związanych ze zdrowiem psychicznym oraz jeszcze mocniej zaakcentujemy korelację pomiędzy ciałem a umysłem – stwierdziła Daria Abramowicz.
Brytyjska organizacja charytatywna Mind, która zajmuje się zdrowiem psychicznym, w marcu br. opublikowała raport „Zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie”. Opiera się on na spostrzeżeniach organizacji i sportowców z całego świata. Raport wskazuje postępy poczynione na rzecz zdrowia psychicznego, ale także wskazuje kluczowe obszary, na których należy skoncentrować się w najbliższej przyszłości.
Z naszych badań wynika, że należy zrobić zdecydowanie więcej, aby zachęcić sportowców do mówienia o własnych problemach. ASICS rzuca nowe światło na zdrowie psychiczne w elitarnym sporcie, pomaga normalizować dialog w tym obszarze, ale przede wszystkim zapewnia realne wsparcie swoim sportowcom – dodała Hayley Jarvis z fundacji Mind.
W ramach nowych kontraktów w Europie, wszyscy sportowcy są również zachęcani do wspierania wszelkich działań na rzecz popularyzacji siły mentalnej. Poprzez aktywność ambasadorów, ASICS dąży do wzmocnienia przekazu zorientowanego na pozytywny wpływ sportu nie tylko na ciało, ale także umysł.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.