Komunikaty PR

ASICS GEL-NIMBUS 25 wkracza do gry

2023-02-02  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Ocenione przez biegaczy jako nr 1 pod względem wygody w niezależnym teście przeprowadzonym przez The Biomechanics Lab na południu Australii, odsłaniające zupełnie nowy koncept, w którym komfort pełni główną rolę, oferujące jeszcze lepszą amortyzację i bardziej miękkie lądowanie – buty biegowe ASICS GEL-NIMBUS 25 oficjalnie wkraczają do gry. Start sprzedaży został zainaugurowany podczas premiery modelu w Sklepie Biegacza na warszawskim Powiślu.

ASICS i Sklep Biegacza wspólnie zorganizowały premierę najnowszej biegowej nowości w ofercie japońskiej marki. Model GEL-NIMBUS 25 jest synonimem komfortu oraz wygody. Zaawansowane, niezależne testy produktowe, które odbyły się w ciągu ostatnich miesięcy, pozycjonują te buty w ścisłej czołówce najbardziej komfortowych biegówek.

Długo czekałem na dynamicznego Nimbusa. Model 25 to idealny kompromis pomiędzy bardzo komfortowym a dynamicznym butem. Mam wrażenie, że jest bardzo lekki. Sporo miejsca w okolicy śródstopia, dopracowane wiązanie, elastyczny język wpływają na duży komfort użytkowania. Cholewka została ciekawie dopracowana. Mając przebieg 50 km w tym modelu, nie znalazłem słabych punktów. Wszystko wskazuje na to, że moja współpraca z GEL-NIMBUS 25 to będzie długi biegowy romans – powiedział Adam Nowicki, ambasador ASICS, biegacz długodystansowy i olimpijczyk z Tokio.

Buty zapewniają większy komfort pod stopami, dzięki zupełnie nowej i lekkiej technologii FF BLAST PLUS ECO, zawierającej o 20% więcej pianki w porównaniu do poprzedniej wersji. Pianka została z kolei wykonana w co najmniej 20% z materiałów z recyklingu.

Komfort to bardzo indywidualna, subiektywna kwestia. Poczucie wygody bardzo często oznacza coś zupełnie innego dla każdego z nas. Wyniki niezależnych badań były jednak jednoznaczne. Statystycznie, GEL-NIMBUS 25 został oceniony jako najwygodniejszych spośród innych, testowanych butów z uwzględnieniem naszej bezpośredniej konkurencji. Stawiamy sobie ambitne cele i jesteśmy przekonani, że nasza nowa propozycja produktowa znajdzie wielu wiernych fanów – dodał Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Co o butach mówią członkowie społeczności ASICS FrontRunner?

Eliza Wójcik, IG: @elajza_biega

GEL-NIMBUS 25 to wyjątkowy model! W tych butach biega się jak po piankowych chmurach, a amortyzacja zapewnia 100% komfortu!

Michał Ptak, IG: @michal_tri2run

ASICS GEL-NIMBUS 25. Można zastanawiać się, dlaczego hasło tego buta to #NothingFeelsBetter. Do czasu. Do czasu aż założysz go na nogę i poczujesz, jak but wręcz otula stopę.

Aneta Kiełbowicz, IG: @blondyna_w_biegu

Już przy pierwszym założeniu GEL-NIMBUS 25 miałam wrażenie, że to najwygodniejsze buty biegowe, jakie dotąd miałam. Bieganie w nich tylko mnie w tym przekonaniu utwierdziło.

Buty ASICS GEL-NIMBUS 25 są dostępne w sprzedaży między innymi na ASICS.com i SklepBiegacza.pl.

* ASICS zlecił dr Chrisowi Bishopowi z The Biomechanics Lab w południowej Australii zaprojektowanie i przeprowadzenie niezależnych badań porównujących komfort nowego modelu z trzema wiodącymi butami konkurencji oraz jego poprzednikiem, GEL-NIMBUS 24. Badanie, które trwało osiem tygodni, objęło 100 biegaczy – 48 kobiet i 52 mężczyzn. Uczestnicy biegali we wszystkich pięciu parach butów, które były kompletnie nierozpoznawalne. Wykonując wiele zróżnicowanych ćwiczeń biegowych, testerzy zostali finalnie poproszeni o ocenę komfortu każdego modelu w oparciu o różne kryteria, jak na przykład amortyzacja pięty, przedniej części stopy, stabilność obuwia czy elastyczność przedniej części stopy. Badacze przeprowadzili niezależną analizę statystyczną wyników przy użyciu trzech różnych modeli pomiarowych. GEL-NIMBUS 25 został oceniony najlepiej spośród wszystkich testowanych butów biegowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.