ASICS gotowy na nowy sezon. Najbardziej innowacyjna linia tenisowa w historii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS przedstawia najbardziej innowacyjną linię produktów do tenisa ziemnego w swojej historii. W jej skład wchodzą buty COURT FF3, GEL-RESOLUTION 9, a także zaawansowana technicznie odzież.
Kolekcja powstała pod nadzorem specjalistów z Instytutu Sportu i Nauki w japońskim Kobe, gdzie każdy nowy produkt jest rygorystycznie testowany zgodnie z czterema zasadami filozofii projektowania marki: testy sportowców, badania biomechaniczne, rzemiosło oraz zrównoważone innowacje.
COURT FF3
Buty zostały opracowane przy ścisłej współpracy z 21-krotnym zwycięzcą turniejów Wielkiego Szlema, Novakiem Djokoviciem. Posiadają pierwszą w branży tenisowej trzyczęściową podeszwę zewnętrzną, która zapewnia większą elastyczność i wygodę niż kiedykolwiek wcześniej. Wyniki testów biomechanicznych wykazały, że uderzenie w punkcie kontaktu z podłożem jest o 7% mniejsze w porównaniu z poprzednim modelem, minimalizując obciążenie ciała i umożliwiając szybszą regenerację.
Jestem dumny, że mogę dzielić z ASICS swoją sportową podróż przy okazji premiery najnowszej kolekcji. Bezpośrednio współpracowałem z zespołem w Europie i Japonii, aby jeszcze bardziej ulepszyć wersję modelu COURT FF. Na obecnym etapie mojej kariery buty muszą dawać mi na korcie pewność siebie oraz pasować do mojego stylu gry. Właśnie to otrzymuję od ASICS. Marka rozumie moje potrzeby, z zaangażowaniem pracując nad każdym detalem, co bardzo cenię i szanuję – powiedział Novak Djoković.
GEL-RESOLUTION 9
Buty stworzone z myślą o zawodnikach preferujących grę z głębi kortu. Zapewniają responsywną reakcję na ruch oraz bardzo dobre wyczucie przestrzeni. Są również synonimem stabilności. Przeprojektowana technologia DYNAWRAP odpowiada za utrzymanie stopy, podczas gdy nowa konstrukcja DYNAWALL poprawia czas reakcji na przejście z obrony do ataku. Wyniki wskazują na postęp w tym zakresie aż o 4,5% względem poprzedniej wersji.
NOWA OFERTA ODZIEŻY
Gama odzieży tenisowej ASICS została całkowicie przeprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie podczas gry. Powstała zgodnie z koncepcją ZERO DISTRACTION z ulepszonymi rozmiarami, wygodniejszym krojem oraz strategicznie rozmieszczoną technologią w miejscach, w których tenisiści najbardziej jej potrzebują.
Z dumą przedstawiamy naszą nową kolekcję tenisową na 2023 rok. Każdy z produktów wpisuje się w naszą filozofię projektowania. Dzięki niej, opracowaliśmy zupełnie nową ofertę dla tenisistów, którzy mogą skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na grze. Niezależnie od poziomu, jaki prezentują, wszyscy zawodnicy otrzymują technologiczne i designerskie rozwiązania, jakich na światowym rynku jeszcze nie było – stwierdził Gary Raucher, wiceprezes ASICS EMEA.
Produkty z nowej kolekcji będą dostępne od 1 stycznia 2023 roku na ASICS.com i Strefatenisa.com.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.